k vond het wel toepasselijk.quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:11 schreef Ranja_Ranja het volgende:
De silent clock hoefde nou ook weer niet, maar ep16 was wel goed
Het was een VN-vredesconferentie.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:04 schreef SjaakBauer het volgende:
Twee geweldige afleveringen! Jammer dat we Logan niet gezien hebben, maar hoezo doen de Russen ook in een keer mee aan dat Vredesverdrag? Ik dacht dat dat iets was tussen VS en IRK. De Russen zullen de VS wel willen naaien op de een of andere manier, en dat Taylor Logan dan terugvraagt omdat hij de Russen goed kent.
Sorry, maar 24 loopt gewoon op z'n einde, hoe vaak kun je hetzelfde kunstje nog flikken, de ratings worden er ook al niet beter op en de show wordt steeds duurder. Dus niemand zal terugkomen op die beslissing.quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:33 schreef Viper86 het volgende:
Pfff, goede afleveringen zeg!![]()
En dan willen ze een show als dit gewoon ook echt stoppen, hè.Ik hoop serieus dat de laatste afleveringen hèèl goed zijn en dat er enorm hoge kijkcijfers worden behaald en dat diegenen die ervoor hebben gekozen om de stekker eruit te trekken zich eens heeeel goed achter de oren gaan krabben.
Die silent clock was idd gewoon toepasselijk.![]()
De head of state van een belangrijk land die vermoord word in New York City, dat is toch best bijzonder..
Charles Widmore cross-over?quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:21 schreef Merkie het volgende:
Ik ben benieuwd wat het nieuwe plotlijntje wordt. Meestal kan je het plot van aflevering 18-24 toch wel omschrijven als "met de haren erbij gesleept". Onderzeeër, anyone?
Ze heeft toch gedaan wat ze afgesproken hadden? Dat CTU te laat is ondanks al haar info lijkt me niet haar probleem.quote:
De kijkcijfers zijn slechter dan vorige week.quote:Op woensdag 7 april 2010 00:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
Oke dan! Dat waren 2 zware vette afleveringen!!
Als ze nu in Amerika geen betere kijkcijfers krijgen, weet ik het ook niet meer
De deal was dat ze Hassan levend moesten hebben.quote:Op woensdag 7 april 2010 01:08 schreef Salamander het volgende:
[..]
Ze heeft toch gedaan wat ze afgesproken hadden? Dat CTU te laat is ondanks al haar info lijkt me niet haar probleem.
Die dode die ze in de muur verstopt heeft zou wel eens buiten de afspraak kunnen vallen denk ik. Als ze hem vinden voor ze het land uit is.
werd duidelijk gezegd inderdaad, geen hassan, geen deal.quote:Op woensdag 7 april 2010 01:47 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
De deal was dat ze Hassan levend moesten hebben.
Wtf? Serieus?quote:Op woensdag 7 april 2010 01:11 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
De kijkcijfers zijn slechter dan vorige week.
Vraag me alleen ten zeerste af hoe ze de komende 8 afleveringen willen gaan vullen, dit was namelijk waar ik mbt. 24 altijd bang voor ben, oftewel een finale die te vroeg komt waardoor de rest van het seizoen erg filler overkomt. Ach ja, we zien wel wat er gebeurt, zal vast iets met die rus te maken hebben.quote:Op woensdag 7 april 2010 01:37 schreef Shogo het volgende:
Geweldige afleveringen. Echt ongelooflijk dat ze dit geflikt hebben en nog spannender wat voor consequenties zal dit krijgen. Episch idd.
Die heeft Jack doodgeschoten.quote:Op woensdag 7 april 2010 10:16 schreef Wouter2006 het volgende:
en ze moeten samir nog achterna..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |