Ik heb net het boek gelezen, er is onlangs een nieuwe vertaling van verschenen.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:35 schreef wonderer het volgende:
Ik zit Count of Monte Cristo te kijken. Blijft een toffe film
Volgens mij is het boek lang zo spannend niet.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:20 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ik heb net het boek gelezen, er is onlangs een nieuwe vertaling van verschenen.
Heb je het gelezen?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Volgens mij is het boek lang zo spannend niet.
Nee, maar ik ken de literatuur uit die tijd een (heel klein) beetje. Veel politieke uitweidingen en alles. Ik vond de korte versie van Les MIs al te lang, die is van dezelfde toch?quote:
Nee, Victor Hugo en Alexandre Dumas zijn niet dezelfde personen.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, maar ik ken de literatuur uit die tijd een (heel klein) beetje. Veel politieke uitweidingen en alles. Ik vond de korte versie van Les MIs al te lang, die is van dezelfde toch?
Oordeelt niet, opdat gij niet geoordeeld wordt.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:27 schreef oinaru_isan het volgende:
Ik vind je een beetje dom nu, Wonderer, zeker voor een schrijver.
Wat, dat ik even twee ouwe Franse schrijvers niet uit elkaar kan houden?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:27 schreef oinaru_isan het volgende:
Ik vind je een beetje dom nu, Wonderer, zeker voor een schrijver.
quote:
In ieder geval begin IK niet om 9 uur 's morgensquote:Op zondag 21 maart 2010 10:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
, moet ik WEER vroeg op op zondagochtend, die zondagsrust van tegenwoordig atelt niets meer voor
Heel even maarquote:
geen idee, heb die film niet gezien omdat het niet mijn kopje thee isquote:Op maandag 22 maart 2010 07:50 schreef TheVulture het volgende:
goeiemorgen wat vroeg
Gisteravond Shutter Island gezien en da's geen goeie film als je half bezopen bent van een feestje... of was ie ook zonder alcohol zo wazig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |