quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oh...coolMoet ik de oude versie wel eerst deinstalleren of kan-ie ernaast?
Thanksquote:
Tofquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:27 schreef Kremers het volgende:
[..]
ThanksNou, een andere dan, speciaal voor jou
[ afbeelding ]
Was trouwens nog best een eindje lopen anaf de bushalte. Maar het was goed te doen met dit weer
Gedaan. Blijkbaar is wissen niet echt wissen in het PM-systeemquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:55 schreef RonaldV het volgende:
Zeg, P, leeg die mail-emmer van jou eens?
Ja, maar daar heb ik iets meer ruimtequote:
Absoluut, Nik software is koningquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
TofDie zwartwit-omzetting blijft prettig he
En dat wandelen ken ik...ik heb de vorige keer dat ik er was mijn auto op de dijk neergezet omdat ik het vertikte om betaald te parkeren. Ik heb toen de hele ooster buitendijk afgelopen. Is een stevige wandeling met tig kilo foto apparatuur op je rug
Ik begin er steeds meer over te denken om het toch maar te bestellenquote:
Doenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik begin er steeds meer over te denken om het toch maar te bestellen
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:56 schreef Puala het volgende:
Zo, net potje zitten janken bij mijn mentor. Lucht best op. Nu maar hopen dat ze het fatsoenlijk aanpakken en het ook echt verandert.
Nik compleet voor LR = 200 EUR bij KB ( http://www.fotokonijnenbe(...)plete_lightroom.html )quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:57 schreef Kremers het volgende:
[..]
Doen![]()
Complete pakket of alleen SEP? Nadeel van het complete pakket is dat als je het ook in Photoshop wilt gebruiken je ¤700 kwijt bent... Ik ga denk ik voor de Lightroom versie welke ¤300 kost.
Als je SEP los koopt ben je ¤200 kwijt, maar die kun je dan ook in Photoshop gebruiken.
Wat is daar in godsnaam whoehoe aan? Vanaf donderdag gaat het weer sowieso slechter worden, dus als mensen nog willen fotograferen kun je dat het beste vandaag of morgen doen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:30 schreef Timmos het volgende:
Vanaf donderdag kans op (pittige) onweersbuien.. Woehoe![]()
![]()
Nou, een beetje slecht weer schijnt best ok te zijnquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:50 schreef Kremers het volgende:
[..]
Wat is daar in godsnaam whoehoe aan? Vanaf donderdag gaat het weer sowieso slechter worden, dus als mensen nog willen fotograferen kun je dat het beste vandaag of morgen doen.
Ook dat slechte weer doet het leuk op de fotoquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:50 schreef Kremers het volgende:
[..]
Wat is daar in godsnaam whoehoe aan? Vanaf donderdag gaat het weer sowieso slechter worden, dus als mensen nog willen fotograferen kun je dat het beste vandaag of morgen doen.
oeh nice.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:56 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ook dat slechte weer doet het leuk op de foto..
[ afbeelding ]
En, sommigen hebben liever sneeuw, anderen onweer (bijvoorbeeld)
Is ook tofquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, een beetje slecht weer schijnt best ok te zijnHet lijkt me wel wat om eens echt flinke donderwolken te fotograferen aan het strand of zo
Misschien een goed moment om eens richting Scheveningen te gaan
Ben ik ook snel weer binnen
Ik heb liever zon en een graadje of 22-23. En ik denk dat ik de enige niet ben.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:56 schreef Timmos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb het 'savonds of 'snachts toch liever wat koeler en gewoon donker hoorquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:59 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik heb liever zon en een graadje of 22-23. En ik denk dat ik de enige niet ben.
Regenen doet het maar als ik slaapquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:10 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik heb het 'savonds of 'snachts toch liever wat koeler en gewoon donker hoor
Maak je zo'n foto nou met een sluitertijd van 5 seconden en dan op goed geluk?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:56 schreef Timmos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goed geluk inderdaad.. Wou dat het mogelijk was om te bepalen waar de volgende inslag komtquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:27 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Maak je zo'n foto nou met een sluitertijd van 5 seconden en dan op goed geluk?
Of doe je dat anders?
Mijn camera gear kan niet zo goed tegen regen helaasquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, een beetje slecht weer schijnt best ok te zijnHet lijkt me wel wat om eens echt flinke donderwolken te fotograferen aan het strand of zo
Misschien een goed moment om eens richting Scheveningen te gaan
Ben ik ook snel weer binnen
Daarom zorg je ervoor dat je er vóór de bui bent en zo de aankomende bui fotografeert.. Begint het te regenen trek je je terug en ga je weer wat verder wegquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:46 schreef Kremers het volgende:
[..]
Mijn camera gear kan niet zo goed tegen regen helaasEn ik ben er ook niet zo dol op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |