Haha, nee. =pquote:
Melkweg is veel te klein voor GaGa.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:02 schreef ThePianoMan het volgende:
Waarom zou je dr in het Gelredome gaan bewonderen? Krijg je toch helemaal niks van mee joh! En nog zo duur ook!
HMH![]()
Melkweg
Was je daar niet bij ?quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:06 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Haha, nee. =p
[..]
Melkweg is veel te klein voor GaGa.
Pardon?!quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:12 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
Was je daar niet bij ?Sinds wanneer ben je dan 'fan'..
Nee, dat ben ik niet. Maakt dat mij minder fan?quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:15 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
= Ben je niet naar haar concerten geweest in de Melkweg?!
Ga er nou niet op in, alsjeblieft...quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:18 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik niet. Maakt dat mij minder fan?![]()
![]()
Ja. Als fan zeggen dat de Melkweg te klein is voor haarquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:18 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik niet. Maakt dat mij minder fan?![]()
![]()
Concerten? Dat was 1 concert dat binnen 2 minuten was uitverkochtquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:15 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
= Ben je niet naar haar concerten geweest in de Melkweg?!
Ik weet hoe grootklein de Melkweg is. Ik weet hoeveel fans GaGa heeft, en ik weet hoe vol ze zalen kan krijgen. Dus ik kan zeggen dat de Melkweg te klein is voor haar.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:21 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
Ja. Als fan zeggen dat de Melkweg te klein is voor haar![]()
![]()
Lady GaGa
12,703 plays
Ik ben de grootste homo die op Fok rondloopt.
Die tweede ook! P'diso!quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:22 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Concerten? Dat was 1 concert dat binnen 2 minuten was uitverkocht![]()
Is ook zo. Ze kan eenvoudig de HMH uitverkopen, dus over de Melkweg hoeven we 't helemaal niet te hebben. Twee jaar geleden trad ze nog op bij de opening van Club WATT, maar dat kan nu ook niet meer. Artiesten worden nu eenmaal groter en populairder, en Gaga is in korte tijd extreem groot geworden. Hoe leuk ik het ook zou vinden als ze een clubtour zou doen, het is niet meer realistisch.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:21 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
Ja. Als fan zeggen dat de Melkweg te klein is voor haar![]()
![]()
Dit is een echtequote:Op woensdag 5 mei 2010 23:24 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Is ook zo. Ze kan eenvoudig de HMH uitverkopen, dus over de Melkweg hoeven we 't helemaal niet te hebben. Twee jaar geleden trad ze nog op bij de opening van Club WATT, maar dat kan nu ook niet meer. Artiesten worden nu eenmaal groter en populairder, en Gaga is in korte tijd extreem groot geworden. Hoe leuk ik het ook zou vinden als ze een clubtour zou doen, het is niet meer realistisch.
Dat is een uitleg van wat ik heb gezegd.quote:
And proud of itquote:
Sorry hoor, het ging mij om het '2 jaar gelee in de WATT' stukje.. niet om de uitleg over het vullen van de Melkweg..quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:27 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Dat is een uitleg van wat ik heb gezegd.![]()
Ach, whatever ook. Je bent er alleen maar op uit om mij te bitchen, dus ik ga geen woorden meer vuilmaken aan jou.![]()
Precies, dit.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:24 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Is ook zo. Ze kan eenvoudig de HMH uitverkopen, dus over de Melkweg hoeven we 't helemaal niet te hebben. Twee jaar geleden trad ze nog op bij de opening van Club WATT, maar dat kan nu ook niet meer. Artiesten worden nu eenmaal groter en populairder, en Gaga is in korte tijd extreem groot geworden. Hoe leuk ik het ook zou vinden als ze een clubtour zou doen, het is niet meer realistisch.
Dan is 't toch juist een buitenkansje haar daar te zien? Een stuk beter dan in zo'n reusachtig stadion waar je echt vooraan moet staan wil je er zonder te kijken naar de schermen nog echt iets van meekrijgen.. Om over de prijs van de tickets nog maar te zwijgen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:24 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik weet hoe grootklein de Melkweg is. Ik weet hoeveel fans GaGa heeft, en ik weet hoe vol ze zalen kan krijgen. Dus ik kan zeggen dat de Melkweg te klein is voor haar.
Als je komt om te trollen, rot dan maar op.
hehe, eindelijk iemand die mijn punt doorheeft. Welke fan wil haar nou in 't Gelredome zienquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:12 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dan is 't toch juist een buitenkansje haar daar te zien? Een stuk beter dan in zo'n reusachtig stadion waar je echt vooraan moet staan wil je er zonder te kijken naar de schermen nog echt iets van meekrijgen.. Om over de prijs van de tickets nog maar te zwijgen.
Met Madonna zag je haar bijna ook niet. Ze was nog kleiner dan een Playmobile popje. En dan had ik een zitplaats in het midden naar het podium toen. Echt zonde van je geld.quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:16 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
hehe, eindelijk iemand die mijn punt doorheeft. Welke fan wil haar nou in 't Gelredome zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |