zeker een steenovenpizzaquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:25 schreef Piles het volgende:
Er staat 1 gebouw in brand, de fucking Pizzahut, en iedereen doet alsof heel Rotterdam afbrandt
wat zei je? DE GEIT IS GEMOLKEN?!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:34 schreef jna het volgende:
Ik heb ff de Duitsers gebeld. De rook kunnen ze als target gebruiken
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:34 schreef jna het volgende:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:34 schreef jna het volgende:
Meet met Milou!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:00 schreef Bravebart het volgende:
Nondeju, we staan al 20 min stil op Utrecht
Bel ze. De moffen zijn net pas opgestegenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:59 schreef L.no het volgende:
Wait, jna, mijn familie, wat doe je.
Ook vlak bij de Ahoyquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:03 schreef jna het volgende:
[..]
Die hebben ze overal. Hopen dat het ook de erasmusbrug oversteekt
Huh?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:05 schreef jna het volgende:
Die amerikaan met z'n "het komt doordat Nederland homo's in het leger heeft"hoe vaker ik 'm hoor hoe leuker ie wordt
quote:
Had dan ook meteen de Kuip in de fik gezet..quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:03 schreef jna het volgende:
[..]
Bel ze. De moffen zijn net pas opgestegen
Die gaan ze zelf al slopenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Had dan ook meteen de Kuip in de fik gezet..
De vogel is gevlogen. Ik herhaal, de vogel is gevlogen.quote:
Affirmatief, de rups zit in zijn cocoon. DE RUPS ZIT IN ZIJN COCOON!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
De vogel is gevlogen. Ik herhaal, de vogel is gevlogen.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:08 schreef jna het volgende:
[..]
Genocide Srebrenica door homo's in leger
Idioot, hij moet eruit! ERUIT ZEG IK JE!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:12 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Affirmatief, de rups zit in zijn cocoon. DE RUPS ZIT IN ZIJN COCOON!
Prachtig.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:08 schreef jna het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:17 schreef Montov het volgende:
Zo moet het gegaan zijn:
Sheehan: "Do you know anyone with negative stories about gays?"
Nederlandse militair: Negative stories about Kees? I don't know any Kees. Maybe Henk, mijn buurman.
Sheehan: Henkman Berman? Thanks!
Uuh neequote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:25 schreef jna het volgende:
[..]
jullie moeten toch dezelfde richting uit
Oosten is oostenquote:
TE LAAT. HET IS TE LAAT. DE VLINDER IS GEVLOGEN, HERHAAL, DE VLINDER IS GEVLOGENquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Idioot, hij moet eruit! ERUIT ZEG IK JE!
Vanuit Rotterdam ookquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:30 schreef jna het volgende:
[..]
Oosten is oosten![]()
Waarom ga jij eigenlijk via Rotterdam? Uit Den Haag gaat er rechtstreeks een trein naar die uithoek
Nope, zij moet de trein naar Arnem hebben, ik naar Enschedequote:
Las het gisterenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:08 schreef jna het volgende:
[..]
Kunnen de mensen die echt stage lopen geen eigen topic beginnen?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:21 schreef Dzjenn. het volgende:
Bijna weekend.![]()
... er zijn van die mensen die wél echt stage lopen, jwt.![]()
Maar schatje, dan mis ik jou toch.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:24 schreef jna het volgende:
[..]
Kunnen de mensen die echt stage lopen geen eigen topic beginnen?
quote:
Ja precies, ik heb genoeg liefde joh.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Terwijl je je aandacht zo mooi verdeeld over iedereen hier
I GOT SO MUCH LOVE TO GIVEEEEEEquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:40 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Ja precies, ik heb genoeg liefde joh.
ik ben de 2de barry white johquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Hij zingt zo vals dat ik het even niet herken
Klopt.quote:
En dat herken ik wel, best ergquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:47 schreef jna het volgende:
The latest album from barry white: Put it in my zakje
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:47 schreef jna het volgende:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:47 schreef jna het volgende:
Ja had het dan laten staanquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:59 schreef The_Dean het volgende:
Achteraf had het wel gekund, het is tenslotte vrijdagmiddag.
Nu hoeft het niet meerquote:
Doen!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:55 schreef jna het volgende:
[..]
ja ik zal l.no eens PM'en over wat er eigenlijk stond
Welk beeldquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:50 schreef jna het volgende:
[..]
Eerst die tak richting kat en nu dit. Daar gaat m'n beeld van je
quote:
Ik ken je toch ookquote:
Misschien bén ik wel een bekende van jequote:
Onmogelijk!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Misschien bén ik wel een bekende van je!
Zeg nooit nooitquote:
Ik zou iemand met jouw uiterlijk makkelijk herkennen.quote:
Is dat positief?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:18 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik zou iemand met jouw uiterlijk makkelijk herkennen.
Raarrrrrrrrrquote:
Goed eh?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
RaarrrrrrrrrIk herken mezelf niet eens op foto's
Ja, heel gaafquote:
Wat heb jij nou aan mijn spullen johquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:28 schreef L.no het volgende:
[..]
Nee! laat je spullen staan! Dan ruilen we.
Er zal vast iets zijn wat ik wat aan heb.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat heb jij nou aan mijn spullen joh
Laptop?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:31 schreef L.no het volgende:
[..]
Er zal vast iets zijn wat ik wat aan heb.
Dat zal wel wat meevallenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Heel goed Dean, er bloeide al bijna iets op hier
Jij kijkt teveel GTST.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Heel goed Dean, er bloeide al bijna iets op hier
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:43 schreef jna het volgende:
Ziggo, krijg lekker de tering in je rechterhartklep
Nergens last van sinds nieuwe modemquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:43 schreef jna het volgende:
Ziggo, krijg lekker de tering in je rechterhartklep
Zonder internet?quote:
Alles werkt nog, maar dan sturen ze een brief dat de snelheid omhoog gaat naar 120 Mbit/s. Blablabla, meer informatie op die en die site. Daar checken of je alle benodigde apparatuur hebt.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nergens last van sinds nieuwe modem
Verdorie.quote:
Hoewel, grote kans dat je je mobiel als modem kan gebruikenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:49 schreef L.no het volgende:
[..]
Verdorie.
Dan maar gamen. Oldschool games.
* L.no neemt controller mee
Ik heb geen abbo op mijn mobiel enzo.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoewel, grote kans dat je je mobiel als modem kan gebruikenAlleen werkt dat bij mijn HTC natuurlijk weer niet
Gelukkig komt er internet in de trein aan eind maart
Komt wel goed schatjequote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:48 schreef jna het volgende:
[..]
Alles werkt nog, maar dan sturen ze een brief dat de snelheid omhoog gaat naar 120 Mbit/s. Blablabla, meer informatie op die en die site. Daar checken of je alle benodigde apparatuur hebt.
WERKT DIE HOERENSITE NIET
* L.no aait.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:48 schreef jna het volgende:
[..]
Alles werkt nog, maar dan sturen ze een brief dat de snelheid omhoog gaat naar 120 Mbit/s. Blablabla, meer informatie op die en die site. Daar checken of je alle benodigde apparatuur hebt.
WERKT DIE HOERENSITE NIET
Oeh, dat wordt lastigquote:
Ja, ik ben nog ouderwets, met prepaid enzo.quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:53 schreef jna het volgende:
[..]
nee hoor. Gewoon met pre-paid internetten
Ouderwetschquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:53 schreef jna het volgende:
[..]
nee hoor. Gewoon met pre-paid internetten
Heb ik ook, ideaalquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:54 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja, ik ben nog ouderwets, met prepaid enzo.
Maar deze maand heb ik iets als BloX ingesteld.. waar ik 1000 smsjes kan versturen in een maand voor een tientje.En het vervalt vanzelf als de maand voorbij is. Ideaal.
Wat bedoel je met vervalt?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:54 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja, ik ben nog ouderwets, met prepaid enzo.
Maar deze maand heb ik iets als BloX ingesteld.. waar ik 1000 smsjes kan versturen in een maand voor een tientje.En het vervalt vanzelf als de maand voorbij is. Ideaal.
Ik kan niet eens mobiel internetten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kan niet eens mobiel internetten.
Mij lukt het al jaren prima in Zeeland hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Dat je niet vastzit in een abbo, dat na een maand, dat het gewoon finito is. Als je het weer wilt, dan kan je het zelf doen wanneer je het wilt.quote:
Ok, maar die 1000 sms'jes blijven wel geldig na die maand of ook niet?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:02 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat je niet vastzit in een abbo, dat na een maand, dat het gewoon finito is. Als je het weer wilt, dan kan je het zelf doen wanneer je het wilt.
Nope, dat is het nadeel I guess.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:04 schreef jna het volgende:
[..]
Ok, maar die 1000 sms'jes blijven wel geldig na die maand of ook niet?
32 sms'jes per dag. Arme Deanquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:05 schreef L.no het volgende:
[..]
Nope, dat is het nadeel I guess.
Dus ik val Dean vaak lastig met mijn smsjes.
Mja, hij kan niet altijd reply-en, dus uiteindelijk zal ik die 1000 smsjes toch niet halen. Ik ben wel blij dat ik me minder zorgen hoef te maken dat mijn beltegoed opraakt ofzo na het smsenquote:
Ik dacht ik kop 'em zelf maar in, voordat iemand anders het doet.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mij lukt het al jaren prima in Zeeland hoor
op mn samsung d500 kon ik al mobiel internetten dus ik weet niet hoe oud jouw mobieltje isquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik dacht ik kop 'em zelf maar in, voordat iemand anders het doet.![]()
Maar ik heb nog zo'n ouderwets mobieltje waarbij dat nog niet mogelijk is.Of misschien wel mogelijk, maar ik zou niet weten hoe.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:15 schreef jna het volgende:
[..]
op mn samsung d500 kon ik al mobiel internetten dus ik weet niet hoe oud jouw mobieltje is
Nu al niet meer johquote:
Die heb ik momenteel.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:15 schreef jna het volgende:
[..]
op mn samsung d500 kon ik al mobiel internetten dus ik weet niet hoe oud jouw mobieltje is
De Nokia 6300 is onderhand ook wel zo oud zeker?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:30 schreef L.no het volgende:
Zelfs mijn oude mobiel van 8 jaar oud kan ik nog internet gebruiken.
Geen idee.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:15 schreef jna het volgende:
[..]
Jij hebt zeker een mobiel met een klepje..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, mijn ouders hebben oudere, maar zelfs zij kunnen internet gebruiken. Alleen doen we het gewoon niet.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:32 schreef Piles het volgende:
[..]
De Nokia 6300 is onderhand ook wel zo oud zeker?
Ben ook nog steeds internetloos
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:33 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Jij hebt zeker een mobiel met een klepje..Mossel MobileSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
uh kan het proberen alleen heb ik 'm al eeuwen niet meer in mn handen gehad en ook nooit mms gebruiktquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:36 schreef L.no het volgende:
jna, kan je me helpen met mijn d500?ik snap niet waar ik de instellingen kan vinden qua mms.
Als je in het middelste rondje drukt, wat gebeurt er dan?quote:
ja hoorquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:36 schreef Piles het volgende:
Iedereen leven op de vrijdagavond?
Ik zou naar de film gaan, maar gaat niet door
Ik bedoel maarquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:29 schreef jna het volgende:
[..]
En we zijn al over de helft van de maand
Lekker chillen op de bankquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:36 schreef Piles het volgende:
Dan krijg ik het hoofdmenuquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:51 schreef L.no het volgende:
[..]
Als je in het middelste rondje drukt, wat gebeurt er dan?
Ik leef nog jaquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:36 schreef Piles het volgende:
Je kan er gewoon niet mee omgaanquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:57 schreef Bravebart het volgende:
Pfff, ik word echt helemaal schraal van WordWaarom werkt die automatische inhoudsopgave zo enorm slecht
Jamaar.quote:
Waarom zo moeilijk doen dan?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jamaar.
Voor Word maakt het zo enorm veel uit of je je page break zo doet
[ afbeelding ]
of zo
[ afbeelding ]
In het eerste geval gaat het namelijk wel goed met een kop op de volgende pagina, maar in het tweede geval krijgt je voorgaande alinea ook de opmaak van de kop op de volgende pagina
Er staat toch niet voor niks een page break
Wat? Die inhoudsopgave?quote:
Dan begrijp je niet hoe handig het isquote:
Jaaaa, omdat ik er net pas achter kom dat het uitmaakt hoe je je page break zetquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom zo moeilijk doen dan?
Jaquote:
Die inhoudsopgave? ik had moeten quoten zonetquote:
Nee, ik ook pas voor het eerstquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan begrijp je niet hoe handig het is
Maar raar probleem Bartus, heb er nog nooit last van gehad
Mjaquote:
Ja, en pagina/sectie-einde ookquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:30 schreef Etcetera het volgende:
Die inhoudsopgave? ik had moeten quoten zonet![]()
Wat loop je toch allemaal te kutten joh, bij mij gaat het altijd vloeiendquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, ik ook pas voor het eerstEn ook dat hij sommige headers niet herkend, waardoor de inhoudsopgave dus incompleet is
Ctrl+enter roeleert hard hoorquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, en pagina/sectie-einde ookEr zijn nog steeds mensen die allemaal nieuwe regels invoegen om op de volgende pagina te komen
![]()
[..]
Wat loop je toch allemaal te kutten joh, bij mij gaat het altijd vloeiend
Mja, bij mij normaal ook, maar ik had er net ff een hoofdstuk met Header 1 tussen geplakt, maar dat werd mooi niet herkendquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat loop je toch allemaal te kutten joh, bij mij gaat het altijd vloeiend
CTRL+Enter... dat weet ik zelfsquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:31 schreef Piles het volgende:
Er zijn nog steeds mensen die allemaal nieuwe regels invoegen om op de volgende pagina te komen![]()
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ctrl+enter roeleert hard hoorVooral omdat je dan nog tekst kunt toevoegen zonder dat je nieuwe pagina verspringt
Zeker als je 2007 eenmaal gebruikt, danquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:33 schreef Etcetera het volgende:
Word 2003 vind ik trouwens KUTWord 2007 vind ik wel fijn werken
Pagesquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Valt mee dat je niet met Mac Write ofzo aan komt
Dat is toch een Zeeuw danquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:47 schreef The_Dean het volgende:
NU EEN SNELHEIDSOVERTREDENDE ZEELANDER OP VERONICA!!!
CEES!! LUC!!!
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:47 schreef The_Dean het volgende:
NU EEN SNELHEIDSOVERTREDENDE ZEELANDER OP VERONICA!!!
CEES!! LUC!!!
Zeelander is toch echt langer dan Zeeuwquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:48 schreef The_Dean het volgende:
Joah, ik had een beutje hoast. Ik zou niet groag oak zelluf in de regen stoan zeg moar.
Wat een taaltje
Da is jeejmah nie Zeeuws oeh!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:48 schreef The_Dean het volgende:
Joah, ik had een beutje hoast. Ik zou niet groag oak zelluf in de regen stoan zeg moar.
Wat een taaltje
Ohjaquote:
Fuck man en dat moet een Grunniger je vertellenquote:
Weet het ook nietquote:
Who gives a fuck, ik kom daar nooitquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Fuck man en dat moet een Grunniger je vertellen
Je weet niet wat je mist manquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Who gives a fuck, ik kom daar nooit
Heel weinigquote:
quote:
Jij, die geen foto's post of naar meets wil komen, daar missen we dan toch niks aan johquote:
Zeeuwenland eh, Groningen kom ik wel eensquote:
Mjah maar daar ga je nu helemaal niet achterkomen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jij, die geen foto's post of naar meets wil komen, daar missen we dan toch niks aan joh
Rightquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mjah maar daar ga je nu helemaal niet achterkomen.
Mooiste studentes wonen in Groningen trouwens
Gehouden door studenten.nl onder meer dan 500 (mag ik even lachenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:08 schreef Etcetera het volgende:
Blijk uit poll van een of andere studentensite
Kijk, dat zou een onderzoek zijn waar je wat aan hebtquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:13 schreef jna het volgende:
Is er ook een poll waar de meest makkelijke studentes wonen?
Jaarclub.quote:
Delft.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:13 schreef jna het volgende:
Is er ook een poll waar de meest makkelijke studentes wonen?
ah checkquote:
THPS2quote:
Ik socializenquote:
Regel jij het?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:17 schreef The_Dean het volgende:
Gaan we eens meeten in Delft dan?
We hebben een kwart vrouwen manquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:17 schreef jna het volgende:
[..]
Alle 5 vrouwen die daar studeren zijn makkelijk?
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:28 schreef Bravebart het volgende:
Zie je wel, het killt gelijk het topic
Hengelooooooo!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:30 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
En dan hebben we alle mogelijke meetlocaties in Nederland wel gehad denk ik hè
Pro!quote:
Maar jullie nog nietquote:
Die gaat niet eens van Middelburg naar Vlissingenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar jullie nog niet
Have you met Luctor?
Morgen is het zover!!!!!!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Die gaat niet eens van Middelburg naar Vlissingen
De meet dude!quote:
Walgelijkquote:
Vrooooeeeeeegquote:
Ja..quote:
Blijft zo'n goede plaatquote:
true shitquote:
Okquote:
Ga al vijf dagen per week naar Terneuzen. Dat is al erg genoeg.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Die gaat niet eens van Middelburg naar Vlissingen
Geweldig nummerquote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Teenage_Dirtbagquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Uit welke film komt dat liedje trouwens?
Loser.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Uit welke film komt dat liedje trouwens?
Dat hoort parate kennis te zijn manquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:40 schreef Piles het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Teenage_Dirtbag
Loser dus
Als ik het plot van de film zie, ben ik blij dat dat niet het geval is bij mijquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat hoort parate kennis te zijn man
Alleen al om dit nummer man. En die muts van die gast.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Als ik het plot van de film zie, ben ik blij dat dat niet het geval is bij mij
Vermakelijke filmquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Misschien maar eens downloaden kopen.
Soort American Pie lijkt me. Dus dat moet goed komen.quote:
Zorg idd dat je goed uitgerust bent, morgen wordt een zware dag voor jequote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is elf uur, dus ik ben naar bed.
Dat wilde ik net zeggen. Vanaf morgen zien we 'm niet meerquote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Zorg idd dat je goed uitgerust bent, morgen wordt een zware dag voor je
1 keer toch wel, de uitnodiging voor de bruiloft?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:01 schreef jna het volgende:
[..]
Dat wilde ik net zeggen. Vanaf morgen zien we 'm niet meer
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Zorg idd dat je goed uitgerust bent, morgen wordt een zware dag voor je
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:01 schreef jna het volgende:
[..]
Dat wilde ik net zeggen. Vanaf morgen zien we 'm niet meer
Heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:03 schreef Piles het volgende:
[..]
1 keer toch wel, de uitnodiging voor de bruiloft?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |