Oiquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:27 schreef zovty het volgende:
Het is trouwens alleenstaande, niet aanstaande.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:28 schreef smegmanus het volgende:
[ afbeelding ]
Leave Netsplitter alone!
QFTquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:33 schreef presidenttje het volgende:
[..]
Precies
Een echte kerel heeft een hele harem
Fok! Sport oa.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:33 schreef Fortitude het volgende:
Dit heb ik nou nooit. Op wat voor sites kom jij?
Hehehehehequote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:35 schreef Salatrel het volgende:
wees blij... ik krijg ads over discreet vreemdgaan en daten met een maatje meer
Mja ik weet hem weer. Ik dacht dat het daten was met alleenstaand moeders.quote:
Mooi gescheiden toch. Als we dat nou ook met die kut Marokkanen doen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:35 schreef Salatrel het volgende:
wees blij... ik krijg ads over discreet vreemdgaan en daten met een maatje meer
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:49 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Pics van die vrouw or it did'nt happen. Nee, maar ik geloof je wel hoor.
Alsof je aan het uiterlijk kan zien of het een moeder is of nietquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:52 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Ziet er ook echt uit als een moeder.
Ja he.quote:
Natuurlijk. Zwaar generaliserend maar het is toch vaak een bepaald soort type dat op jonge leeftijd een alleenstaande ouder is.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Alsof je aan het uiterlijk kan zien of het een moeder is of niet
Ze is wel lekker tho.
Eens.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:57 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Natuurlijk. Zwaar generaliserend maar het is toch vaak een bepaald soort type dat op jonge leeftijd een alleenstaande ouder is.
Heerlijk kort door de bocht.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:56 schreef rashudo het volgende:
Ze plaatsen die ads speciaal op FOK, want ze weten dat die hopeloze nerds wanhopige vrouwen die een aantoonbaar slecht beoordelingsvermogen hebben niet kunnen weerstaan.
Nee ik ook nietquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:40 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Dat dus.Nog nooit die shit gezien.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:34 schreef Synthesist het volgende:
ik heb nooit begrepen wat mannen zien in dat soort vrouwen met kinderen (soms zelfs mokka baby's) . wat al eerder is gezegd, het is toch een bepaald type. ze willen jou centjes en je papa liefde. jammer, te laat. had je jezelf maar niet moeten laten volspuiten. afgeschreven, next
Nou nee hoor.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:11 schreef Captain_Ghost het volgende:
Stiekem wil TS vrouw met kant klare kids.
Weet je zeker dat het een ad is en niet gewoon een openstaand venster van de site zelf?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:52 schreef Netsplitter het volgende:
AAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Nu krijg ik die stomme ad ook bij youtube.
Vrouwen denken echt ook alleen maar aan seks.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:08 schreef Karzai het volgende:
Ik heb ook geprobeerd met d'r te chatten maar ze wilde alleen maar neuqen.
Dan niet, stom wijf
ze willen je kopen met sex. straks val je daarvoor en zit je letterlijk en figuurlijk onder de plakquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:08 schreef Karzai het volgende:
Ik heb ook geprobeerd met d'r te chatten maar ze wilde alleen maar neuqen.
Dan niet, stom wijf
Jawel, want ze zijn single voor een reden.quote:Op donderdag 16 september 2010 17:19 schreef LXIV het volgende:
Ik zag die ad ook. Niks mis met chatten met alleenstaande mama's toch?
Kind inspuiten?quote:Op donderdag 16 september 2010 17:21 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Jawel, want ze zijn single voor een reden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |