Nee. Maar het staat haar wel een stuk beter.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Mevrouw Harris is niet altijd grijs geweest, natuurlijk.
Moest even terugkijken... maar nee, ze komt me in het geheel niet bekend voor. Het is ook tijd om naar bed te gaan... morgen weer werken.quote:
Trustenquote:Op donderdag 8 april 2010 23:45 schreef Diaan73 het volgende:
Moest even terugkijken... maar nee, ze komt me in het geheel niet bekend voor. Het is ook tijd om naar bed te gaan... morgen weer werken.
Wat een sukkel is die tong80 eigenlijk dat hij dacht dat het Emmylou was.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee. Maar het staat haar wel een stuk beter.
Verder kun je met de beste wil van de wereld zeggen dat de dames op elkaar lijken. De neuzen zijn bijvoorbeeld heel anders en dan ga ik maar even vanuit dat Emmylou geen nose job heeft gehadOok de uitstraling is heel anders.
quote:Op donderdag 8 april 2010 23:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat een sukkel is die tong80 eigenlijk dat hij dacht dat het Emmylou was.
Morgen maar lekker uitrusten op je werkquote:Op donderdag 8 april 2010 23:49 schreef Diaan73 het volgende:
Nou vandaag was ik vrij, dat was vermoeiender dan werken.Lennon kruipt alle kanten op en vindt de cds/dvds erg leuk om ze steeds uit de kast te halen, verder wilde ik boodschappen doen... was mn accu weer leeg. Opgeladen, stond ik bij de winkel en wilde terugrijden... niet genoeg opgeladen, dus maar lopend naar huis. Buggy natuurlijk niet bij me, dus met Lennon op mn nek/arm teruggelopen. Later maar startkabels gekocht en met Peace de auto opgehaald. Eten maken zat er toen niet meer in, dus maar lasagne in de oven gegooid.
quote:Op donderdag 8 april 2010 23:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Morgen maar lekker uitrusten op je werk
Heb je Shirma vandaag nog bij DWDD gezien? Ze heeft eindelijk haar solo-album gemaakt.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
al heb ik het daar ook wel druk morgen denk ik. Maar dat is toch anders.
Yeps ik heb haar gezien... ik vond het nummer dat ze zong niet echt geweldig. Maar je hoort ook maar een klein stukje.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb je Shirma vandaag nog bij DWDD gezien? Ze heeft eindelijk haar solo-album gemaakt.
Wat een toestand. Maar lasagna is ook lekker!quote:Op donderdag 8 april 2010 23:49 schreef Diaan73 het volgende:
Nou vandaag was ik vrij, dat was vermoeiender dan werken.Lennon kruipt alle kanten op en vindt de cds/dvds erg leuk om ze steeds uit de kast te halen, verder wilde ik boodschappen doen... was mn accu weer leeg. Opgeladen, stond ik bij de winkel en wilde terugrijden... niet genoeg opgeladen, dus maar lopend naar huis. Buggy natuurlijk niet bij me, dus met Lennon op mn nek/arm teruggelopen. Later maar startkabels gekocht en met Peace de auto opgehaald. Eten maken zat er toen niet meer in, dus maar lasagne in de oven gegooid.
Precies. Ik denk dat hij dodelijk beledigd is.quote:
Ook niet zo mijn ding. Daarbij was het geluid heel slecht, gitaar te hard en zang te zacht.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps ik heb haar gezien... ik vond het nummer dat ze zong niet echt geweldig.
Maar OMG wat is ze dik geworden de laatste tijdquote:Maar je hoort ook maar een klein stukje.
Tja, eigen schuld... ik had de deur niet goed dicht.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat een toestand. Maar lasagna is ook lekker!
Ik wist dat er iets niet goed was.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ook niet zo mijn ding. Daarbij was het geluid heel slecht, gitaar te hard en zang te zacht.
[..]
ik weet niet hoe er ervoor uitzag, maar ze is erg dik idd. Ze kwam ook best vaak in beeld achter Yvon Jaspers.quote:Maar OMG wat is ze dik geworden de laatste tijd
Dankje!! Een foto maken van jezelf gaat niet echt geweldig... kijk erg doepsig.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:59 schreef Wickedangel het volgende:
Ik vind het mooi, Diaan! Maar op de tweede foto kijk je alsof je net hebt gehoord dat de Paashaas echt bestaat
quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Tegen sommige vrouwen zeg je dat hun haar danst, tegen Diaan zeggen ze dat d'r haar in de fik staat
Voor april is het uiteraard Oranje Boven.quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
in het najaar laat ik het andersom doen, oranje onder, zwart boven.
Maar het is een leuk wijf met een dijk van een stem. (maar waarschijnlijk met matig repertoire)quote:
Daar hou ik geen rekening mee hoor.quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Voor april is het uiteraard Oranje Boven.
[..]
Ja, ik was niet zo onder de indruk. Misschien lag het aan de microfoon, maar ze begon ook niet zo sterkquote:Op vrijdag 9 april 2010 00:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar het is een leuk wijf met een dijk van een stem. (maar waarschijnlijk met matig repertoire)
Ik zag het net weer voorbij komen, geluidsbalans is echt heel slecht, technisch is er niets mis met wat ze zingt maar ze heeft zich laten verleiden tot van die R&B-achtige uithaaltjes. Dat is jammer want ik heb er wel eens reggae horen zingen op een hele authentieke manier, geheel zonder franje. Dat klinkt misschien minder spectaculair maar is veel lastiger.quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, ik was niet zo onder de indruk. Misschien lag het aan de microfoon, maar ze begon ook niet zo sterk
Gister heeft Johan opeens de stekker er uitgetrokkenquote:Op vrijdag 9 april 2010 00:11 schreef Wickedangel het volgende:
Las ik van de week nou ergens dat Studio Vlemmix ermee ophoudt?
Je denkt toch niet dat ik daarnaar ga kijken, hè?quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Gister heeft Johan opeens de stekker er uitgetrokken
O ja, jij hebt een doofstomme computer.quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik daarnaar ga kijken, hè?
Soms ben ik daar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg blij om.quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:22 schreef Scrutinizer het volgende:
O ja, jij hebt een doofstomme computer.
Lijkt mij niks, ik zit iedere dag wel iets te beluisteren op YouTube.quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Soms ben ik daar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg blij om.
Het was vaak onbedoeld een comedy. Daar hou ik wel van.quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:29 schreef Wickedangel het volgende:
Er moet heel wat gebeuren voordat ik naar Vlemmix c.s. ga kijken
Ik ook. Op mijn werk.quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Lijkt mij niks, ik zit iedere dag wel iets te beluisteren op YouTube.
Je had al voorspeld dat ze de stekker eruit zouden trekken. Wanneer stopt die onzin?quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Het was vaak onbedoeld een comedy. Daar hou ik wel van.
is dit een hint?quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:33 schreef Wickedangel het volgende:
Een leugen, maar wel een leuke leugen
Gisteravond om half zeven.quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je had al voorspeld dat ze de stekker eruit zouden trekken. Wanneer stopt die onzin?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |