Dacht 1 uur, u gaat live kijken?quote:Op zondag 28 maart 2010 19:35 schreef kidkash19 het volgende:
Hoe laat is het eigenlijk vannacht? 1 uur of 2 uur?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
quote:Op zondag 28 maart 2010 23:38 schreef Wessiej het volgende:
De main-event van WM is:He shit, dat heb ik fout voorspelt in de WWE-pouleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Malheureusement le fromage de cacahoučte.
Heb jij een goede kwaliteit stream, die van mij is bagger...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door kidkash19 op 29-03-2010 09:47:17 ]Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
Ik zal eens kijken of ik morgen wat gifjes kan maken.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:33 schreef kidkash19 het volgende:
Was het maar woensdag, ik heb een bazige Cena gif klaarstaan
[ Bericht 60% gewijzigd door PirE op 30-03-2010 00:45:22 ]“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |