Of dat je door de conducteur wakker wordt gemaakt bij het eindstation "hmhhh *hik* rij maar weer terug je bent al te laat"quote:Op zaterdag 20 maart 2010 08:11 schreef aloe_vera het volgende:
[..]
Wat ook mooi is, is al die dronken mensen die op het eindstation aangekomen zijn...... maar in slaap gevallen zijn en blijven zitten terwijl de trein weer terugrijdt![]()
Hihi, was jou vader een mijnwerker?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:33 schreef Frederick_Blah het volgende:
Ik liep 'n keer - niet al te fris meer - terug vanaf het station naar huis en toen kwam ik halverwege mijn pa tegen die per fiets de route in tegenovergestelde richting aflegde omdat hij moest gaan werken
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 08:11 schreef aloe_vera het volgende:
[..]
Wat ook mooi is, is al die dronken mensen die op het eindstation aangekomen zijn...... maar in slaap gevallen zijn en blijven zitten terwijl de trein weer terugrijdt![]()
In mijn studententijd had ik een bijbaan waarbij ik eens per maand zondagmorgen de eerste trein moest hebben. Door al die slapende gabbersen ander tuig die a slapend weer terug naar Rotterdam gingen, begon mijn dag al met een
(En niet zeiken over werkende mensen, op zondag vette toeslagen te verdienen en als student had ik tijd zat om uit te gaan op andere dagen)
Mijn vader is en was geen mijnwerker nee. Vreemde vraag.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:55 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Hihi, was jou vader een mijnwerker?
En je maar af vragen waar iedereen op dit idiote tijdstip heen gaat.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 07:07 schreef Golden_Pauper het volgende:
mooiste is om op zondag smorgens met je brakke kop burgelijk nederland in de trein te shockeren.
Iemand zou een compassie-voor-Ensaf-Forum moeten beginnen.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:27 schreef Maitje het volgende:
Is toch leuk als je de vogeltjes hoort fluiten als je na jet nachtbraken thuis komt?!
Dat is alleen door de weeks leuk als veel mensen de volgende dag moeten werken.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 07:07 schreef Golden_Pauper het volgende:
mooiste is om op zondag smorgens met je brakke kop burgelijk nederland in de trein te shockeren.
Nog gehosseld?quote:Op zondag 18 april 2010 12:41 schreef afcajos het volgende:
Ik was vannacht om 0200 al thuis
Te vroeg beginnen met drinken -1
Ik heb het vrijdag van 16.00 tot 06.00 volgehouden, volgende dag wel de prijs betaaldquote:Op zondag 18 april 2010 12:41 schreef afcajos het volgende:
Ik was vannacht om 0200 al thuis
Te vroeg beginnen met drinken -1
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |