quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:22 schreef PdeHoog het volgende:
Zaterdag: Puy lenzen salade + limoen-knoflook kip
Zondag: Pasta
Maandag: Spareribs, gebakken aardappeltjes, doperwtjes
Dinsdag: Kipfiletsalade met sinaasappelsap en watercress (pag. 150) met wat gekookte aardappels
Woensdag: Spiced Matzalan meatballs
Donderdag: Uit eten
Vrijdag:
Even een vraagje... het tijd besparen snap ik omdat je niet per dag ter plekke moet gaan bedenken wat je moet gaan koken. Maar hoe zit het met geld besparen?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:24 schreef Mirjam het volgende:
Waarom doen deze mensen dit? Nou, onder andere om geld en tijd te besparen.
het scheelt geld omdat je minder impulsaankopen doet. daarnaast moet je je de hele week zien te redden met wat je hebt (dus niet: oh ik drink en eet vandaag alles wel op, haal morgen wel weer nieuw).quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Even een vraagje... het tijd besparen snap ik omdat je niet per dag ter plekke moet gaan bedenken wat je moet gaan koken. Maar hoe zit het met geld besparen?
Verder...ik zit zelf met het probleem dat ik weinig geld en tijd heb. De tip die ik kreeg was op 1 dag eten klaar te maken voor 1 week en dat invriezen (vers is lekkerder, maar goed dat gaat niet altijd lukken).
Ik ben geen keukenprinses en ik eet saai. Weten jullie een kookboek waarin makkelijke, snelle gerechten staan zonder gebruik van al te veel en lastige ingrediėnten? Als ik een paar standaardrecepten heb, kan ik dat een beetje variėren en dan ben ik al tevreden.
Ik ben van het type pasta-roerbakgroenten-sausje (in de vorm van bijv. kruidenroomkaas, balsamicoazijn met tomatenpuree en gedroogde kruiden) of rijst-makkelijke stukjes vlees/vis-roerbakgroenten.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:09 schreef PdeHoog het volgende:
Deze week:
Maandag: Zalmfilet in tomaten, knoflook en tijmsaus (pag. 131)
Wat zijn Matzalan meatballs? Klinkt erg lekker!!!quote:
Lamsgehakt met kruiden. Ik heb het alleen niet gemaakt door een planningswijzigingquote:Op donderdag 2 september 2010 10:13 schreef Zonnestraaltje86 het volgende:
Wat zijn Matzalan meatballs? Klinkt erg lekker!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |