Je hoort hem hier ook niet echt goed.... en we zijn ook nog een beetje aan het zoeken met dingen hoor, wat betere partijen proberen te schrijven enzo. En hij voegt ook niet in elk nummer veel toe, een wel, ander weinig. Wat wel tof is is dat hij vaak strak in de maat blijft, dus ideaal als soort live metronoomquote:Op zondag 21 maart 2010 21:48 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik snap het idee achter die percussionist nog steeds niet. Maar goed... ik vind dat jullie wel vooruit gaan steeds en da's tof!
.
en uhm...ik vind jouw vocals hier een stuk cooler/toffer klinken dan die van Anne![]()
Vrij!quote:Op maandag 22 maart 2010 08:57 schreef Aresdreams het volgende:
en toen mochten we alweer werken...
have fun, ik volgende week pas vrij...quote:Op maandag 22 maart 2010 08:57 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Vrij!
Tas inpakken voor de Messe!
En een vers neefje: grote handen dus gitarist!![]()
quote:Op zondag 21 maart 2010 18:06 schreef The_Dean het volgende:
Hoop dat het wat aan te horen is, anders lekker pech
Kramtried - Nea Wer Dreame
Jullie zijn er inderdaad weer een stuk op vooruit gegaan.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:48 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik snap het idee achter die percussionist nog steeds niet. Maar goed... ik vind dat jullie wel vooruit gaan steeds en da's tof!
.
Dat dus, alhoewel het lijkt of Anne minder vals is gaan zingen.quote:en uhm...ik vind jouw vocals hier een stuk cooler/toffer klinken dan die van Anne![]()
Geen probleem dudequote:Op maandag 22 maart 2010 11:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
![]()
Sorry dat ik er niet was. Ik was te brak door het feestje van vrijdag.
[..]
Jullie zijn er inderdaad weer een stuk op vooruit gegaan.
[..]
Dat dus, alhoewel het lijkt of Anne minder vals is gaan zingen.
Klinkt tof ja, lekker beuken.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Geen probleem dude
En ja, dat klopt. Komt ook omdat hij minder probeert echt te zingen zeg maar, dan gaat het best goed
Gewoon oefenen/trainen/goede stijl zoeken die beter bij zijn stem past. Zodra ik echt probeer te zingen gaat het ook goed mis hoor
http://www.abbeyroden.nl/index.phpquote:Op maandag 22 maart 2010 12:15 schreef The_Dean het volgende:
Binnenkort demo [3 nummers ofzo] opnemen ergens, vandeweek even rondbellen. Dan kunnen we hopelijk wat betere kwaliteit laten horen
Staat bovenaan de lijst hoorquote:Op maandag 22 maart 2010 12:33 schreef brother52 het volgende:
[..]
http://www.abbeyroden.nl/index.php
quote:Op maandag 22 maart 2010 09:55 schreef Metalfreak het volgende:
Woehoe, Slash en Motörhead op Pinkpop
Vet! Wat een idiote prijs... Hmmm.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:24 schreef brother52 het volgende:
Witch!!!!!!
http://link.marktplaats.nl/331510894
die jahquote:Op maandag 22 maart 2010 16:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Laatste keer was het deze:
[ afbeelding ]
Maar de hamvraag is natuurlijk...liep je daadwerkelijk te spieken?quote:Op maandag 22 maart 2010 16:09 schreef genakt het volgende:
vandaag eerste dag examen
komt al binnen een uur die vent naar me toe ja je loopt te spieken en in je mail je kan er maar beter mee stoppen en naar huis gaan
ik zo wat.?!!?!?!
mocht ik toch door gaan hebben ze heel me comp doorgezocht naar bestanden enz en ze hebben lekker niks gevonden![]()
als ik niet slaag krijg ik me nieuwe gitaar niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 22-03-2010 16:38:49 ]
Het zit ook niet echt mee daar ehquote:Op maandag 22 maart 2010 16:39 schreef brother52 het volgende:
Het zal me benieuwen of we vanavond een zanger hebben.
Het blijkt dat de tijdelijke zanger die we hadden er mee gestopt is.
Niet echt. Dit is de 6e zanger(ette) al die we slijten.quote:
Dan zelf maarquote:Op maandag 22 maart 2010 16:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
Niet echt. Dit is de 6e zanger(ette) al die we slijten.
Dat zie ik niet echt zitten en wil ik ook eigenlijk niemand aandoen.quote:
nog nietquote:Op maandag 22 maart 2010 16:33 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Maar de hamvraag is natuurlijk...liep je daadwerkelijk te spieken?
Wat je hebt een hybride nu?quote:Op maandag 22 maart 2010 16:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat zie ik niet echt zitten en wil ik ook eigenlijk niemand aandoen.
Maar onze vaste 'zanger' is er na de zomer gelukkig weer.
Ik moet me toch eens wat meer op het andere bandje gaan richten. Daar zit volgens mij veel meer toekomst in maar dan hebben we nog een drummer en bassist of gitarist nodig.
quote:
Dat zou nog wel een optie kunnen zijn als we de zaal leeg willen spelen.quote:Op maandag 22 maart 2010 17:18 schreef Daantke het volgende:
Ik weet nog wel een zanger
heeft wel een zeeuws accent
quote:Op maandag 22 maart 2010 17:18 schreef Daantke het volgende:
Misschien kan die gozer mij helpen met mijn nummers, neem aan dat hij in Zeeland woont...?quote:Op maandag 22 maart 2010 17:18 schreef Daantke het volgende:
Ik geloof het wel ja.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:01 schreef KaMo het volgende:
[..]
Misschien kan die gozer mij helpen met mijn nummers, neem aan dat hij in Zeeland woont...?
quote:Op maandag 22 maart 2010 16:39 schreef brother52 het volgende:
Het zal me benieuwen of we vanavond een zanger hebben.
Het blijkt dat de tijdelijke zanger die we hadden er mee gestopt is.
Kan hij me misschien wat meer van de provincie laten zien, ik ken hier nietveel! Ik kom ook helemaal niet uit zeeland namelijk, maar als hij een erg zeeuws accent heeft, laat dan maar... Ik houd niet van zeeuwse accentenquote:
Ik kom je dan wel oppikken en breng je wel weer thuis, is maar een klein stukje om.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:44 schreef -Menn0- het volgende:
Ik wil welMoeten jullie alleen ff naar Uithoorn rijden elke keer
Praat neit zo stom man, als het goed klinkt, dan kan hetquote:Op maandag 22 maart 2010 22:35 schreef Witchfynder het volgende:
Je kunt toch best Eb phrygisch over een Eb (majeur) akkoord spelen 'for effect'?.
Ik heb een bandquote:Op maandag 22 maart 2010 22:29 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik kom je dan wel oppikken en breng je wel weer thuis, is maar een klein stukje om.![]()
Ik maak een mp3tje met woordenquote:Op maandag 22 maart 2010 22:35 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Praat neit zo stom man, als het goed klinkt, dan kan het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |