- I mean this situation is gonna be indescribable, you can't even describe the situation that you're about to get into the situation.quote:Op zondag 28 maart 2010 23:33 schreef JanPiraat het volgende:
Haha zag het vandaag voor het eerst echt kapot gelachen om die mensendie ene gast noemt zichzelf ook gewoon heel stoer ''the situation'' hmmmkay
![]()
Nu nog verbaasd zijn dat Nederland met alles achter looptquote:Op maandag 29 maart 2010 06:30 schreef Greci het volgende:
One shot, one shot!
Verbaas me dat JS nu pas in NL op tv is.
dude...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:42 schreef WillFerrell het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet echt één van deze t-shirts.
Die hele Jersey shore trend, qua opgepompte spieren en te bruine lijven hadden we hier al in de jaren 90 hoorquote:Op maandag 29 maart 2010 12:16 schreef Skonk het volgende:
[..]
Nu nog verbaasd zijn dat Nederland met alles achter loopt
Sorry, je hebt niet genoeg posts om samen te gaan bouncen. Overigens ben ik van 29 juli tot en met 7 augustus in Seaside Heights te vinden.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:22 schreef Toempf het volgende:
Deze zomer als het goed is. In Amerika, that is.
probeer ninjavideo.netquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:27 schreef ClaudeKelly het volgende:
Waarom is het nergens simpel te streamen
Wordt ook wel de gay scene genoemdquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:19 schreef Samson het volgende:
[..]
Die hele Jersey shore trend, qua opgepompte spieren en te bruine lijven hadden we hier al in de jaren 90 hoor
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wordt ook wel de gay scene genoemd
the situationquote:Op zondag 28 maart 2010 23:33 schreef JanPiraat het volgende:
Haha zag het vandaag voor het eerst echt kapot gelachen om die mensendie ene gast noemt zichzelf ook gewoon heel stoer ''the situation'' hmmmkay
![]()
iddquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wordt ook wel de gay scene genoemd
Zelfs op MTV.com, je kunt gewoon voor geen meter zoeken.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:27 schreef ClaudeKelly het volgende:
Waarom is het nergens simpel te streamen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |