vanavond nog snooker? of morgenvroeg weer trainen?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:19 schreef Assiej het volgende:
wat zal ik eens gaan eten
patatjes?
heb ik alleen niet zo heel veel trek in
wie/wat heeft je wakker gehoudenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:58 schreef Fems het volgende:
[..]
Jup, moet naar de stad!![]()
[..]
Weinig geslapen!
zuurquote:
Ookal ging ik wel naar snooker melde ik je dat alsnog nietquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:57 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
vanavond nog snooker? of morgenvroeg weer trainen?
Gek genoeg, heb ik daar geen zin inquote:
Burritos hier, stokbrood + filet americain gehad tussen de middag dus nog niet aan eten toequote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:10 schreef Assiej het volgende:
[..]
Gek genoeg, heb ik daar geen zin in
vanmiddag al kibbeling gehad maar daar kan ik voor vanavond ook niet op leven
of ik maak stokbrood/broodjegezond
geen zin in zwaar eten enzo snappie
wat gaan jullie eten?
Nicenicequote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:14 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Burritos hier, stokbrood + filet americain gehad tussen de middag dus nog niet aan eten toe.
Remcoquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:20 schreef ReMcOrE het volgende:
dat ging zeker snel, topic nummer 425
maar ben er nu weer
Wij hadden gekruide gehaktstaaf en witte bonen in tomatensausquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:10 schreef Assiej het volgende:
[..]
Gek genoeg, heb ik daar geen zin in
vanmiddag al kibbeling gehad maar daar kan ik voor vanavond ook niet op leven
of ik maak stokbrood/broodjegezond
geen zin in zwaar eten enzo snappie
wat gaan jullie eten?
Is dat niet pittig wat jij net had ?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:42 schreef omearos het volgende:
[..]
Wij hadden gekruide gehaktstaaf en witte bonen in tomatensaus
Burrito's is wel een goede voor morgen
neuh, waren geen pittige kruiden. Gelukkig maar, ik kan niet zo goed tegen peper en sambal. (en weer wel tegen wasabiquote:
Ik kan tegen niks aan scherpe shizzlequote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:45 schreef omearos het volgende:
[..]
neuh, waren geen pittige kruiden. Gelukkig maar, ik kan niet zo goed tegen peper en sambal. (en weer wel tegen wasabi)
weet 't nog niet zeker.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Wouterjij komt ook op de meet toch?
gelukkig zijn er heel veel niet-pittige kruidenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:47 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik kan tegen niks aan scherpe shizzle
dan ga ik bijna over mn nek
wanneer mocht ik aanschuivenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:55 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dan mis je echt iets, al zijn er veel varianten maar de meeste zijn echt lekker
.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:58 schreef omearos het volgende:
[..]
gelukkig zijn er heel veel niet-pittige kruiden
Hoezo? vastgeroeste moeren ofzo?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:00 schreef Redbaron het volgende:
Net Rijst gehad met varkenshaas en prei![]()
En daarvoor een rubberhamer bijna naar zn schepper gestuurd om een wiel los te krijgen wat nog niet gelukt is
Neuh moeren krijg ik wel los, juist de velg zelf zit aan de trommel vast. Denk door dit sneeuw, pekelseizoen vastgeroest aan elkaarquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:10 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Hoezo? vastgeroeste moeren ofzo?
Kruipolie/wd40 ertussen!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:12 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Neuh moeren krijg ik wel los, juist de velg zelf zit aan de trommel vast. Denk door dit sneeuw, pekelseizoen vastgeroest aan elkaar
Net idd gedaan, hoe lang moet die zooi intrekken?quote:
zomervelgen er weer op?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:12 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Neuh moeren krijg ik wel los, juist de velg zelf zit aan de trommel vast. Denk door dit sneeuw, pekelseizoen vastgeroest aan elkaar
Ik laat het altijd de nacht gewoon intrekken, als ik klaar met rest van't werk spuit ik het spul in en dan gaat het 'smorgens als een 'zonnetje'quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:19 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Net idd gedaan, hoe lang moet die zooi intrekken?
Jup, het slechte weer is voorbij dus auto mag weer netjes erbij staan, morgen ff de bumperlip erop en sideskirts proberen vast te zettenquote:
OKquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:21 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik laat het altijd de nacht gewoon intrekken, als ik klaar met rest van't werk spuit ik het spul in en dan gaat het 'smorgens als een 'zonnetje'.
pics van auto met wintervelgen, auto met zomervelgen?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:26 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Jup, het slechte weer is voorbij dus auto mag weer netjes erbij staan, morgen ff de bumperlip erop en sideskirts proberen vast te zetten
Pics van auto met wintervelgen heb ik niet, en met zomervelgen heb ik al eens geplaatst. Bumperlip is lastig aan te komen en dus net een aantal weken in mijn bezit. Sideskirt zat vast met kit maar dat kan niet tegen 80kg drukquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
pics van auto met wintervelgen, auto met zomervelgen?
en bumperlip + sideskirts nieuw, of ook er afgehaald ivm slechte weer?
Gewoon nachtje, gewoon vanaf bovenaf ertussen en dan komt ie morgen wel los.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:19 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Net idd gedaan, hoe lang moet die zooi intrekken?
Denk dat ik morgenvroeg opnieuw probeer en anders naar bandencentrum
Je zult het al heul vaak hebben gezegd maar welke auto heb je in je bezit?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:32 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Pics van auto met wintervelgen heb ik niet, en met zomervelgen heb ik al eens geplaatst. Bumperlip is lastig aan te komen en dus net een aantal weken in mijn bezit. Sideskirt zat vast met kit maar dat kan niet tegen 80kg drukDus die gaat nu met bouten en dopjes beter vast
80kg druk?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:32 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Pics van auto met wintervelgen heb ik niet, en met zomervelgen heb ik al eens geplaatst. Bumperlip is lastig aan te komen en dus net een aantal weken in mijn bezit. Sideskirt zat vast met kit maar dat kan niet tegen 80kg drukDus die gaat nu met bouten en dopjes beter vast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |