Drop D, en dan gewoon een 'een nul rammen'... dan zou de rest ook zo moeten zwabberen...quote:Op maandag 22 maart 2010 23:46 schreef KaMo het volgende:
Zweet is logisch, en dikke kop valt wel mee toch?
Verder: Vette LP! En inderdaad bizar die snaren
quote:
Ja, dat welquote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:36 schreef cafca het volgende:
Valt toch best mee met die snaren, Dean? Ze zitten er nog op, neem ik aan.
Vans Oldskool powerrrrrquote:Op maandag 22 maart 2010 23:42 schreef The_Dean het volgende:
Wel erg, foto's van jezelf zien... hoe erg je zweet en wat voor lelijke dikke kop je wel niet hebt.
En wist niet dat ik zo hard op mijn snaren hakte, kijk die derde foto maar eens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stiekem gewoon even mijn LP spammen![]()
Oh! En we hebben weer een tweede Dean in de band
[ afbeelding ]
Hell yeahquote:
Erg herkenbaar, ik werd afgelopen vrijdag ook een paar keer gebeld of ik even wat wilde uitzoeken terwijl ze konden zien dat ik niet online was.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:56 schreef Witchfynder het volgende:
Waarom word ik op de dag dat ik niet werk vaker gebeld door collega's dan wanneer ik op kantoor zit?.
De ene is een leuke chick, dus dat verzacht het leedmaar toch..
.
Brother52 Outhouse Servicedesk. Kosten per callquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
Erg herkenbaar, ik werd afgelopen vrijdag ook een paar keer gebeld of ik even wat wilde uitzoeken terwijl ze konden zien dat ik niet online was.
Het waren op zich ook wel weer grappige gesprekken.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:25 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Brother52 Outhouse Servicedesk. Kosten per call.
Haha ook echt pas na een paar vragen melden dat je vrij bentquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:54 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het waren op zich ook wel weer grappige gesprekken.
- Kun je even uitzoeken waarom die server niet te benaderen is?
- Nee.
- Maar ze kunnen nu niet meer inloggen.
- Oh, ok. Is daar een ticket van?
- Nee, nog niet, dat zijn ze nu aan het maken maar ik heb al wel vast een ticketnummer voor je.
- Ah, mooi, dan kun je dat nummer vast doorgeven aan een collega van mij.
- Waarom niet aan jou?
- Omdat ik nu erg moeilijk kan gaan kijken, want mijn laptop ligt thuis en ik zit in Groningen.
- Ben je vrij of zo dan?
- Yep
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:54 schreef brother52 het volgende:
[..]
- Nee.
- Nee, nog niet, dat zijn ze nu aan het maken maar ik heb al wel vast een ticketnummer voor je.
- Waarom niet aan jou?
- Omdat ik nu erg moeilijk kan gaan kijken, want mijn laptop ligt thuis en ik zit in Groningen.
- Ben je vrij of zo dan?
- Yep
Whehe, maar ik check altijd eerst in het planningsysteem of iemand vrij si voor ik die bel, dan verwacht ik dat ze dat bij mij ook doen en ik pak gewoon de telefoon meestal niet op als ik zie dat het iemand van het werk si en ik heb vrij. Als ik nu een fatsoenlijk salaris had gehad, had ik erover kunnen denken om dan op te pakken, nu weiger ik dat gewoonquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:54 schreef brother52 het volgende:
[..]
- Nee.
- Waarom niet aan jou?
- Ben je vrij of zo dan?
- Yep
Ik ook nietquote:
Tsssssss, vroeger maakten we nog gewoon zelf herrie. Hoefden we daar geen Marokanen of Turken voor hierheen te halenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:04 schreef Witchfynder het volgende:
Waarom hebben we hier niet zulke Marokkanen?.
http://www.myspace.com/lazywall.
De Baroeg organiseert (of organiseerde) een multicultureel festival. Ik dacht: wtf? Maar ze hebben deze band uit Marokko, een black metal band uit Turkije en een crossoverbandiets uit Israel geboekt. Geniaal!
Edit: was dus december 2009. Leuk dat ze jaartallen op de Baroeg site zetten.
Niks mis met Nickelbackquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:00 schreef brother52 het volgende:
Ik zit niet echt te wachten op Marokkanen die als Nickelback klinken.
Hun 2e album was wel aardig maar voor de rest vind ik het een behoorlijk over het paard getild bandje.quote:
Vind het wel een lekkere relaxte zomerse rockband. Je moet er wel een beetje voor in de stemming zijn inderdaad.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:10 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hun 2e album was wel aardig maar voor de rest vind ik het een behoorlijk over het paard getild bandje.
Live zijn ze ook niet echt geweldig.
Ik vind het wel vet, maar dat blijft persoonlijk, maar die keer dat ik ze live heb gezien waren ze zo goed, kan me niet voorstellen dat het normaal slecht is ?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:10 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hun 2e album was wel aardig maar voor de rest vind ik het een behoorlijk over het paard getild bandje.
Live zijn ze ook niet echt geweldig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |