quote:Milly Boele woensdag begraven en herdacht
Uitgegeven: 20 maart 2010 17:04
Laatst gewijzigd: 20 maart 2010 17:51
DORDRECHT - Milly Boele, het 12-jarige meisje uit Dordrecht dat is vermoord, wordt woensdag begraven.
Voorafgaand aan de begrafenis is een herdenkingsdienst in de Ontmoetingskerk in Dordrecht. Dat heeft een woordvoerder van de kerk zaterdag laten weten.
De herdenkingsdienst begint om 14.30 uur en is ook op internet te volgen via de site www.kerkomroep.nl. Dominee Riet Boogaard gaat voor in de dienst. Waar het meisje wordt begraven, wordt niet bekendgemaakt.
De dienst in de Ontmoetingskerk is voor genodigden. Dat heeft met name te maken met de beperkte capaciteit van de kerk, aldus de woordvoerder.
Internet
Volgens hem heeft de familie van Milly er bewust voor gekozen de dienst via internet aan iedereen beschikbaar te stellen.
Op die manier krijgen belangstellenden, die vanuit het gehele land enorm hebben meegeleefd, de gelegenheid de herdenkingsdienst te volgen. De dienst is via de website later ook terug te luisteren.
Belangstellenden zonder uitnodiging kunnen woensdag wel tussen twaalf uur en kwart voor twee afscheid nemen van Milly in de kerk.
Ik hoop voor de familie dat ze woensdag op een passende manier en in alle privacy afscheid kunnen nemen van Milly.quote:Het was zo super mooi gister, alle mensen die gisteren meeliepen bedankt organisatie bedankt.
Vannacht de herhaling maareens kijken.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:32 schreef Disana het volgende:
Nu onderwerp in Rondom Tien op Nederland 2.
Doe geen moeite wat een kut item.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:43 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Vannacht de herhaling maareens kijken.
Ik wil Cees ook terug.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Doe geen moeite wat een kut item.
En ik wil Cees terug
Na een halve krat bier is Rondom10 altijd leuk.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Doe geen moeite wat een kut item.
En ik wil Cees terug
Als ik op goede smaak mag doorgaan, if aloud.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar om juist dit onderwerp als onderwerp voor deze poll te nemen, getuigt imo verre van goede smaak.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:14 schreef BansheeBoy het volgende:
Rondom10 zonder Cees is een goedkoop AT5 programma.²
Ja? Ik had er niet eerder van gehoord, maar denk niet dat ik er naar zou kunnen kijken, zo zielig al dat verdriet. Zal ook wel weer zo breed uitgemeten worden in de pers.Die stille tocht zag er ook zo hartverscheurend mooi uitquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:00 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Volgens mij is het vrij gebruikelijk kerkdiensten uit te zenden.
Nee, nog niet, ik zou het ook niet raar vinden als dat pas na woensdag komt, dan wordt ze begraven.quote:
Lijkt mij ook ja, hij is nu voorgeleid dus er zijn geen vaste momenten meer binnenkort waarop info naar buiten kom. Zou wel zo netjes zijn als ze het hele circus ff lieten rusten tot na woensdagquote:Op zondag 21 maart 2010 12:53 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nee, nog niet, ik zou het ook niet raar vinden als dat pas na woensdag komt, dan wordt ze begraven.
Hmm, ik ben beniewd of er dan niet heel veel meer speculaasjes naar boven komen, dat zou ik rijkelijk laat vinden.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:56 schreef Re het volgende:
31ste zal worden besloten om voorarrest te verlengen?, denk dat dat dan ewl een datum is dat er wat meer naar buiten komt
Zal dat inderdaad wel een moment zijn waarop meer duidelijk word. Of de politie / OvJ moet in de tussentijd besluiten meer kenbaar te makenquote:Op zondag 21 maart 2010 12:56 schreef Re het volgende:
31ste zal worden besloten om voorarrest te verlengen?, denk dat dat dan ewl een datum is dat er wat meer naar buiten komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |