Ja ik haalde even twee dingen door elkaarquote:
Telecastersquote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:21 schreef Anarith het volgende:
mijn gitaar:
[ afbeelding ]
mijn versterker:
[ afbeelding ]
ik speel nu al een tijdje, zou iemand me kunnen uitleggen hoe je full bar chords maakt?
en hoe pentatonic scales werken
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als jij ergens anders leuke huisjes weet voor hetzelfde geld als dat ik hier woon...
Dierbare bekenden?
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:47 schreef The_Dean het volgende:
Als jij ergens anders leuke huisjes weet voor hetzelfde geld als dat ik hier woon...
Ja, de eigenaar van mijn oude stamkroeg en iemand waar ik vrij regelmatig een biertje gedonken heb.quote:Dat gaat lastig worden, alhoewel ik nog redelijk goedkoop woon.
Dierbare bekenden?
Gecondoleerdquote:Op zaterdag 20 maart 2010 04:40 schreef brother52 het volgende:
[..]
[..]
Ja, de eigenaar van mijn oude stamkroeg en iemand waar ik vrij regelmatig een biertje gedonken heb.
Ik dacht dat het plaatje gewoon zwartwit was.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:37 schreef Svyatagor het volgende:
Oeh, een Silverburst LP, die zijn best zeldzaam.
[ afbeelding ]
cool! zoiets wil ik ook altijd nog eens doen, maar dan wel bij een andere LP dan me huidige.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:30 schreef Zorro het volgende:
Zo, mijn bouwprojectje is klaar! Nieuwe pickups (GFS Fat Paf) erin en Jimmy Page wiring kit erin geknutseld.
Fotootjes:
Vooraf (zelf foto vergeten te maken, dus maar eentje van het web geplukt)
[ afbeelding ]
Alles wordt uit elkaar geschroefd:
[ afbeelding ]
Zoveel mogelijk soldeerprutsel vooraf doen:
[ afbeelding ]
Klaar om pickups eraan te solderen:
[ afbeelding ]
Met moeite alles in zijn hok geperst:
[ afbeelding ]
Tadaa!![]()
[ afbeelding ]
Klinkt wel gaaf. Pickups zijn prima, al heb ik geen vergelijking met gelijkwaardige SD of DiMarzio's. In elk geval beter dan de stock.
JP Wiring is leuk om te spelen, beide pickups single coil mogelijk, beide pickups in serie te schakelen voor vette sound, in/uit fase is leuk voor Peter Green-sound (Denk "Need Your Love So Bad") maar verder hoeft dat voor mij niet zo nodig.
Nou nog uitzoeken waar ik welk geluid nodig heb, krijgen we dat weer. Veel keuzes is ook niet altijd handig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |