Oei, dat is een goede vraag. Ik heb ze allebei zo'n anderhalf jaar geleden gekocht bij mijn Apple laptop maar daar zit ook een trackpad op dus ik heb ze niet altijd nodig gehad. De bedrade heb ik sowieso erg weinig gebruikt.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:53 schreef Edwinuss het volgende:
Hoe lang heb je ze gebruikt?
Als dit voor bedraad is, ben ik akkoord: PM in dit geval svp je gegevens, dan maak ik verzending in ordequote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:51 schreef Milkmannetje het volgende:
16 euro inclusief? (Mag gewoon in bubbelenvelop als dat past!)
just done itquote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:54 schreef NeedNoUserName het volgende:
[..]
Als dit voor bedraad is, ben ik akkoord: PM in dit geval svp je gegevens, dan maak ik verzending in orde
Yup, dat is geen enkel probleemquote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:14 schreef Renesite het volgende:
Dit is niet de multitouch he? Maar kan je wel rechtsklikken met 2 vingers?
Muisje is binnen! Bedankt.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:58 schreef NeedNoUserName het volgende:
[..]
...De bedrade heb ik sowieso erg weinig gebruikt.
Dat is vreemd, want deze muis is absoluut niet open geweest en dichtgelijmd. Ze zijn schoongemaakt op basis van de suggesties van Apple: http://support.apple.com/kb/HT3226quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:54 schreef Milkmannetje het volgende:
[..]
Muisje is binnen! Bedankt.
(kleine opmerking: ik zie dat je de muis een keer hebt opengemaakt en weer dichtgelijmt hebt. Wellicht had je dat even kunnen vermelden, want hij ziet er zeker niet meer nieuw uit...)
Maargoed, voor dat bedrag, bedankt!
Genoteerd, maar via MP is al 27,50 via mail ontvangenquote:
Bredaquote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:09 schreef Funkdude het volgende:
Waar zou de draadloze mighty mouse op te halen zijn?
Ok. MP is niet altijd betrouwbaar, ik wacht afquote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:48 schreef NeedNoUserName het volgende:
[..]
Genoteerd, maar via MP is al 27,50 via mail ontvangen
[..]
Breda
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |