Ja, je zou denken dat ze wel wakker bleven... maar in praktijk sliepen ze toch echt meestal.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 08:16 schreef marcel-o het volgende:
Slapende gabbers![]()
Als erg wakkere gabber in de trein op zondagochtend tussen de zondag mensen is anders ook best lache
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 09:32 schreef Socios het volgende:
Verkapt-check-mij-stoer-de-hele-nacht-uit-zijn-geweesttopic.
Hoe oud ben jij dan?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:59 schreef PalmRoyale het volgende:
Een hele nacht doorgaan red ik echt niet meer, om max 3 uur gaan bij mij de lichten uit. Jezus, ik ben echt oud aan het worden
Goeie grap bro! Maar o zo waar.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:01 schreef stevenmac26 het volgende:
Mensen die uitgaan
Ik ga liever s'nachts raiden met m'n clan, scheelt bakken met geld
33quote:
quote:
trollquote:Op zaterdag 20 maart 2010 08:50 schreef Adelante het volgende:
Volgend weekend klok weer vooruit, dan heb je er weer even minder last van!
Het selecte groepje FOK!kers wat dat doet geeft dat natuurlijk niet toe.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:24 schreef Levolution het volgende:
Gaan jullie nooit met chickies mee ofzo?
Overschat de gemiddelde fokker niet.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:24 schreef Levolution het volgende:
CHIX MIXEN zo door de mixer en hoppa klaar met het gemix van de chix.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:24 schreef Levolution het volgende:
Ja precies, dat vind ik dus ook.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 06:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oh ik vind dat juist zo mooi! Dat vind ik nu echt effectief stappen. Dat je het meeste uit de nacht hebt gehaald ofzo...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |