quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:36 schreef freecell het volgende:
Dikke knuff voor GWS
En Leander slaapt nuMeestal van 12:30 tot 14:30 oid.
En dan 's avonds van 18:30/19:00 tot 's morgens een uur of 7.
Hij wordt wel eens wakker 's avonds of 's nachts , dan horen we ineens *jablabla* oid, maar hij gaat altijd zelf weer tukken eigenlijk...
Mila zegt "PPPPPPPffooee" naar de katten en geeft ze ook kopjesquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:19 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Annicka zegt ook 'aai' als ze de kat ziet.En ze geeft de kat kopjes, en ons ook af en toe.
Ook niet als je wat dingetjes gaat doen als ze eigenlijk zou moeten slapen? Spelen dus ofzo? Mila slaapt bijvoorbeeld echt niet meer in de kinderwagen dus als ik iets wil rekken ofzo dan gaan we even wandelen. Mila slaapt overdag echt weinig, vandaag 2 keer 10 minutenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:14 schreef Kleurdoos het volgende:
mja overdag slaapt ze 3 keer, maar ik krijg haar niet uit dat ritme
ze heeft trouwens een flinke wond opgelopenwas gevallen met r kin op een punt oid (ik lag nog te slapen, paps had dienst
) bloeden stopte redelijk snel, ik kijk t nog even aan.. en misschien ff zwaluwstaartjes kopen
Ze wil niet meer, ze wil veel te graag overal bij zijn denk ikquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:20 schreef Fruppel het volgende:
Oei Elin, dat is een goede klapper geweest! Hoe is het nu??
Mila slaapt inderdaad niet heel veel denk ik! Danique slaapt 2x 1 1/2 uur minimaal en dat heeft ze ook echt nodig, heb laatst een slaapje overgeslagen maar dat was echt een groot drama!
same here....quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:16 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ook niet als je wat dingetjes gaat doen als ze eigenlijk zou moeten slapen? Spelen dus ofzo? Mila slaapt bijvoorbeeld echt niet meer in de kinderwagen dus als ik iets wil rekken ofzo dan gaan we even wandelen. Mila slaapt overdag echt weinig, vandaag 2 keer 10 minutenMaar normaal iets van een krap uurtje over de hele dag, volgens mij is dat echt veel te weinig...
Volgens mij niet hoor? Gewoon even checken en aan trekken enzoquote:Op zondag 21 maart 2010 10:40 schreef Tinuviel het volgende:
Weet iemand van jullie toevallig hoe lang je een origineel ingepakte nog nooit gebruikte speen kunt bewaren? Op zich zit er geen huidbaarheidsdatum of zo op natuurlijk. Zou het een probleem zijn zoiets 2 jaar te bewaren?
quote:Op zondag 21 maart 2010 19:27 schreef bodpa09 het volgende:
Dat klinkt erg bekend. Huilen om het minste geringste, agressief worden als hij zijn zin niet kreeg (proberen te bijten of te slaan), dreinen, aan je hangen, niet bij 'em weg mogen, niets was goed.![]()
Hou vol, het komt goed, echt waar!
Tinuviel, dank je! Ik heb wel een lijstje van het cb, maar die is zo beknopt. Een heleboel dingen staan er helemaal niet op, zo ook het aantal cc's melk ed. Ik heb in t begin idd bv gegeven, daarna overgestapt op de fles. Verder geen allergieeen ofzo. Op het pak nr 2 staat 'tot 10 mnd' ik heb de vorige keer bij het cb laatst wel gevraagd of ik rond 10 mnd dan over zou moeten naar nr 3,toen werd gezegd dat nr 3 qua samenstelling niet beter is dan nr 2. Dusquote:Op zondag 21 maart 2010 20:02 schreef Tinuviel het volgende:
Sterkte Kleurdoos, hou vol.Je weet in ieder geval waar het aan ligt en dat je je lieve meid ook weer terug krijgt. Zij heeft het gewoon ook even moeilijk nu.
Mikoxx wij zijn pas na een jaar begonnen met gewone melk. Maar hij krijgt ook borstvoeding. Dan ben je daar voorzichtiger mee. Volgens mij kun je anders wel al voor een jaar beginnen met gewone of in ieder geval met een jaar. Volgens mij wordt er wel vaak gewacht tot een jaar ongeveer omdat je niet zeker weet vanwege allergie. Hoewel ik me dat ook alvraag. Jij hebt aan het begin ook borstvoeding gegeven dus dan zou je volgens mij al hebben gemerkt als je tweeling het niet verdraagt. Bovendien zit er in de flesvoeding ook melkbestanddelen. Anders misschien even informeren bij het CB. Wij hebben toen ook een lijstje gekregen van het CB met welke leeftijd je wat mocht introduceren en hoe het dagschema er met een bepaalde leeftijd uitziet. Misschien kun jij dat ook krijgen, is erg handig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |