Ja, wat? Wat kan mij 't schelen wie dat is. Gaat lekker huilie lopen doen als er één persoon haar stijl iets nadoet, of whatever er ook staat, terwijl Gaga ook nog eens haar benaderde. I could care less.quote:
Mwah, Grace Jones is an sich nog best bekend hoor,quote:
quote:Grace Jones is nog steeds bekend als een van de grootste stijl-iconen van de jaren '80. Niet alleen door haar uiterlijke verschijning en haar opvliegende en soms shockerende gedrag maar ook door haar bijzondere en gestileerde, bijna metaalachtige, stemgeluid met een bereik van bijna 3 octaven en de muziek die zij voornamelijk in de eerste helft van de jaren '80 maakte, de zogeheten Compass Point Sessions.
Ik ken haar echt niet.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:47 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Mwah, Grace Jones is an sich nog best bekend hoor,.
En ook nog een muze van Andy Warhol geweest.
[..]
Deze moet ik even quoten, momenteel heb ik precies hetzelfde idee.quote:Op zaterdag 24 april 2010 02:24 schreef Edwinuss het volgende:
Goddamn, Telephone is toch wel een aanstekelijk nummer. Ik heb het tot nu toe 1 keer op TV gezien en nu even met een goede koptelefoon beluisterd.
Zeker geen slecht nummer.
Is het de moeite waard om de rest van het album te beluisteren?
Het is omdat jij dat topic opende in KLB dat ik het nog een keer heb beluisterd en bekeken op 1080P.quote:Op zaterdag 24 april 2010 02:26 schreef nattermann het volgende:
[..]
Deze moet ik even quoten, momenteel heb ik precies hetzelfde idee.
Youtube in 1080p is overigens heer en meester
quote:Op zaterdag 24 april 2010 02:27 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Het is omdat jij dat topic opende in KLB dat ik het nog een keer heb beluisterd en bekeken op 1080P.
Gewoon kopen die hap!quote:Op zaterdag 24 april 2010 02:24 schreef Edwinuss het volgende:
Goddamn, Telephone is toch wel een aanstekelijk nummer. Ik heb het tot nu toe 1 keer op TV gezien en nu even met een goede koptelefoon beluisterd.
Persoonlijk wel (als je natuurlijk into Gaga bent, al helemaal). Ik heb zelden een album meegemaakt, qua pop enzo, dat je echt in een keer grijpt - elk nummer is ook goed, eigenlijk. Echt elk nummer!quote:Op zaterdag 24 april 2010 02:24 schreef Edwinuss het volgende:
Die bas is inderdaad goed toegepast, maar wel beetje standaard.quote:Op zaterdag 24 april 2010 10:58 schreef Lesl het volgende:
Overigens houd ik van de bass die er in komt bij Telephone, wanneer ze de telefoon wegsmijt![]()
Niet echt élk nummer. Maar 2/3 zeker.. vind ik.quote:Op zaterdag 24 april 2010 10:58 schreef Lesl het volgende:
[..]
Persoonlijk wel (als je natuurlijk into Gaga bent, al helemaal). Ik heb zelden een album meegemaakt, qua pop enzo, dat je echt in een keer grijpt - elk nummer is ook goed, eigenlijk. Echt elk nummer!
Overigens houd ik van de bass die er in komt bij Telephone, wanneer ze de telefoon wegsmijt![]()
Ik vind ook ieder nummer geweldig, hoor.quote:Op zondag 25 april 2010 11:28 schreef ad0rable het volgende:
[..]
Niet echt élk nummer. Maar 2/3 zeker.. vind ik.
Eens. Ben voor het eerst de LP aan het luisteren en ook kant B, met als eerste nummer 'Nothin else i can say', zing je meteen mee. Ligt goed in het oor, erg aanstekelijk.quote:Op zondag 25 april 2010 11:40 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik vind ook ieder nummer geweldig, hoor.
Ik heb iets heel raars met dat nummer. Dat werd een tijd vaak op Q music gedraaid (ik luister 's ochtends altijd naar Q, daarna 3fm maar die heeft 't nooit gedraaid voor zover ik weet). Ik wist niet van wie het nummer was en dacht dat het van een dom Europop dance bandje was en vond het verschrikkelijk, dom, infantiel etc. etc.quote:Op zondag 25 april 2010 11:44 schreef superworm het volgende:
[..]
Eens. Ben voor het eerst de LP aan het luisteren en ook kant B, met als eerste nummer 'Nothin else i can say', zing je meteen mee. Ligt goed in het oor, erg aanstekelijk.
Dat is .. eh.. tja.quote:Op zondag 25 april 2010 11:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb iets heel raars met dat nummer. Dat werd een tijd vaak op Q music gedraaid (ik luister 's ochtends altijd naar Q, daarna 3fm maar die heeft 't nooit gedraaid voor zover ik weet). Ik wist niet van wie het nummer was en dacht dat het van een dom Europop dance bandje was en vond het verschrikkelijk, dom, infantiel etc. etc.
En toen kwam ik erachter dat het van GaGa was (ik had 't hele album wel maar draaide eigenlijk alleen de bekende nummers en Boys Boys Boys) en vond ik het opeens na een paar keer luisteren leuker en minder dom en eigenlijk best een slim nummer.
Mja, ik neem m'n woorden een beetje terug aangezien ik sommige nummers echt weinig luister... maar dat komt nog wel. Echt ongelooflijk hoe veel nummers in het begin al meteen awesome zijn, en hoe divers al die nummers zijn!quote:Op zondag 25 april 2010 11:28 schreef ad0rable het volgende:
[..]
Niet echt élk nummer. Maar 2/3 zeker.. vind ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |