Helaas niet. Ik zal morgen even kijken of me dat gaat lukken. Anders zal ik de gangbare maten er even bij zetten, ok?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:06 schreef Dizer het volgende:
Heb je een foto van de trui gedragen?
Valt an sich wel mee, maar ligt natuurlijk ook aan je lengte (ik ben zelf 1m80) en of je er iets onder draagt.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:43 schreef Dizer het volgende:
Mag ook een stockfoto zijn... ivm de kraag... ik vrees dat het een hele open kraag is... hou ik niet van..
Ben jij dat? Dat gaat me nooit passen.. ik ben veel brederquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:19 schreef NeedNoUserName het volgende:
[..]
Valt an sich wel mee, maar ligt natuurlijk ook aan je lengte (ik ben zelf 1m80) en of je er iets onder draagt.
Fotootje
[ afbeelding ]
De mouwen zijn vrij lang en ook de trui is langer dan de foto doet vermoeden. Ik zal de lengte van het geheel straks even opmeten (ben nu niet thuis) en hier posten. Mijn eerste vermoeden is dat je met je lengte prima in de trui past.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ben jij dat? Dat gaat me nooit passen.. ik ben veel breder
Ik heb normaal t-shirts van diesel wel maat M
Ik draag overigens nooit iets onder een trui... dan is de kraag wel een beetje te open. En ik ben 1m88
Fuck ik vind hem wel mooi
Foto's zoals verzochtquote:Op zondag 21 maart 2010 13:15 schreef Neo_ het volgende:
PM gestuurd over de broek
Genoteerd! Ik wacht even tot het weekend (had een hoger bod op MP, maar ik ontvang hierop geen reactie) en kom bij je terug, ok?quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:33 schreef Neo_ het volgende:
voor de broek met vraagprijs 75 euro bood ik 50 incl. niet genoeg. 65 incl. niet genoeg want voor minder dan 75 gaat ie niet weg. dan is t ook geen vraagprijs
dan bied ik maar 75 incl
quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:33 schreef NeedNoUserName het volgende:
[..]
Genoteerd! Ik wacht even tot het weekend (had een hoger bod op MP, maar ik ontvang hierop geen reactie) en kom bij je terug, ok?
Weekend bijna voorbij. Ik wacht afquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:33 schreef NeedNoUserName het volgende:
[..]
Genoteerd! Ik wacht even tot het weekend (had een hoger bod op MP, maar ik ontvang hierop geen reactie) en kom bij je terug, ok?
Doe maar een bodquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:32 schreef One_conundrum het volgende:
Mjaa, hij is best mooi, maar mijn banksaldo werkt niet echt mee
30 excl. en we hebben een dealquote:Op woensdag 7 april 2010 21:47 schreef One_conundrum het volgende:
25 euro voor de trui.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |