Breng maar langsquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:58 schreef BoerBert het volgende:
En toen kapte ineens m'n Blues Junior ermee
Hey knakker, hoe heb jij gefixt dat je tijdens het spelen via je toneport je jezelf al hoort? Het lukte mij voor geen mogelijkheid. Ik heb de output op mijn M-Audio gezet. Opnemen via de UX1 gaat prima, maar heb geen monitoringquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:47 schreef Dribbel_ het volgende:
Precies wat m'n muziekhoek nog miste
[ afbeelding ]
Altijd koud drinken bij de hand
Brak examencentrum dan. Wij hebben zo'n Prometrics hok op de zaak en daar kun je tijdens je sessie niks anders doen dan de toets, dus dit soort kansloze discussies krijg je nooitquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:10 schreef genakt het volgende:
krijg ik de evaluatie van me examen is het ja je hebt lopen afkijken en op sites heb je gezeten :S
volgens de regels mag je gewoon dingen op het internet opzoeken![]()
Komt wel goed schatjequote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:10 schreef genakt het volgende:
krijg ik de evaluatie van me examen is het ja je hebt lopen afkijken en op sites heb je gezeten :S
volgens de regels mag je gewoon dingen op het internet opzoeken![]()
terwijl ik echt niks heb gedaan moet ik voor een examen commissie komen met nog 10 mensen
wel gelijk klacht enz ingediend kankerlijerseven nog nog geen nieuwe gitaar dus
Moet ik nog ff goed instellen, normaal linkte ik heb altijd ook door naar de amp, nu neem ik droog sginaal op zonder dat ik hem hoor omdat ik het nog niet allemaal goed aangesloten heb moet ook nog ff uitzoeken hoe dat precies gaatquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:11 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hey knakker, hoe heb jij gefixt dat je tijdens het spelen via je toneport je jezelf al hoort? Het lukte mij voor geen mogelijkheid. Ik heb de output op mijn M-Audio gezet. Opnemen via de UX1 gaat prima, maar heb geen monitoring.
Ja, dat lijkt me ook logisch eigenlijk. Moet ook nog eens wat gaan plannen via Prometric...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:13 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Brak examencentrum dan. Wij hebben zo'n Prometrics hok op de zaak en daar kun je tijdens je sessie niks anders doen dan de toets, dus dit soort kansloze discussies krijg je nooit.
Ja, dat is wel wat je wilt iddquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Moet ik nog ff goed instellen, normaal linkte ik heb altijd ook door naar de amp, nu neem ik droog sginaal op zonder dat ik hem hoor omdat ik het nog niet allemaal goed aangesloten heb moet ook nog ff uitzoeken hoe dat precies gaat
Maar je moet toegeven dat het een aanzienlijke vooruitgang is t.o.v. de Marokkaanse muziek die wij normaal horenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:00 schreef brother52 het volgende:
Ik zit niet echt te wachten op Marokkanen die als Nickelback klinken.
ja wij moesten implementatie plan helemaal schrijven en doen zeg maar dus dat is wel iets andersquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:13 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Brak examencentrum dan. Wij hebben zo'n Prometrics hok op de zaak en daar kun je tijdens je sessie niks anders doen dan de toets, dus dit soort kansloze discussies krijg je nooit.
Ik smijt het ook gewoon via midi door zo'n vst dingquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:20 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja, dat is wel wat je wilt idd.
Ik moet ook nog een manier vinden om simpele toetsenpartijen te verzinnen zonder toetsen of die hard notenschrift te leren. Vriendin van je schreef de partijen gewoon uit in Sibelius en gooide de midi's door een VST-ding heen. Nou, dat kan ik niet hoor
.
Zijn er eigenlijk ook Surinaamse metalbands? Nu we toch in de hoek van de gastarbeiders zitten>quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:22 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Maar je moet toegeven dat het een aanzienlijke vooruitgang is t.o.v. de Marokkaanse muziek die wij normaal horen.
Maar jij speelt het in of wat? Die chick ging gewoon meerstemmige partijen in notenschrift uitschrijven, terwijl ze helemaal geen piano speelt. Dat vond ik er zo die hard aanquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik smijt het ook gewoon via midi door zo'n vst ding
Verschilt, soms ookg ewoon verzinnen, laatste keer had ik een gitaar stuk verzonnen, die in GP gezet en vervolgens de midi door een piano gegooit, dat klonk dan weer best tofquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:25 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Maar jij speelt het in of wat? Die chick ging gewoon meerstemmige partijen in notenschrift uitschrijven, terwijl ze helemaal geen piano speelt. Dat vond ik er zo die hard aan.
Ik zal het aan mijn Surinaamse collega metalhead vragenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:24 schreef Cynic het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk ook Surinaamse metalbands? Nu we toch in de hoek van de gastarbeiders zitten>
Twee klasgenootjes komen uit curacao en hadden daar een deathmetal bandquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:32 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik zal het aan mijn Surinaamse collega metalhead vragen.
Deze site bestaat, dus wie weet.
Wat is dat nou weer voor een raar gerucht?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:53 schreef Libelah het volgende:
Witch, jij hebt toch wel enigszins verstand van muziek?
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:51 schreef Gitaarmat het volgende:
Joe Bonamassa nieuwe cd deze week. Ben benieuwd.
Sterker nog, hij is al te vinden op de minder legale manierquote:
Ah vet, heb helaas nogsteeds niet slow gin kunnen 'kuch kopen' maar een nieuw album is altijd vetquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:51 schreef Gitaarmat het volgende:
Joe Bonamassa nieuwe cd deze week. Ben benieuwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |