quote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:31 schreef leukvoorlater het volgende:
quote:Uitgegeven: 19 maart 2010 07:52
De verdachte van de moord op Milly Boele, Sander V., had in zijn jeugd zware psychische problemen. Dat verklaart de mentor die V. tijdens zijn vbo-opleiding begeleidde in het AD.
© ANP
Volgens de mentor had hij toen zelfmoordneigingen en sneed met scheermesjes in zijn armen. ''Je vergeet duizenden leerlingen, maar Sander niet."
In De Telegraaf komt een ex-vriendin van V. over hem aan het woord; ze beschrijft hem als seksueel gestoord en gewelddadig in bed.
"Als hij in extase raakt wordt hij onbeschrijflijk hardhandig en ook gewelddadig. Ik moest hem dan stoppen, anders kneep hij mijn keel dicht en zou hij me gewurgd hebben.''
De vrouw vertelt in de ochtendkrant dat Sander V. haar enkele maanden geleden vertelde dat het niet goed met hem ging. ''Hij wilde weg bij de politie. Hij trok het niet, zei hij. Ook met zijn relatie liep het mis. Linda en hij zagen elkaar nooit, zo klaagde hij. Hij wilde met haar stoppen.”
quote:http://www.nu.nl/binnenla(...)ische-problemen.html
Ik dacht dat als je agent wilde worden er een veiligheidsonderzoek naar je gedaan werd?![]()

Dah..quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:21 schreef Leandra het volgende:
Het logische "Duh" is al geweest in #1, dus hier verder.....

Er is niet eens sprake van één test, gedurende de opleiding zijn er regelmatig gesprekken en evaluaties. Afijn, niets en niemand is perfect, dat blijkt al eeuwenlang en dat zal ook wel zo blijven.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:23 schreef woozi het volgende:
Hoe kunnen ze daar niet achter komen tijdens zo een test ?!

Is er iemand al over (s)links, Wilders, andere nazi's en/of WO II begonnen? Dat is misschien nog wel een interessante wending.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:21 schreef Leandra het volgende:
Het logische "Duh" is al geweest in #1, dus hier verder.....

Hij was surveillant toch?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:30 schreef -Strawberry- het volgende:
Hoe stressvol was zijn werk bij de politie eigenlijk? Wat moest hij daar precies doen?

Nog niet, maar ik ben bang dat het niet lang meer gaat duren, we hebben in een ander topic immers ook al de boetesuggestie als het gaat om onnodige speuracties van de politie, dus ik verwacht die wending eigenlijk ieder moment.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:27 schreef Pool het volgende:
[..]
Is er iemand al over (s)links, Wilders, andere nazi's en/of WO II begonnen? Dat is misschien nog wel een interessante wending.
Aangezien het een blanke, daadkrachtige niet-moslim betreft, kan ik me voorstellen dat de PVV hem wellicht strafvermindering wil aanbieden in ruil voor rekrutering bij de stadscommando's.

Ja, ik zal nog eens snel, snel een topic openen omdat jij je post in het vorige topic niet meer kwijt kon, de volgende keer wacht je maar tot ik het vervolgtopic compleet met OP kan openenquote:

Ah, oke.quote:

Straatsurveillance dacht ik ergens gelezen te hebben. Je leest het ook vaker bij politieagenten hè. In 2005 iemand die z'n hele gezin om zeep helpt (in Hilversum), onlangs in Almere een agente die haar (ex)vriend? een kogel door het lijf jaagt. Ik denk dat het beroep sowieso wel stress met zich meebrengt.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:30 schreef -Strawberry- het volgende:
Hoe stressvol was zijn werk bij de politie eigenlijk? Wat moest hij daar precies doen?

Gelukkig is de beeldkwaliteit niet echt goed. Althans, van wat ik me herinner.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:34 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb nog nooit eerder een filmpje uitgezet omdat ik het niet trok. Net dat filmpje opgezocht van die Dnepropetrovsk Maniacs. Ik heb een hele sterke maag, maar na drie minuten kon ik het niet meer aan.

sowieso stelt die test niet zo heel veel voor, bovendien kan een psychopaat e.a. vaak goed verhullen dat ze psycho zijn. Denk maar eens aan seriemoordenaars die zijn er meester in om te kunnen verhullen dat ze lotje zijn zodat men meent dat ze met een normaal iemand te maken hebben.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:23 schreef woozi het volgende:
Hoe kunnen ze daar niet achter komen tijdens zo een test ?!

Misschien is het gewoon een beroep dat gewelddadige mensen trekt.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Straatsurveillance dacht ik ergens gelezen te hebben. Je leest het ook vaker bij politieagenten hè. In 2005 iemand die z'n hele gezin om zeep helpt (in Hilversum), onlangs in Almere een agente die haar (ex)vriend? een kogel door het lijf jaagt. Ik denk dat het beroep sowieso wel stress met zich meebrengt.

Hij blijft maar ademen en gorgelen, ik werd er helemaal naar van.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gelukkig is de beeldkwaliteit niet echt goed. Althans, van wat ik me herinner.
Maar zelfs dan nog, inderdaad.

Gewelddadig weet ik niet. Wel macho types denk ik? Maar goed, daar wordt tijdens de opleiding wel op gelet en ook op gewezen. Zoals al eerder aangegeven, de agent wordt geacht volgens protocol te werken. Daar is zijn training/opleiding ook voor een flink deel op gebaseerd, hiërarchie en protocol.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien is het gewoon een beroep dat gewelddadige mensen trekt.
Dan zullen daar logischerwijs ook meer moordenaars tussen zitten dan bij andere beroepen.

Ach heden, leefde Bernard nog maar, die zou met graagte de boete die V. ongetwijfeld krijgt, betalen. Want veel meer dan een weekje schoffelen zal hij wel niet krijgen, lieve mensen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:27 schreef Pool het volgende:
Is er iemand al over (s)links, Wilders, andere nazi's en/of WO II begonnen? Dat is misschien nog wel een interessante wending.
Aangezien het een blanke, daadkrachtige niet-moslim betreft, kan ik me voorstellen dat de PVV hem wellicht strafvermindering wil aanbieden in ruil voor rekrutering bij de stadscommando's.

O, hij is een psychopaat, ik heb weer een persconferentie gemist blijkbaar.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:38 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
sowieso stelt die test niet zo heel veel voor, bovendien kan een psychopaat e.a. vaak goed verhullen dat ze psycho zijn. Denk maar eens aan seriemoordenaars die zijn er meester in om te kunnen verhullen dat ze lotje zijn zodat men meent dat ze met een normaal iemand te maken hebben.

je zou ze de kost moeten geven, de dames die specifiek bepaalde gedetineerden aanschrijven in de gevangenis om hun liefje te mogen worden. Maar hoe het onderling verdeeld is, welk percentage naar moordenaars gaat aan zulke brieven en hoeveel een overvaller krijgt weet ik ook nietquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik volg je even niet, jij denkt dat veel mensen kicken op types als Sander V en hun geweld?
Ik ben dat in mijn leven nog bij geen enkele dame tegengekomen

Dat is nog weer wat anders dan gericht gewelddadig zijn op de partner toch?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
je zou ze de kost moeten geven, de dames die specifiek bepaalde gedetineerden aanschrijven in de gevangenis om hun liefje te mogen worden. Maar hoe het onderling verdeeld is, welk percentage naar moordenaars gaat aan zulke brieven en hoeveel een overvaller krijgt weet ik ook niet![]()

Ik gok dat hij van de krant meer gekregen heeft voor zijn verhaal dan de eventuele boete voor schending van zijn geheimhoudingsverklaring.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:52 schreef Peter6000 het volgende:
Fijne mentor.
Als hij een geheimhoudingsverklaring heeft getekend is hij strafbaar.

Ja maar dat worden dan partnersquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is nog weer wat anders dan gericht gewelddadig zijn op de partner toch?

Dat gegeven ondersteunt inderdaad twee wetenschappelijke theorieen:quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
je zou ze de kost moeten geven, de dames die specifiek bepaalde gedetineerden aanschrijven in de gevangenis om hun liefje te mogen worden.

blijkbaar is er een markt voor. . .quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:58 schreef -_Tommy_- het volgende:
Heerlijke Amerikaanse praktijken, we gaan nu op zoek naar iedereen uit het verleden om zo veel mogelijk details te krijgen... SBS straks met cameraploegen voor het huis van zijn ouders, iedereen van zijn oude school in beeld.
Bah.

quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:00 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Dat gegeven ondersteunt inderdaad twee wetenschappelijke theorieen:
1) vrouwen willen een klootzak
2) vrouwen zijn hoeren

tja het laat zien hoe wreed verveelde ettertjes van goede komaf kunnen zijn.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:41 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hij blijft maar ademen en gorgelen, ik werd er helemaal naar van.

De eerste, voilà. Maar de tweede? Conjugal visits mogen niet altijd en gevangenen hebben meestal geen geld voor hoeren.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:00 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Dat gegeven ondersteunt inderdaad twee wetenschappelijke theorieen:
1) vrouwen willen een klootzak
2) vrouwen zijn hoeren

Hij was geen zwerver. Hij was een oudere man die herstellende was van keelkanker en die op zijn motorfiets op weg was naar een familielid om op visite te gaan.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:01 schreef gameniet het volgende:
[..]
tja het laat zien hoe wreed verveelde ettertjes van goede komaf kunnen zijn.
en dat zelfs een miserable zwerver nog tot het einde doorvecht.
bah, ik zie het nu ook weer voor me...
j

Hij had overal kunnen werken, vanalles kunnen zijn.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:11 schreef Isegrim het volgende:
Doet het er echt toe dat hij bij de politie is gekomen? Hij had zijn daad evengoed kunnen begaan als hij bij de McDonald's werkte natuurlijk.

De manier waarop (dus puur opmaak met veel onderlijnd en dik is een beetje jammer.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:18 schreef Dalilah het volgende:
Ben dan ook erg blij dat ik mezelf hier op het forum kan uiten, dat werkt bij mij wel bevrijdend.

Was ook niet zinvol geweest want ze was al dood toen ze als vermist werd opgegeven. Dan was alleen haar lichaam eerder gevonden.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja, haha, inzet van speurhonden bepleiten is ook lekker makkelijk oordelen achteraf.

Wat zou een psycholoog daarvan zeggen?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
De manier waarop (dus puur opmaak met veel onderlijnd en dik is een beetje jammer.

Maximaal 15 jaar gevangenisstraf - voorarrest, strafvermindering ivm goed gedrag = 5 jaar zitten en wat TBS-en.quote:Sander V. beschuldigd van doodslag Milly
DORDRECHT - Justitie in Dordrecht verdenkt de 26-jarige politieman Sander V. van doodslag op Milly Boele (12).
Dat heeft het Openbaar Ministerie in Dordrecht vrijdag na de voorgeleiding aan de rechter-commissaris van V. bekendgemaakt.
De rechter-commissaris in Dordrecht heeft op verzoek van het OM een onderzoek gelast naar de psychische gesteldheid van Sander V.
Op het lichaam van Milly is sectie verricht. Volgens het OM is daaruit gebleken dat nog een aantal zaken moet worden onderzocht en kunnen er daarom nog geen nadere mededelingen over worden gedaan.
© ANP

quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
De manier waarop (dus puur opmaak met veel onderlijnd en dik is een beetje jammer.

10 jara strafvermindering wegens goed gedrag, wat moet je dan doen? Elke week koekjes bakken voor de bewakers ofzo?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:34 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Maximaal 15 jaar gevangenisstraf - voorarrest, strafvermindering ivm goed gedrag = 5 jaar zitten en wat TBS-en.
Goed geregeld toch?

quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:37 schreef Helly het volgende:
[..]
10 jara strafvermindering wegens goed gedrag, wat moet je dan doen? Elke week koekjes bakken voor de bewakers ofzo?

Geen idee, ik heb nooit gezeten. Het zou me niks verbazen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:37 schreef Helly het volgende:
[..]
10 jara strafvermindering wegens goed gedrag, wat moet je dan doen? Elke week koekjes bakken voor de bewakers ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |