abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79487896
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 13:20 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Oh...cool Moet ik de oude versie wel eerst deinstalleren of kan-ie ernaast?

Ik neem aan dat beta 2 gwoon zijn eigen bestanden aanmaakt en dat het veilig is om beta 1 te deďnstalleren. (op Mac is deďnstalleren een kwestie van het mapje naar de prullenmand slepen )
pi_79487917
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 13:19 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Die heb ik al gezien Prettig btw
Thanks Nou, een andere dan, speciaal voor jou

Was trouwens nog best een eindje lopen anaf de bushalte. Maar het was goed te doen met dit weer
pi_79488609
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 13:27 schreef Kremers het volgende:

[..]

Thanks Nou, een andere dan, speciaal voor jou

[ afbeelding ]

Was trouwens nog best een eindje lopen anaf de bushalte. Maar het was goed te doen met dit weer
Tof Die zwartwit-omzetting blijft prettig he En dat wandelen ken ik...ik heb de vorige keer dat ik er was mijn auto op de dijk neergezet omdat ik het vertikte om betaald te parkeren. Ik heb toen de hele ooster buitendijk afgelopen. Is een stevige wandeling met tig kilo foto apparatuur op je rug
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  dinsdag 23 maart 2010 @ 13:55:06 #229
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_79488962
Zeg, P, leeg die mail-emmer van jou eens?
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_79489914
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 13:55 schreef RonaldV het volgende:
Zeg, P, leeg die mail-emmer van jou eens?
Gedaan. Blijkbaar is wissen niet echt wissen in het PM-systeem Moet je daarna je prullenbak nog eens leeggooien
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  dinsdag 23 maart 2010 @ 14:19:33 #231
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_79489938
Hetzelfde in Exchange/Outlook, hoor!
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_79489975
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 14:19 schreef RonaldV het volgende:
Hetzelfde in Exchange/Outlook, hoor!
Ja, maar daar heb ik iets meer ruimte
pi_79490503
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 13:46 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Tof Die zwartwit-omzetting blijft prettig he En dat wandelen ken ik...ik heb de vorige keer dat ik er was mijn auto op de dijk neergezet omdat ik het vertikte om betaald te parkeren. Ik heb toen de hele ooster buitendijk afgelopen. Is een stevige wandeling met tig kilo foto apparatuur op je rug
Absoluut, Nik software is koning Kan niet wachten totdat Profotonet met dat zwart/wit papier komt, ga ik deze laten printen

Bij mij valt het gelukkig nog wel mee: Alpha 200 van 1KG, Tamron 17-50 van een halve kilo en 1.5KG aan statiefspul. Plus nog een paar kleine dingetje die samen niet meer dan een paar honderd gram wegen.
pi_79491144
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 14:34 schreef Kremers het volgende:
Absoluut, Nik software is koning
Ik begin er steeds meer over te denken om het toch maar te bestellen
pi_79491402
Zo, net potje zitten janken bij mijn mentor. Lucht best op. Nu maar hopen dat ze het fatsoenlijk aanpakken en het ook echt verandert.
pi_79491446
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 14:51 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik begin er steeds meer over te denken om het toch maar te bestellen
Doen

Complete pakket of alleen SEP? Nadeel van het complete pakket is dat als je het ook in Photoshop wilt gebruiken je ¤700 kwijt bent... Ik ga denk ik voor de Lightroom versie welke ¤300 kost.

Als je SEP los koopt ben je ¤200 kwijt, maar die kun je dan ook in Photoshop gebruiken.
pi_79491999
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 14:56 schreef Puala het volgende:
Zo, net potje zitten janken bij mijn mentor. Lucht best op. Nu maar hopen dat ze het fatsoenlijk aanpakken en het ook echt verandert.
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 14:57 schreef Kremers het volgende:

[..]

Doen

Complete pakket of alleen SEP? Nadeel van het complete pakket is dat als je het ook in Photoshop wilt gebruiken je ¤700 kwijt bent... Ik ga denk ik voor de Lightroom versie welke ¤300 kost.

Als je SEP los koopt ben je ¤200 kwijt, maar die kun je dan ook in Photoshop gebruiken.
Nik compleet voor LR = 200 EUR bij KB ( http://www.fotokonijnenbe(...)plete_lightroom.html ) Nadeel van SEP voor PS is dat je perse de 32 bits versie moet gebruiken. Eigenlijk wil ik dat niet. Ik gebruik alleen 64 bits.
pi_79492839
Vanaf donderdag kans op (pittige) onweersbuien.. Woehoe
pi_79493820
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 15:30 schreef Timmos het volgende:
Vanaf donderdag kans op (pittige) onweersbuien.. Woehoe
Wat is daar in godsnaam whoehoe aan? Vanaf donderdag gaat het weer sowieso slechter worden, dus als mensen nog willen fotograferen kun je dat het beste vandaag of morgen doen.
pi_79493913
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 15:50 schreef Kremers het volgende:

[..]

Wat is daar in godsnaam whoehoe aan? Vanaf donderdag gaat het weer sowieso slechter worden, dus als mensen nog willen fotograferen kun je dat het beste vandaag of morgen doen.
Nou, een beetje slecht weer schijnt best ok te zijn Het lijkt me wel wat om eens echt flinke donderwolken te fotograferen aan het strand of zo Misschien een goed moment om eens richting Scheveningen te gaan Ben ik ook snel weer binnen
pi_79494145
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 15:50 schreef Kremers het volgende:

[..]

Ook dat slechte weer doet het leuk op de foto ..

En, sommigen hebben liever sneeuw, anderen onweer (bijvoorbeeld)
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 23 maart 2010 @ 15:57:20 #242
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_79494177
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 15:56 schreef Timmos het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

oeh nice.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_79494240
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 15:52 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Nou, een beetje slecht weer schijnt best ok te zijn Het lijkt me wel wat om eens echt flinke donderwolken te fotograferen aan het strand of zo Misschien een goed moment om eens richting Scheveningen te gaan Ben ik ook snel weer binnen
Is ook tof .. Stormchasing staat sinds dit jaar op de planning, met deze persoon: http://www.globalshots.eu/globalshots-in-de-media
  dinsdag 23 maart 2010 @ 15:59:36 #244
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_79494268
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Ik heb liever zon en een graadje of 22-23. En ik denk dat ik de enige niet ben.
- Privacy Matters
pi_79494786
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 15:59 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Ik heb liever zon en een graadje of 22-23. En ik denk dat ik de enige niet ben.
Ik heb het 'savonds of 'snachts toch liever wat koeler en gewoon donker hoor
  dinsdag 23 maart 2010 @ 16:23:51 #246
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_79495398
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 16:10 schreef Timmos het volgende:

[..]

Ik heb het 'savonds of 'snachts toch liever wat koeler en gewoon donker hoor
Regenen doet het maar als ik slaap
- Privacy Matters
  dinsdag 23 maart 2010 @ 16:27:22 #247
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_79495553
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Maak je zo'n foto nou met een sluitertijd van 5 seconden en dan op goed geluk?
Of doe je dat anders?
NIEUW: Foto's!
pi_79495985
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 16:27 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Maak je zo'n foto nou met een sluitertijd van 5 seconden en dan op goed geluk?
Of doe je dat anders?
Goed geluk inderdaad.. Wou dat het mogelijk was om te bepalen waar de volgende inslag komt .. Maar dat is ook weer de ''sport'' bij dit soort fotografie..

Deze foto is gemaakt met een sluiter van 15 seconden.. Maar dat is maar net wat je wil, kans is er ook dat het zoveel onweert dat het gewoon overbelicht is, heb ik ook al is gehad ..

Beste is natuurlijk op bulb en een remote, maar die heb ik nog niet
pi_79496423
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 15:52 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Mijn camera gear kan niet zo goed tegen regen helaas En ik ben er ook niet zo dol op
pi_79496696
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 16:46 schreef Kremers het volgende:

[..]

Mijn camera gear kan niet zo goed tegen regen helaas En ik ben er ook niet zo dol op
Daarom zorg je ervoor dat je er vóór de bui bent en zo de aankomende bui fotografeert.. Begint het te regenen trek je je terug en ga je weer wat verder weg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')