Ja, fit genoeg om te gaan.. ik ben nog steeds verkouden en aan het hoesten.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En je was dus fit genoeg?
Ik ga zo weer wat dancehall beleven in De Melkweg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LeukEven uit je dak gaan!!
Make love, not war ☮
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:10 schreef Diaan73 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:LeukEven uit je dak gaan!!
Nu eerst even een bodempje leggen
![]()
Auwquote:
Eet smakelijk!! Wij gaan zo ook eten. Lekker lasagne!!quote:Nu eerst even een bodempje leggen
Zolang er niemand zijn of haar vrije dag voor moet inleveren of een collega zich het schompes moet werken door jouw afwezigheid vandaag, kom je er mee weg.quote:
Uiteraard.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:38 schreef Art_Core het volgende:
Lindsey Buckingham heet toch die gitarist van Fleetwood Mac?
Nee, natuurlijk niet. Het is beter om een bepaald ritme aan te houden.quote:
Tong en ritme ?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Het is beter om een bepaald ritme aan te houden.
Ja preciesquote:
Is het al vanaf de middelbare schoolquote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja preciesDaardoor wordt slapen vaak een probleem.
Echt stomvervelendquote:
Nee nog nooit gebruikt.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Echt stomvervelendJe gebruikt toch geen slaapmiddelen, hè?
Ik ben ook geen beste slaper, hoor. Dacht altijd dat ik echt een slechte slaper was totdat ik een redelijk serieuze test deed. Bleek reuze mee te vallen.
Ik lig altijd minstens een uur wakkerquote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:50 schreef tong80 het volgende:
Nee nog nooit gebruikt.
Ben gewend aan slaapgebrek.
Trusten WAquote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik lig altijd minstens een uur wakkerDus ik ga nu pitten en met een beetje mazzel slaap ik dus om twee uur
![]()
Trusten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |