Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F = Teun / Mr.T / Harry
Assiej = Astrid
bambino = Sjoerd
Bob-B = Bob
Daywalk3r = Jeffrey
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
haaKon = Machiel
Incolumis = Frank
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
omearos = Nicole
Panzerknacker666 = Sander
Ratelslangetje = Selma
Redbaron = Bas
ReMcOrE = Remco
Robinhoo = Robin
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
sjoemie1985 = Ivo
STTSJT = Steven
TheGirlNextDoor = Nathalie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er ook Tukker-Regels?
JA!
- Om in de 'Wall Of Fame' te komen is het noodzakelijk 15 delen actief deel te nemen aan deze serie, daarnaast is het een pré om 'af en toe' langs te komen en mee te posten om je plek in de 'WOF' te behouden.
- Ik maakte post 301, wat doe ik nu?
- Open een nieuw deel met de OP die je hier kunt vinden.
- Voeg je nieuwe topic toe in de 'TOF! Topic Lijst' die je hier kunt vinden.
- Gezelligheid staat voorop in deze serie, een beetje medewerking wordt gevraagd.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Smiddagsquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:53 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit voor hoeven te betalen, en dan weet ik zeker dat ze uit de kleren gaan, en daar ben ik nu nog niet zeker van. Is dat bij Rouwhorst trouwens? 's avonds?
Almelo de Riet, jonge !quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, vooral die van Nijverdal he
Ok, dan gaan we met z'n allen, inclusief spandoekquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:03 schreef Assiej het volgende:
[..]
Smiddags
2/3 uur begint het
maar ik zit in de laatste categorie
zo heel veel boeiends is het niet
dag van te voren hebben we landelijke wedstrijd in badhoevedorp waar we als de beste gaan presteren/200% onszelf geven en bij de sond wedstrijden bij rouwhorst is maar lamme bende:P
hoevaak hebben we nou wel niet gezegd dat je je moeder met rust moet laten
ipv haar steeds te vragen voor een lapdance....
Whehehequote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:07 schreef haakon het volgende:
[..]
Almelo de Riet, jonge !
Frans van 't Spoor dr bie !
Mooi ?quote:
Moet jij Singles niet onveilig maken met je vrijdagmiddaggeilheid?quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:17 schreef Samzz het volgende:
Moet jij Singles niet onveilig maken met je vrijdagmiddaggeilheid?
Nee, Amsterdam Centraal.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:13 schreef Samzz het volgende:
Utrecht Centraal is het mooiste station van NederlandHoog Catharijne
Ik ga meteen na de wedstr. na huisquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:07 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ok, dan gaan we met z'n allen, inclusief spandoekheuj assiej
![]()
en dan komt die lapdance wel in de kleedkamer![]()
Vielen dank.quote:
Veel plezier.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:22 schreef Samzz het volgende:
Zo, ik ga richtig stad
Lief spelen, schatjes
Welke stad, enschede?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:22 schreef Samzz het volgende:
Zo, ik ga richtig stad
Lief spelen, schatjes
Hoiiquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:23 schreef omearos het volgende:
hoi
eerst even bijlezenjullie kletsen teveel
Assiejquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:25 schreef Assiej het volgende:
[..]
Welke stad, enschede?cadeautje kopen voor mijn verjaardag?
Longsleeves voor Krea.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:25 schreef Assiej het volgende:
hoiquote:
hoe laat ben je er weer?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:32 schreef omearos het volgende:
[..]
hoi
en doei, ik ga weer richting sportschool.
Eens kijken of jullie dit topic ook al vol hebben als ik terugkom
Ik kom sowieso langsquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:25 schreef Assiej het volgende:
[..]
zo samen zuipen?quote:
ik moet tot half5, dan ga ik hier een paar pilsjes drinken op stage, en daarna naar huis, tas pakken en trainenquote:
Ligt er aan wat voor foto.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:47 schreef Ballantines het volgende:
Kan ik veilig een foto plaatsen in het Fok! Fotoboek?
En t schoonstequote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:13 schreef Samzz het volgende:
Utrecht Centraal is het mooiste station van NederlandHoog Catharijne
Nee.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:47 schreef Ballantines het volgende:
ligt aan de foto en welk publiek je op je fobo krijgtquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:47 schreef Ballantines het volgende:
iddquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:52 schreef Mdrop het volgende:
[..]
ligt aan de foto en welk publiek je op je fobo krijgt.
Wat is dat nou voor pafipo?quote:
lol, soms wel zo slimquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:55 schreef Ballantines het volgende:
Bedankt voor tipIk plaats nog wel ff niks!
wrom niet ?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:55 schreef Ballantines het volgende:
Bedankt voor tipIk plaats nog wel ff niks!
I Seeequote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:01 schreef haakon het volgende:
[..]
wrom niet ?
ik heb ook mooie foto's van mezelf in erg goede staat
Ik ookquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:01 schreef haakon het volgende:
[..]
wrom niet ?
die dat je op de grond ligtquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:01 schreef haakon het volgende:
[..]
wrom niet ?
die foto's eronder zijn veel mooierquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:13 schreef Robinhoo het volgende:
Ik heb ook maar een foto van mij in het fotoboek gezet
ja dat is mijn harem.quote:
eem kieknquote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:22 schreef Ballantines het volgende:
Ik heb dr ook maar 1 geplaatst dan..
Heb je niet per ongeluk je instellingen verwijderd.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:27 schreef Assiej het volgende:
Kan geen mms meer ontvangen, laatst nog wel
enige wat ik paar dagen terug heb gedaan is mijn nummerweergave even uitgeschakeld voor 10 min en nu weer aan...
weird.
Net nog opnieuw gdaan van hiquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Heb je niet per ongeluk je instellingen verwijderd.
Wat voor telefoon?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:27 schreef Assiej het volgende:
Kan geen mms meer ontvangen, laatst nog wel
enige wat ik paar dagen terug heb gedaan is mijn nummerweergave even uitgeschakeld voor 10 min en nu weer aan...
weird.
Lol, BIER!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:00 schreef Frutsel het volgende:
Als ik op Google Afbeeldingen zoek op "Sloom" zie ik een foto van Suarez
Tja, help je even mee dan, we krijgen er geen snelheid inquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:09 schreef omearos het volgende:
[..]
nu
en het topic is nog niet op de helft
wat hebben jouw velgen te maken met de gevels?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:38 schreef Redbaron het volgende:
vdomme, wil ik nu net mn achterste velgen wisselen zijn ze bezig met de gevelsMoet ik nog langer op 2 stalen wielen rondrijden
vrijdagmiddag, energie is opquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:10 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Tja, help je even mee dan, we krijgen er geen snelheid in.
Weekend wel, laatste loodjes nietquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:19 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Het is verdorie weekend, dat geeft toch juist energie?
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:22 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oja nog niet iedereen heeft weekend, sorrY!
noem mij 1 dingquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:54 schreef Ballantines het volgende:
Iedereen heeft gewoon wat beter te doen dan Fokken!
is d'r afquote:
wel typisch dat ToF bovenaan staatquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:03 schreef haakon het volgende:
whehehe, als je pafipo invoert bij google, en je klikt op afbeeldingen krijg je de PaFiPo van David
Boerenkool met worst
neuh, nog net iets meerquote:
Okequote:
En merendeel uit deze reeks, geen idee waaromquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:08 schreef rulerofdeath het volgende:
en alle pafipo plaatjes komen weg bij forum.fok.nl
mediamarkten?quote:
heel raarquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:10 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke.
[..]
En merendeel uit deze reeks, geen idee waarom.
4 halen - 3 betalen dit weekend, en je mag met onbekenden samen kopen, goedkoopste gratis.quote:
wel allemaal zelfde productquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:14 schreef Mdrop het volgende:
[..]
4 halen - 3 betalen dit weekend, en je mag met onbekenden samen kopen, goedkoopste gratis.
4 Gezinnen = 4 TV's = 4e gratis.
nee hoor.quote:
en dan hej onmeunig kutweer dr biequote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:19 schreef Panzerknacker666 het volgende:
beters, motor-onderdelen zijn binnen!
Aangezien ik in een flat woon heb ik direct voor de deur een vrij brede stoep, daar kan ik de auto vlak op de krik zetten zonder langsrazend verkeer.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:15 schreef omearos het volgende:
[..]
wat hebben jouw velgen te maken met de gevels?
Nu ben je nat Nathquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bah, moest net door de regen fietsen
feest van m'n ma en oom. die zijn 50 gewordenquote:
iets met veel eiwitten?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:19 schreef Assiej het volgende:
wat zal ik eens gaan eten
patatjes?
heb ik alleen niet zo heel veel trek in
Oke, Morhuis kuj goed weenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
feest van m'n ma en oom. die zijn 50 geworden
Shoarmaquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:19 schreef Assiej het volgende:
patatjes?
Er tegenover, maar gehaktbal en patat enzo kun je als je wil ook wel bij morshuis krijgen. Cafetaria is weg over steken.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:21 schreef rulerofdeath het volgende:
zit er trouwens bij morshuis ook een cafetaria?
quote:
prima. mocht ik eens honger krijgenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:22 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke, Morhuis kuj goed ween.
[..]
Shoarma.
[..]
Er tegenover, maar gehaktbal en patat enzo kun je als je wil ook wel bij morshuis krijgen. Cafetaria is weg over steken.
quote:
PSV:quote:Akram (bovenbeen)
Javadov (knie)
quote:Van der Meyde (niet wedstrijdfit)
Afellay (geschorst)
Pieters (geschorst)
Onzeker: Ooijer (bovenbeen)
hoe komt datquote:
vanavond nog snooker? of morgenvroeg weer trainen?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:19 schreef Assiej het volgende:
patatjes?
wie/wat heeft je wakker gehoudenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:58 schreef Fems het volgende:
[..]
Jup, moet naar de stad!![]()
[..]
Weinig geslapen!
zuurquote:
Ookal ging ik wel naar snooker melde ik je dat alsnog nietquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:57 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
vanavond nog snooker? of morgenvroeg weer trainen?
Gek genoeg, heb ik daar geen zin inquote:
Burritos hier, stokbrood + filet americain gehad tussen de middag dus nog niet aan eten toequote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:10 schreef Assiej het volgende:
[..]
Gek genoeg, heb ik daar geen zin in
vanmiddag al kibbeling gehad maar daar kan ik voor vanavond ook niet op leven
of ik maak stokbrood/broodjegezond
geen zin in zwaar eten enzo snappie
wat gaan jullie eten?
Nicenicequote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:14 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Burritos hier, stokbrood + filet americain gehad tussen de middag dus nog niet aan eten toe.
Remcoquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:20 schreef ReMcOrE het volgende:
dat ging zeker snel, topic nummer 425
maar ben er nu weer
Wij hadden gekruide gehaktstaaf en witte bonen in tomatensausquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:10 schreef Assiej het volgende:
[..]
Gek genoeg, heb ik daar geen zin in
vanmiddag al kibbeling gehad maar daar kan ik voor vanavond ook niet op leven
of ik maak stokbrood/broodjegezond
geen zin in zwaar eten enzo snappie
wat gaan jullie eten?
Is dat niet pittig wat jij net had ?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:42 schreef omearos het volgende:
[..]
Wij hadden gekruide gehaktstaaf en witte bonen in tomatensaus
Burrito's is wel een goede voor morgen
neuh, waren geen pittige kruiden. Gelukkig maar, ik kan niet zo goed tegen peper en sambal. (en weer wel tegen wasabiquote:
Ik kan tegen niks aan scherpe shizzlequote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:45 schreef omearos het volgende:
[..]
neuh, waren geen pittige kruiden. Gelukkig maar, ik kan niet zo goed tegen peper en sambal. (en weer wel tegen wasabi)
weet 't nog niet zeker.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Wouterjij komt ook op de meet toch?
gelukkig zijn er heel veel niet-pittige kruidenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:47 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik kan tegen niks aan scherpe shizzle
dan ga ik bijna over mn nek
wanneer mocht ik aanschuivenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:55 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dan mis je echt iets, al zijn er veel varianten maar de meeste zijn echt lekker
.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:58 schreef omearos het volgende:
[..]
gelukkig zijn er heel veel niet-pittige kruiden
Hoezo? vastgeroeste moeren ofzo?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:00 schreef Redbaron het volgende:
Net Rijst gehad met varkenshaas en prei![]()
En daarvoor een rubberhamer bijna naar zn schepper gestuurd om een wiel los te krijgen wat nog niet gelukt is
Neuh moeren krijg ik wel los, juist de velg zelf zit aan de trommel vast. Denk door dit sneeuw, pekelseizoen vastgeroest aan elkaarquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:10 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Hoezo? vastgeroeste moeren ofzo?
Kruipolie/wd40 ertussen!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:12 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Neuh moeren krijg ik wel los, juist de velg zelf zit aan de trommel vast. Denk door dit sneeuw, pekelseizoen vastgeroest aan elkaar
Net idd gedaan, hoe lang moet die zooi intrekken?quote:
zomervelgen er weer op?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:12 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Neuh moeren krijg ik wel los, juist de velg zelf zit aan de trommel vast. Denk door dit sneeuw, pekelseizoen vastgeroest aan elkaar
Ik laat het altijd de nacht gewoon intrekken, als ik klaar met rest van't werk spuit ik het spul in en dan gaat het 'smorgens als een 'zonnetje'quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:19 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Net idd gedaan, hoe lang moet die zooi intrekken?
Jup, het slechte weer is voorbij dus auto mag weer netjes erbij staan, morgen ff de bumperlip erop en sideskirts proberen vast te zettenquote:
OKquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:21 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik laat het altijd de nacht gewoon intrekken, als ik klaar met rest van't werk spuit ik het spul in en dan gaat het 'smorgens als een 'zonnetje'.
pics van auto met wintervelgen, auto met zomervelgen?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:26 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Jup, het slechte weer is voorbij dus auto mag weer netjes erbij staan, morgen ff de bumperlip erop en sideskirts proberen vast te zetten
Pics van auto met wintervelgen heb ik niet, en met zomervelgen heb ik al eens geplaatst. Bumperlip is lastig aan te komen en dus net een aantal weken in mijn bezit. Sideskirt zat vast met kit maar dat kan niet tegen 80kg drukquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
pics van auto met wintervelgen, auto met zomervelgen?
en bumperlip + sideskirts nieuw, of ook er afgehaald ivm slechte weer?
Gewoon nachtje, gewoon vanaf bovenaf ertussen en dan komt ie morgen wel los.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:19 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Net idd gedaan, hoe lang moet die zooi intrekken?
Denk dat ik morgenvroeg opnieuw probeer en anders naar bandencentrum
Je zult het al heul vaak hebben gezegd maar welke auto heb je in je bezit?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:32 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Pics van auto met wintervelgen heb ik niet, en met zomervelgen heb ik al eens geplaatst. Bumperlip is lastig aan te komen en dus net een aantal weken in mijn bezit. Sideskirt zat vast met kit maar dat kan niet tegen 80kg drukDus die gaat nu met bouten en dopjes beter vast
80kg druk?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:32 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Pics van auto met wintervelgen heb ik niet, en met zomervelgen heb ik al eens geplaatst. Bumperlip is lastig aan te komen en dus net een aantal weken in mijn bezit. Sideskirt zat vast met kit maar dat kan niet tegen 80kg drukDus die gaat nu met bouten en dopjes beter vast
Hufterquote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hufter
Goeie pafipo
Iemand anders mag een geil plaatje gaan zoeken!
Joah ben er laatst op gaan staanquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
80kg druk?en bumperlip gewoon 'simpele' rand voor onder de fabrieksbumper?
op de sidekirt gaan staan, hoe krijg je dat voor elkaar dan?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:43 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Joah ben er laatst op gaan staan![]()
En bumperlip is idd een standaard lip die normaal op de GTSI is geleverd.
Strak langs de stoep parkeren en iets uit de auto willen pakken...Auto kwam net iets hoger dan de stoep.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
op de sidekirt gaan staan, hoe krijg je dat voor elkaar dan?en zo'n standaard lip is altijd een mooie aanvulling aan de voorkant
wtfquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:33 schreef Mdrop het volgende:
Omg.... Ook seksueel misbruik in kerk Albergen
dat vond ik echt een film waarvan ik dacht: Jammer dat ze deze gemaakt hebben.quote:
1 was echt topquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:10 schreef haakon het volgende:
[..]
dat vond ik echt een film waarvan ik dacht: Jammer dat ze deze gemaakt hebben.
1 was echt te vet, 2 is rukmet dat vervelende Chinese hoertje
* Redbaron is jaloersquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:21 schreef haakon het volgende:
eeeen bier drinken @ De Stam in Almelooooooooooooo !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:32 schreef Samzz het volgende:
Avond *zuchtMet wie van ToF?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Avond *zuchtSanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Stap op je fiets en gaan met die banaan!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:34 schreef Redbaron het volgende:
Ik wil ook bier @ stam
Ga danquote:
Avond *zuchtSanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:37 schreef ACT-F het volgende:
[..]
San
TSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vast wel, maar tot nu toe... Pfieeeeuw
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
veel plezierquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:52 schreef ACT-F het volgende:
What the heck, ik ga nu de kroeg in. Ik heb er gewoon NU zin in. Später leute
Henigquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:03 schreef ReMcOrE het volgende:
ik rond hem maar af voor vanavond, morgen weer hier
henig!
Ajuus danquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:03 schreef ReMcOrE het volgende:
ik rond hem maar af voor vanavond, morgen weer hier
henig!
Avond *zuchtI know I'm goodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Goed bezig herman!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:32 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik ga morgen reserveren voor het bowlen en eten![]()
[ afbeelding ]
4 banen
Helaas, ik ga nu zo weg. Moet vlaggen bij een voetbalwedstrijd.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 09:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemorgen.
Straks fitnessen met BasEn deze keer kom ik wel opdagen
Misschien dat Kim ook komt.
Ben jij de cornervlag?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:18 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Helaas, ik ga nu zo weg. Moet vlaggen bij een voetbalwedstrijd.
quote:
wtf? En niet meedoenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:18 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Helaas, ik ga nu zo weg. Moet vlaggen bij een voetbalwedstrijd
topquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:32 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik ga morgen reserveren voor het bowlen en eten![]()
[ afbeelding ]
4 banen
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:14 schreef bambino het volgende:
Hoi allemaal
Vandaag naar PSV
Wordt een lange, maar zeer spannende dag
helemaal mee eensquote:
quote:
middagquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:46 schreef Daywalk3r het volgende:
Goeiemorn!
Hoe isset met allen?
Ik zag henrike fietsen gister.
Ja onnie!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
middaghier alles wel goed, zenuwachtig voor vanavond man!!
![]()
weet niet of mijn hart die spanning gaat trekkenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:49 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja onnie!
Ik zeg 3-4 .. x wat anders
Jaaaaaaaaaa dat wordt rellen.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:04 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Vanavond Heracles![]()
Ook voor het eerst dat Twente en Heracles op dezelfde dag spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |