Tuinbroek verpicht plus sandalen ?quote:Op zondag 28 maart 2010 22:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is een hardloopwedstrijd voor feministen, toch?
Ja, erg hè. 't Is dat ik deadlines nodig heb...verder vind ik het onzin.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is een hardloopwedstrijd voor feministen, toch?
Ben je al aan het trainen? 5 of 10 km?quote:Op zondag 28 maart 2010 22:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, erg hè. 't Is dat ik deadlines nodig heb...verder vind ik het onzin.
Ik loop de Coopertest in 12 en halve minuutquote:Op zondag 28 maart 2010 22:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Het Nederlands record bij de vrouwen is 14.56,43. Wat is jouw streeftijd?
Ik ben al blij als ik het uitloop zonder krampen en dergelijke.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Het Nederlands record bij de vrouwen is 14.56,43. Wat is jouw streeftijd?
Dat is nog best een goede tijd met je spleenheup.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik loop de Coopertest in 12 en halve minuut
Oe, steek in je zij, daar had ik altijd last van.quote:Op zondag 28 maart 2010 23:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben al blij als ik het uitloop zonder krampen en dergelijke.![]()
Je traint heuvel op?quote:Maar onder 30 minuten is prima te doen gezien mijn stijgende lijn.
Nee, dat is het niet. Echt kramp in mijn buikspieren.quote:Op zondag 28 maart 2010 23:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Oe, steek in je zij, daar had ik altijd last van.
quote:Je traint heuvel op?
Nu blijkt dat onze kleine man een lichte oorontsteking heeft.quote:
Heb het als kind ook gehad. Vreselijk is datquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nu blijkt dat onze kleine man een lichte oorontsteking heeft.![]()
Geen wonder dus dat ie zo aan t krijsen was.
Ze redt het misschien nietquote:
Succes.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:29 schreef tong80 het volgende:
Tong wil meedoen aan de halve marathon van Amsterdam.
Ik heb een sportverleden. Al moet ik wandelen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:32 schreef brother52 het volgende:
Hoeveel tijd heb je nog om te trainen?
Een halve marathon loop je niet zomaar.
Zit in m'n genen. Ik pak het zo weer opquote:
Laterquote:
Ik wel.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:13 schreef Wickedangel het volgende:
Bayern gewonnen! Mijn vader zal niet blij zijn.
Mijn ma ook. Maar ze hoopte wel dat Ajax won destijds.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:22 schreef Wickedangel het volgende:
Hij heeft een bloedhekel aan Van Gaal
22.19 vanavond.quote:Op woensdag 31 maart 2010 01:05 schreef tong80 het volgende:
Hoe lang is het geleden dat er een plaatje is gepost ?
Effe kijkenquote:
Ik dacht ook dat ik het zo wel weer even op zou pakken maar het heeft toch nog een redelijk tijdje geduurd voordat ik een kilometer of 8 aan één stuk door kon lopen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb een sportverleden. Al moet ik wandelen.
Vanaf Eerste Paasdag is hij toch pas FA?quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:36 schreef Wickedangel het volgende:
Gauw een plaatje, voordat tong me een ban geeft
[ afbeelding ]
Duitse man die omgebouwd is tot vrouw ?quote:
Ik weet ook zeker dat ik haar ken maar kan er ook geen naam aan koppelen.quote:Op maandag 5 april 2010 18:21 schreef wyccie het volgende:
Ik kan helaas niet op haar naam komen, Wa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |