abonnement Unibet Coolblue
  zondag 28 maart 2010 @ 12:18:21 #101
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_79665869
quote:
Op zondag 28 maart 2010 00:36 schreef Chanty het volgende:
Crosspost

De knoop is doorgehakt, we krijgen gezinsuitbreiding. Volgende week mogen we hem/ haar (? de eigenaar zegt dat het een vrouwtje is maar wij hebben ernstig onze twijfels daarover) ophalen.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Dat beestje is gewoon een kopie van onze overleden kat Bounty:
[ afbeelding ]
Deze heeft wat meer wit, maar het hoekje bij zijn snuit links loopt hetzelfde, heel maf.

Heb wel de indruk dat daar waar hij nu zit, hij niet de optimale zorg krijgt. Hij is toch wel erg klein en mager voor 8 weken en een andere kitten uit het nest was ziek, maar van een DA hebben ze nooit gehoord.... Hoop dat ze ons advies toch opvolgen en in ieder geval even bellen. Inenten vonden ze niet nodig, maar aangezien ze pas met elf weken weg zouden gaan, wilden Wij toch graag dat hij de eerste enting zou krijgen (tegen vergoeding natuurlijk). Toen ineens stelde ze voor dat we de kitten ook volgende week (met 9 weken) konden halen. Ik was er eigenlijk wel blij mee, wil dat beestje daar liever weg hebben. Langs de DA voor een goede check up en dan goed bijvoeren. Maar het is absoluut een schatje Erg speels ook en zag er verder op zich goed uit, de andere katten in huis ook wel. Het is een kruising Ragdoll/ 1/2 pers.



Wat een dotje

Alleen... is dit weer van dezelfde fokkers waar Bounty vandaan komt? Dan zou ik hem wel laten testen op allerlei ziektes...
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zondag 28 maart 2010 @ 12:22:11 #102
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_79665988
quote:
Op zondag 28 maart 2010 12:18 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Wat een dotje

Alleen... is dit weer van dezelfde fokkers waar Bounty vandaan komt? Dan zou ik hem wel laten testen op allerlei ziektes...
Nee het is gewoon een particulier. Bounty kwam ook niet van een fokker trouwens. En laten testen heeft niet veel zin bij FIP.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  Moderator zondag 28 maart 2010 @ 12:22:27 #103
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_79665995
quote:
Op zondag 28 maart 2010 12:16 schreef Chanty het volgende:

[..]

Dat wisten ze niet. De man zei tegen zijn vriendin zo van: we kunnen dr wel even wegen. Maar die vrouw had zoiets van: ja moet dat dan? Er kwam sowieso geen woord uit die vrouw, als je dr wat vroeg. Maar ze zei dat ze twee week geleden ongeveer 350 gram wogen. Dat vind ik niet veel voor een katje van 6 weken Onze eerste poes woog 550 gram toen we haar met 8 weken kregen en had fors ondergewicht. Dat is gelukkig helemaal in orde gekomen.
Maar als je er zo'n slecht gevoel bij hebt..waarom koop je dan evengoed je katje daar?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  zondag 28 maart 2010 @ 12:23:04 #104
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_79666009
quote:
Op zondag 28 maart 2010 12:22 schreef senesta het volgende:

[..]

Maar als je er zo'n slecht gevoel bij hebt..waarom koop je dan evengoed je katje daar?
Omdat ik het niet over mijn hart kan verkrijgen om dat beestje daar te laten.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  zondag 28 maart 2010 @ 12:24:22 #105
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_79666045
quote:
Op zondag 28 maart 2010 12:22 schreef senesta het volgende:

[..]

Maar als je er zo'n slecht gevoel bij hebt..waarom koop je dan evengoed je katje daar?
Ik snap dat eerlijk gezegd ook niet helemaal

Zegt degene die zelf haar kat van marktplaats heeft geplukt
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  Moderator zondag 28 maart 2010 @ 12:28:54 #106
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_79666183
quote:
Op zondag 28 maart 2010 12:23 schreef Chanty het volgende:

[..]

Omdat ik het niet over mijn hart kan verkrijgen om dat beestje daar te laten.
Maar als iedereen dat nou gaat denken... dan houd dat in dat ze katten kunnen blijven verkopen, eigenlijk blijven dit soort praktijken (net als broodfok) gewoon in stand omdat mensen het zo zielig vinden.

Ik ben helemaal niet tegen kittens en zo hoor hoewel ik zelf niet snel een nestje zou nemen maar ik vind als je kittens geboren laat worden je het dan ook minstens gewoon goed moet doen, goede voeding, inentingen, ontwormen, gewichten bijhouden, op een goede leeftijd bij de moeder weg, etc.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  zondag 28 maart 2010 @ 12:29:55 #107
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_79666215
quote:
Op zondag 28 maart 2010 12:24 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik snap dat eerlijk gezegd ook niet helemaal

Zegt degene die zelf haar kat van marktplaats heeft geplukt
Ik heb het risico er graag voor over. Ik wil dat beestje gewoon een echt goed leventje geven. Kijk het is niet zo dat de katten echt slecht behandeld worden. Ze zien er ook allemaal goed uit (ook de oudere dieren). Maar ze zorgen er op een manier voor die ik niet zou kiezen (niet inenten, niet naar de DA gaan). Dat betekent niet direct dat er iets mis is met deze kitten. Ook een kat van een fokker kan iets onder de leden hebben wat niet te voorzien was of kan doorgefokt zijn. Het stonk ook verder niet in huis, dus ze hebben wel het beste voor met hun diertjes. Ze zijn alleen niet de slimsten om het maar even heel bot te zeggen. Mijn vriend had het idee dat die vrouw niet helemaal in orde was ook.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  zondag 28 maart 2010 @ 12:32:11 #108
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_79666276
quote:
Op zondag 28 maart 2010 12:28 schreef senesta het volgende:

[..]

Maar als iedereen dat nou gaat denken... dan houd dat in dat ze katten kunnen blijven verkopen, eigenlijk blijven dit soort praktijken (net als broodfok) gewoon in stand omdat mensen het zo zielig vinden.

Ik ben helemaal niet tegen kittens en zo hoor hoewel ik zelf niet snel een nestje zou nemen maar ik vind als je kittens geboren laat worden je het dan ook minstens gewoon goed moet doen, goede voeding, inentingen, ontwormen, gewichten bijhouden, op een goede leeftijd bij de moeder weg, etc.
Zit wat in en ik ben het ook volledig met je eens. Maar ja... t is ook gewoon een gevoelskwestie. Het diertje lijkt zo erg op onze vorige kat. En verkocht wordt hij toch wel, nu weet ik dat hij het ook echt goed krijgt.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  zondag 28 maart 2010 @ 12:39:45 #109
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_79666489
quote:
Op zondag 28 maart 2010 12:29 schreef Chanty het volgende:

[..]

Ik heb het risico er graag voor over. Ik wil dat beestje gewoon een echt goed leventje geven. Kijk het is niet zo dat de katten echt slecht behandeld worden. Ze zien er ook allemaal goed uit (ook de oudere dieren). Maar ze zorgen er op een manier voor die ik niet zou kiezen (niet inenten, niet naar de DA gaan). Dat betekent niet direct dat er iets mis is met deze kitten. Ook een kat van een fokker kan iets onder de leden hebben wat niet te voorzien was of kan doorgefokt zijn. Het stonk ook verder niet in huis, dus ze hebben wel het beste voor met hun diertjes. Ze zijn alleen niet de slimsten om het maar even heel bot te zeggen. Mijn vriend had het idee dat die vrouw niet helemaal in orde was ook.
Mja, ik snap je nu wel, maar ik krijg het idee dat die mensen dan een beetje achteloos met hun nestjes omgaan, als je je niet eens inleest voordat je een nestje gaat fokken vind ik dat wel erg. Ik zou wel heel goed kijken of ie echt gezond oogt, en inderdaad voor inentingen en controle naar de DA. Gewoon zodat je niet weer zo'n naar verhaal krijgt als bij Bounty (om nog niet te spreken over torenhoge dierenartskosten). Tevens houdt dit gedrag dus broodfok in stand.

Mijn poes kwam ook van Marktplaats, ik ben daar gewoon gaan kijken. Maar daar was het wel allemaal keurig in orde, poes had ook een paspoort en zag er verder goed uit. Ze was ook ingeënt. Niet gesteriliseerd, maar dat is iets waar mensen voor kiezen en dat wilde ik zelf wel doen.

Maar goed, je kunt niet alles voorspellen natuurlijk. Mijn poes bleek dus al een maand zwanger toen ik haar kreeg. Wist de vorige baas niet. Surprise

Ik hoop dat ie het goed gaat doen bij jullie
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zondag 28 maart 2010 @ 12:49:23 #110
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_79666737
quote:
Op zondag 28 maart 2010 12:39 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Mja, ik snap je nu wel, maar ik krijg het idee dat die mensen dan een beetje achteloos met hun nestjes omgaan, als je je niet eens inleest voordat je een nestje gaat fokken vind ik dat wel erg. Ik zou wel heel goed kijken of ie echt gezond oogt, en inderdaad voor inentingen en controle naar de DA. Gewoon zodat je niet weer zo'n naar verhaal krijgt als bij Bounty (om nog niet te spreken over torenhoge dierenartskosten). Tevens houdt dit gedrag dus broodfok in stand.

Mijn poes kwam ook van Marktplaats, ik ben daar gewoon gaan kijken. Maar daar was het wel allemaal keurig in orde, poes had ook een paspoort en zag er verder goed uit. Ze was ook ingeënt. Niet gesteriliseerd, maar dat is iets waar mensen voor kiezen en dat wilde ik zelf wel doen.

Maar goed, je kunt niet alles voorspellen natuurlijk. Mijn poes bleek dus al een maand zwanger toen ik haar kreeg. Wist de vorige baas niet. Surprise

Ik hoop dat ie het goed gaat doen bij jullie
Het was een "ongelukje" Ik heb hem en de andere volwassen dieren wel goed zitten bekijken. Oogjes waren helder, mooi vachtje, het was ook niet vies in huis, stonk niet naar kattenbak ondanks dat het piepklein was daar. Het was alleen wel een bepaald type volk. De drie volwassen dieren zagen er gezond uit, ook niet te dun, miss wel wat aan de kleine kant maar moet natuurlijk ook niet teveel vergelijken met onze Maine Coon. Dat zijn dus de redenen dat ik zeg: ik heb de indruk dat ze het beste voor hebben, maar ze hebben er de ballen verstand van/ niet de capaciteiten/ de middelen.

Ik weet dat het niet goed is om dit op deze manier in stand te houden. Sterker nog: ik was al niet zo overtuigd van het nemen van een kat die zo erg op de oude lijkt en ik had duidelijk gezegd dat als die situatie ter plekke overkomt alsof er niet goed genoeg voor de dieren gezorgd, dat het een NoNo wordt.

Maarja.... Zucht, ik hoop gewoon op het beste en ook dat die andere twee goed terecht komen. Zou ze het liefste allemaal meenemen
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_79667011
quote:
Op zondag 28 maart 2010 12:16 schreef Chanty het volgende:

[..]

Dat wisten ze niet. De man zei tegen zijn vriendin zo van: we kunnen dr wel even wegen. Maar die vrouw had zoiets van: ja moet dat dan? Er kwam sowieso geen woord uit die vrouw, als je dr wat vroeg. Maar ze zei dat ze twee week geleden ongeveer 350 gram wogen. Dat vind ik niet veel voor een katje van 6 weken Onze eerste poes woog 550 gram toen we haar met 8 weken kregen en had fors ondergewicht. Dat is gelukkig helemaal in orde gekomen.
Ok ik dacht dat mijn kitten van bijna 10 weken al licht was (1 kg). Het is een erg mooi beestje en ik zou het denk ik ook niet over mijn hart kunnen verkrijgen om een diertje te laten zitten waar ie niet zo'n goed huisje heeft, zeker als ie lijkt op je overleden kat.

Ik ben benieuwd hoe ie is en of het gaat klikken tussen de katten. Houd je ons op de hoogte?
  zondag 28 maart 2010 @ 13:00:57 #112
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_79667039
quote:
Op zondag 28 maart 2010 12:59 schreef chocoladedrop het volgende:

[..]

Ok ik dacht dat mijn kitten van bijna 10 weken al licht was (1 kg). Het is een erg mooi beestje en ik zou het denk ik ook niet over mijn hart kunnen verkrijgen om een diertje te laten zitten waar ie niet zo'n goed huisje heeft, zeker als ie lijkt op je overleden kat.

Ik ben benieuwd hoe ie is en of het gaat klikken tussen de katten. Houd je ons op de hoogte?
Zeker open denk ik wel een eigen topic want het loopt hier nu al uit de klauwen Dus ontopic maar weer
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_79668262
Gezellig



Nog gezelliger Muis, Pingoo en Luna met zn allen in 1 mandje past net.




Luna



[ Bericht 42% gewijzigd door chocoladedrop op 28-03-2010 13:54:31 ]
  zondag 28 maart 2010 @ 14:03:07 #114
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_79668744
Ohh, door al die gezellige poezenfoto's krijg ik ook drang om een 2e te nemen!
Spoilers!
  zondag 28 maart 2010 @ 14:11:50 #115
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_79668994
Lol dat dat past
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_79673510
@Chocoladedrop: wat superschattig dat ze met z'n drieen bij elkaar liggen! En wat is Luna snel gewend!

Stoere Lola in de tuin
  zondag 28 maart 2010 @ 16:43:19 #117
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_79673619
quote:
Op zondag 28 maart 2010 @ 04:01 schreef Harajuku. het volgende:
Ik maak te weinig foto's.

[afbeelding]
Wat is 'ie toch prachtig!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_79682285
Wat lief, katten die gezellig doen .

Amor says hi:



En Eros keurt de lente goed:



[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2010 20:54:34 ]
pi_79682769
In 2007 2 katjes van een boerderij gehaald met jaja de niesziekte. Antibiotica kuur hielp niet, dus een agressieve spuit moest uitkomst bieden. Deze 2 krijgen nu nog 1 keer per jaar een herhalingsspuit, ze hebben het overleefd en we willen ze voor geen goud missen.

Belle en Bo:



Eind 2008 komt mijn vrouw na een stukje uitgewaaid te hebben bij de auto terug en hoort klagelijk gepiep. Op onderzoek uit en vond 1 zwart murmeltje op de grond tussen de bomen. Zonder nadenken hop in de kattenbak ( letterlijk dus ). Een andere zat in een boom en is er samen met een omstander uitgehaald. Gedumpt dus, want het was in de middle of nowhere.

Thuis gekomen, tja, wat doen we met ze. Alle kleine dieren zijn (meestal) zooooo lief, deze dus ook. Hmmm hmmm. Amividi gebeld, zouden ze dezelfde middag nog op kunnen halen waarna ze de maandag er op op transport zouden naar het asiel. Dit werd letterlijk zo gezegd en dat was net even tegen mijn zere been aan. Het woord "transport" kwam wel heel koud en kil over. Na enkele afwegingen deze 2 zwarte pluisbeestjes gehouden dus.
En toen hadden we er dus opeens 4, Bengel en Bendy:
De naam Bengel vanwege de eerste actie in huis:

en Bendy om zo de 4B's compleet te hebben:


Soms is het wel wat druk maar ach, het is wel heel gezellig. Alle 4 een eigen karakter:
Belle de slimme sluwe
Bo de domme sukkel (lief bedoeld)
Bendy de slijmbal
en Bengel de arrogante dikzak. Die blik is zooo arrogant, echt erg soms maar wel superleuk.

Voor de liefhebbers nog enkele foto's:




Ze komen op dit moment niet buiten. Zijn in december verhuisd en de tuin moet eerst weer kattenproof gemaakt worden zodat ze alleen in onze tuin kunnen ravotten en de buren er geen last van hebben. Dit mede omdat hier nogal wat andere katten al overlast veroorzaken bij met name de buren met voliëres. Om de oude tuin hadden we draad over de schutting gespannen en langs het schuurtje + de woning, dit werkte perfect. Zoiets komt er nu hier ook weer, luikje in de tuindeur en racen maar in de tuin.

[ Bericht 97% gewijzigd door KJHR op 28-03-2010 21:10:43 ]
pi_79682923
quote:
Op zondag 28 maart 2010 21:00 schreef KJHR het volgende:
In 2007 2 katjes van een boerderij gehaald met jaja de niesziekte. Antibiotica kuur hielp niet, dus een agressieve spuit moest uitkomst bieden. Deze 2 krijgen nu nog 1 keer per jaar een herhalingsspuit, ze hebben het overleefd en we willen ze voor geen goud missen.
Belle en Bo:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Eind 2008 komt mijn vrouw na een stukje uitgewaaid te hebben bij de auto terug en hoort klagelijk gepiep. Op onderzoek uit en vond 1 zwart murmeltje op de grond tussen de bomen. Zonder nadenken hop in de kattenbak ( letterlijk dus ). Een andere zat in een boom en is er samen met een omstander uitgehaald. Gedumpt dus, want het was in de middle of nowhere.

Thuis gekomen, tja, wat doen we met ze. Alle kleine dieren zijn (meestal) zooooo lief, deze dus ook. Hmmm hmmm. Amividi gebeld, zouden ze dezelfde middag nog op kunnen halen waarna ze de maandag er op op transport zouden naar het asiel. Dit werd letterlijk zo gezegd en dat was net even tegen mijn zere been aan. Het woord "transport" kwam wel heel koud en kil over. Na enkele afwegingen deze 2 zwarte pluisbeestjes gehouden dus.
En toen hadden we er dus opeens 4, Bengel en Bendy:
De naam Bengel vanwege de eerste actie in huis:
[ afbeelding ]
en Bendy om zo de 4B's compleet te hebben:
[ afbeelding ]

Soms is het wel wat druk maar ach, het is wel heel gezellig. Alle 4 een eigen karakter:
Belle de slimme sluwe
Bo de domme sukkel (lief bedoeld)
Bendy de slijmbal
en Bengel de arrogante dikzak. Die blik is zooo arrogant, echt erg soms maar wel superleuk.

Voor de liefhebbers nog enkele foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ze komen op dit moment niet buiten. Zijn in december verhuisd en de tuin moet eerst weer kattenproof gemaakt worden zodat ze alleen in onze tuin kunnen ravotten en de buren er geen last van hebben. Dit mede omdat hier nogal wat andere katten al overlast veroorzaken bij met name de buren met voliëres. Om de oude tuin hadden we draad over de schutting gespannen en langs het schuurtje + de woning, dit werkte perfect. Zoiets komt er nu hier ook weer, luikje in de tuindeur en racen maar in de tuin.

Sweet!! Zijn mijn lievies!!!!!
Face up to the fact that you are who you are, and nothing can change that believe, JUST BE YOU.
  Moderator zondag 28 maart 2010 @ 21:04:26 #121
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_79683098
Mijn Dodgemeneertje met 11,5 week









Nog twee weken min een dag
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_79684854
Liz en Kim waren vandaag zowaar in de stemming voor een kleine fotosessie. Ik heb ze stevig toegesproken want mijn medecursisdten van de fotocursus komen aldoor aan met prachtige foto's van hun katten, terwijl ik het meestal moet doen met alleen het puntje van de staart van een wegschietende kat.

Kim:



Zij had geen goeie dag vandaag. Wil ze naar binnen vluchten voor mijn camera, staat daar een vriendin van mij met nog een fototoestel in de aanslag. Paniek!

En Lisa aka Lizzie:

Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
  zondag 28 maart 2010 @ 23:39:54 #123
248266 heartwork
Works of heart bleeding dark
pi_79692482
quote:
Op zondag 28 maart 2010 00:36 schreef Chanty het volgende:
Crosspost

De knoop is doorgehakt, we krijgen gezinsuitbreiding. Volgende week mogen we hem/ haar (? de eigenaar zegt dat het een vrouwtje is maar wij hebben ernstig onze twijfels daarover) ophalen.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Dat beestje is gewoon een kopie van onze overleden kat Bounty:
[ afbeelding ]
Deze heeft wat meer wit, maar het hoekje bij zijn snuit links loopt hetzelfde, heel maf.

Heb wel de indruk dat daar waar hij nu zit, hij niet de optimale zorg krijgt. Hij is toch wel erg klein en mager voor 8 weken en een andere kitten uit het nest was ziek, maar van een DA hebben ze nooit gehoord.... Hoop dat ze ons advies toch opvolgen en in ieder geval even bellen. Inenten vonden ze niet nodig, maar aangezien ze pas met elf weken weg zouden gaan, wilden Wij toch graag dat hij de eerste enting zou krijgen (tegen vergoeding natuurlijk). Toen ineens stelde ze voor dat we de kitten ook volgende week (met 9 weken) konden halen. Ik was er eigenlijk wel blij mee, wil dat beestje daar liever weg hebben. Langs de DA voor een goede check up en dan goed bijvoeren. Maar het is absoluut een schatje Erg speels ook en zag er verder op zich goed uit, de andere katten in huis ook wel. Het is een kruising Ragdoll/ 1/2 pers.




Dit klinkt als een broodfokker.
Kijk je aub uit? Er zijn zo veel klojo's die nestjes krijgen met bloedverwanten of zieke ouders en dat kost jou als nieuw baasje alleen maar veel stress, verdriet en erg veel geld.

Je hart is al snel verovert door zo'n klein mannetje (lijkt mij ook een mannetje) en als ze nu al niet eens naar de dierenarts willen zou je eigenlijk al genoeg moeten weten.
Ik hoop dat je niet (veel) betaald voor hem, want geen stamboom is geen ras dus' waard wat de gek er voor geeft'. Klinkt heel bot en zwart-wit, maar is wel de waarheid.
Big mouth strikes again
  zondag 28 maart 2010 @ 23:43:27 #124
248266 heartwork
Works of heart bleeding dark
pi_79692612
quote:
Op zondag 28 maart 2010 12:16 schreef Chanty het volgende:

[..]

Dat wisten ze niet. De man zei tegen zijn vriendin zo van: we kunnen dr wel even wegen. Maar die vrouw had zoiets van: ja moet dat dan? Er kwam sowieso geen woord uit die vrouw, als je dr wat vroeg. Maar ze zei dat ze twee week geleden ongeveer 350 gram wogen. Dat vind ik niet veel voor een katje van 6 weken Onze eerste poes woog 550 gram toen we haar met 8 weken kregen en had fors ondergewicht. Dat is gelukkig helemaal in orde gekomen.


Je weet dat het gemiddelde gewicht van een ragdoll kitten al 300/350 gr is bij 3 weken?

Ik zou eerst naar de dierenarts gaan. Die verzorgers hebben niets te vrezen als hij gezond is, toch?

edit: en eisen dat je in de kattenbak mag kijken. Kijk naar de ontlasting. Is die hard/vloeibaar? Hoe plast/poept je toekomstige kat?
Big mouth strikes again
  maandag 29 maart 2010 @ 17:25:57 #125
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_79713491
quote:
Op zondag 28 maart 2010 @ 13:46 schreef chocoladedrop het volgende:
Gezellig

[afbeelding]

Nog gezelliger Muis, Pingoo en Luna met zn allen in 1 mandje past net.
[afbeelding]

[afbeelding]

Luna

[afbeelding]
Knuffelende poezen

Ik hoop dat dat ooit zover komt met Spider en onze nieuwe poes Kitty:
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')