hahahahahahahahquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:04 schreef Palingvis het volgende:
Vanavond los als een tornado! met 22 bacoooo
Ben benieuwd hoe je je morgenvroeg voelt.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:04 schreef Palingvis het volgende:
Vanavond los als een tornado! met 22 bacoooo
Je bedoeld dat je nergens binnen komt.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:23 schreef FoolWithMokey het volgende:
ik ben dus 1x in mijn leven uit geweest, en nooit meer(als met uitgaan altijd disco bedoeld wordt), Gasten waarmee ik ging: We gaan chickies versien etc etc.
Daar aangekomen gaan ze dom dansen tegen meisjes aan: dat is niet chickies versieren, dat is meisjes lastig vallen.
Verder zie ik geen reden om 5 uur achter elkaar in een zal vol dronken mensen te gaan springen, voor een uurtje misschien leuk, maar daarna zo snel mogelijk naar huis.
Laat me raden, je hebt een zwarte outfit aan?quote:Op zondag 30 mei 2010 00:23 schreef FoolWithMokey het volgende:
ik ben dus 1x in mijn leven uit geweest, en nooit meer(als met uitgaan altijd disco bedoeld wordt), Gasten waarmee ik ging: We gaan chickies versien etc etc.
Daar aangekomen gaan ze dom dansen tegen meisjes aan: dat is niet chickies versieren, dat is meisjes lastig vallen.
Verder zie ik geen reden om 5 uur achter elkaar in een zal vol dronken mensen te gaan springen, voor een uurtje misschien leuk, maar daarna zo snel mogelijk naar huis.
Je hoeft toch niet perse zo uit te gaan?quote:Op zondag 30 mei 2010 00:23 schreef FoolWithMokey het volgende:
Lekker de hele nacht fokken!quote:Op zondag 30 mei 2010 00:23 schreef FoolWithMokey het volgende:
Helemaal naar de klote ahaquote:Op zondag 30 mei 2010 00:01 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe je je morgenvroeg voelt.
Dat ga je toch naar een leuke kroeg, je hoeft niet naar die clubs hoorquote:Op zondag 30 mei 2010 00:23 schreef FoolWithMokey het volgende:
Neequote:Op zondag 30 mei 2010 12:07 schreef Palingvis het volgende:
[..]
In amsterdam? ken je vast wel toch![]()
best bekend
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 07:03 schreef aloe_vera het volgende:
Ik vind het wel wat hebben, de vroege morgen. Vogeltjes horen, langzaam licht worden en dronken fietsen geeft me een gelukkig gevoel.
Gister was er vooral veel house, en techno.quote:
Zozo, die-hard.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 06:44 schreef Ensaf het volgende:
Het wordt weer zomer, maar ik heb het nu al voor de eerste keer.
Hoezo? Ik vind mensen met pillen veul relaxter dan mensen met alcohol.quote:Op zondag 30 mei 2010 12:16 schreef Palingvis het volgende:
[..]
Gister was er vooral veel house, en techno.
ben geen liefhebber van techno, maar ging wel goed los daar!
jammer dat er van die mensen zijn die met pillen naar je komen, verpest de sfeer een beetje voor mij
Kan best, ik vind het rommel.quote:Op zondag 30 mei 2010 12:37 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hoezo? Ik vind mensen met pillen veul relaxter dan mensen met alcohol.
Nee een handvol kotsende mensen is leuk, en die dronken gast die denkt dat je zijn vriend bent maar je verstaat hem toch niet.. ja leuk alcoholquote:Op zondag 30 mei 2010 12:47 schreef Palingvis het volgende:
[..]
Kan best, ik vind het rommel.
Helemaal als je meegemaakt heb wat voor aanval bepaalde mensen kunnen krijgen als het niet goed aankomt.
Ik hou het bij de bier/baco of gewoon niets! dan ben ik helemaal gezellig
Epeleptiese aanval door de pilletjes, als je der zwak voor bent, is het niet verstandig om het te gebruikenquote:Op zondag 30 mei 2010 14:59 schreef fs180 het volgende:
[..]
Nee een handvol kotsende mensen is leuk, en die dronken gast die denkt dat je zijn vriend bent maar je verstaat hem toch niet.. ja leuk alcohol
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |