Leuke fotoquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:51 schreef Reneuh het volgende:
Introducing; mijn kat Jinx
[ afbeelding ]
Ik heb er nog meer, maar die staan niet op deze computer :p
Mooiquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:48 schreef Ewelina het volgende:
TVP met de foto's van vorig deel.
Mini:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sasha:
[ afbeelding ]
Lui op de bank:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:11 schreef Lief-visje het volgende:
Katja kijkt graag naar Catsitter
[ afbeelding ]
Zeven kiloquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:17 schreef Harajuku. het volgende:
Hummer gaat al aardig richting gigantisch.
Ach gos, lekker verwennen en hou ze lekker warmquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:19 schreef Ruudt het volgende:
Sammy en Bailey zijn vanmorgen gecastreerd en nu zijn ze nog half stoned.
Wat een heerlijk pluisjequote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:51 schreef RodenCity het volgende:
Gezien het feit wij ook gezelschap krijgen, bij deze.
Als alles goed gaat komt ze per 1 mei bij ons wonen
[ afbeelding ]
Lievvvquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:51 schreef RodenCity het volgende:
Gezien het feit wij ook gezelschap krijgen, bij deze.
Als alles goed gaat komt ze per 1 mei bij ons wonen
[ afbeelding ]
Zeker, Katja is er verslaafd aanquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:20 schreef senesta het volgende:
[..]
Hahaha, leuk is dat he
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh en deze moet er ook bij![]()
[ afbeelding ]
En dan stop ik weer hoor
Sjors lijkt wel een model met die ogenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:58 schreef Lau. het volgende:
Zoooveeeel kittens, wat een schatjes, stuk voor stuk
Meteen ff tvp met Sjors bijna 9 maandjes
[ afbeelding ]
& Frummel, zo ongeveer 12 jaar
[ afbeelding ]
heb ze vast al eens geplaatst, maar nog geen nieuwe foto's
Ik zet ze meestal gewoon op de pc op via youtubequote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:47 schreef Mama_Mia het volgende:
Catsitter is een hit dus? Zit eraan te denken om een van de DVD's aan te schaffen voor Rhana. Welke hebben jullie zoal? En moet een kat (zoals ik ergens las) al geinteresseerd zijn in tv/laptop of maakt dat niet uit in jullie ervaring?
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 09:08 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik zet ze meestal gewoon op de pc op via youtube![]()
Maar ik zie dat er een hoop filmpjes verwijderd zijn
Wat een schatje !quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:57 schreef PiperMaru het volgende:
Vanavond weer bij Flipje op visite geweest. Nu bijna 8 weekjes, nog 4 weken geduld dus. Hij weegt al 990 gram!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En wat van de andere kittens:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Och wat een mooitje zeg!quote:Op zondag 21 maart 2010 19:20 schreef RodenCity het volgende:
Vandaag nieuwe foto gekregen, ze is nu 7 weekjes, dus 6 weken wachten
[ afbeelding ]
Dit is wat men noemt een klassieke pers, dus een pers met een normaal snuitje ipv zo een platte zeg maar.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:57 schreef heartwork het volgende:
[..]
Och wat een mooitje zeg!
Wat voor een pers is dat?
Ik zou er zo graag eentje willen,maar mijn vriend vind ze lelijk.
quote:Op zondag 21 maart 2010 00:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ohhh, poesjes![]()
Ik zal morgen ook eens wat foto's van onze Piep (eigenlijk Atari) online zetten.
Piep had trouwens ook zo'n stok met pluis en glimfolie zoals hierboven. Voor zolang als de stok leefde was dat haar beste vriend die overal mee naar toe moest. Trap op, trap af, in de kattentent, op de bank, etc.Inmiddels zijn we 4 stokken verder... De huidige begint ook al aardig kaal te worden.
Edit: ik heb nog wat foto's van toen ze een kitten van een maand of 2,5 was online gevonden. Ze is nu 1,5.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik dacht aan de hand van jouw foto's juist dat het om zo'n 'moderne' ging, maar ik kijk er waarschijnlijk gewoon raar tegenaan door al dat haar.quote:Op maandag 22 maart 2010 08:47 schreef RodenCity het volgende:
[..]
Dit is wat men noemt een klassieke pers, dus een pers met een normaal snuitje ipv zo een platte zeg maar.
Wij vinden de "platte neus" pers ook lelijk, vandaar dat wij opzoek zijn gegaan naar een klassieke
Wat een mooierd!quote:
Zo ziet ze er inderdaad uit! Als ik een lapjeskat zie moet ik altijd aan een Engelse vriendin van me denken, die blijft het hilarisch vinden dat wij die katten hier 'patchworks' noemenquote:
Ik moest meteen aan een wasbeertje denken, wat een schatjequote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:11 schreef Enfermera het volgende:
Even nog wat foto's spammen van Puk.
Ter info, had het al in vorige topics gepost volgensmij: Puk is een asielkat, moest weg bij vorige baasjes. Gecastreerd mannetje van 5 jaar oud. Heeft traumatische ervaringen gehad in het asiel (paar maandjes gezeten), is nu zo'n 5 maanden bij ons en het gaat steeds beter met vertrouwen & niet bijten en krabben van zijn kant![]()
![]()
Puk opgevouwen in z'n mandje:
[ afbeelding ]
Puk houdt inmiddels steeds meer van kroelen:
[ afbeelding ]
En de doos van de H&M (waar spulletjes in geleverd waren), was toch ook wel erg mooi om in te liggen, langs te schuren, in te bijten, krabben, springen... etc. xD
[ afbeelding ]Wij kunnen niet meer zonder Puk, en hopelijk kan hij ook niet meer zonder ons.
Geven jullie ook bijnamen aan jullie katten?
Onze bijnamen voor Puk zijn: Pukkel, Pukkert, Poeperd (het stinkt), Mr. Noballs, Mutsie, Kutje.
Dat laatste vooral omdat hij nogal schrikachtig kan zijn, zich echt als een wijf kan gedragen en nogal met z'n kont wiegt als hij loopt.
Uhhuh.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:17 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik moest meteen aan een wasbeertje denken, wat een schatje![]()
[..]
Zo te zien is hij heel erg op zijn plekje bij jullie![]()
Hier noemen we Hummer voornamelijk Hummertje en stouterd
Oh wat lief!quote:Op maandag 22 maart 2010 10:52 schreef chocoladedrop het volgende:
Hier weer foto's van Luna, ze is sinds gister bij mij!
Luna!![]()
[ afbeelding ]
Luna in de krabpaal.
[ afbeelding ]
Luna in de trein.
[ link | afbeelding ]
Luna slaapt lekker in de trein.
[ link | afbeelding ]
Goed voer heeft zeker veel invloed, dat geloof ik meteenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:19 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Uhhuh.Geweldig om te zien/merken. En hij heeft nu ook beter voer, dat helpt ook wel voor 'n algehele gesteldheid en hoe hij zich voelt enzo
Binnenkort een groter mandje kopen hihi. Leuk dat hij het naar zijn zin heeft.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:11 schreef Enfermera het volgende:
Even nog wat foto's spammen van Puk.
Ter info, had het al in vorige topics gepost volgensmij: Puk is een asielkat, moest weg bij vorige baasjes. Gecastreerd mannetje van 5 jaar oud. Heeft traumatische ervaringen gehad in het asiel (paar maandjes gezeten), is nu zo'n 5 maanden bij ons en het gaat steeds beter met vertrouwen & niet bijten en krabben van zijn kant![]()
![]()
Puk opgevouwen in z'n mandje:
[ afbeelding ]
Puk houdt inmiddels steeds meer van kroelen:
[ afbeelding ]
En de doos van de H&M (waar spulletjes in geleverd waren), was toch ook wel erg mooi om in te liggen, langs te schuren, in te bijten, krabben, springen... etc. xD
[ afbeelding ]Wij kunnen niet meer zonder Puk, en hopelijk kan hij ook niet meer zonder ons.
Geven jullie ook bijnamen aan jullie katten?
Onze bijnamen voor Puk zijn: Pukkel, Pukkert, Poeperd (het stinkt), Mr. Noballs, Mutsie, Kutje.
Dat laatste vooral omdat hij nogal schrikachtig kan zijn, zich echt als een wijf kan gedragen en nogal met z'n kont wiegt als hij loopt.
Ja, idd. Hij is veel meer in jaag-stand, slaapt minder, mauwt echt veeeeeel meer (quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:21 schreef senesta het volgende:
[..]
Goed voer heeft zeker veel invloed, dat geloof ik meteen
Joah, komt wel. Hij vind dat mandje wel best, slaapt soms ook op z'n zij erin en dan met 1 achterpoot eruitquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:57 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Binnenkort een groter mandje kopen hihi. Leuk dat hij het naar zijn zin heeft.
Whahaha geweldige foto'squote:Op woensdag 24 maart 2010 14:59 schreef GekkeMat het volgende:
Ik heb ook foto's en dus katten om te delen haha !
Onze britse korthaar: 7 jaar oud, lekker eigenwijs maar altijd lief!
[ afbeelding ]
En onze eigen europese korthaar: 3 jaar, ondeugend maar wel heel aanhankelijk als ze je kent (als ze je niet kent ga je bloeden)
[ afbeelding ]
edit: Ik ga vaker komen op Flora en Fauna ! Wat een leuke topics![]()
Ja wij hebben hem ook, een groot succesquote:
Mooie beestjes!!!quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:51 schreef Orea het volgende:
Ooooh echt er komen hier katten voorbij dat ik denk HEBBUH!!![]()
![]()
Die van mij ook maar eens spammen![]()
Zoekplaatje
[ afbeelding ]
En van de voorkant!
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hoorde net van Piep dat ze dit ding ook wil hebbenquote:
Het heet catit design senses speelrail en ik heb het gekocht bij pet's place maar je kan het ook bij zooplus kopen: http://www.zooplus.nl/sho(...)en/speelrails/135818 Het is gewoon een speelrail met een balletje erinquote:Op donderdag 25 maart 2010 00:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik hoorde net van Piep dat ze dit ding ook wil hebbenWat is het, hoe heet het en waar kop je het?
HAHAHAHAquote:Op donderdag 25 maart 2010 08:44 schreef MissBitchy het volgende:
Wat een droppies hier allemaal.![]()
Even spammen met onze opa Goofy, inmiddels 16 en soms een zwaar hoofd![]()
[ link | afbeelding ]
Echt een succes die dingen, hier word er nog elke dag mee gespeeld, hier Hummer (toen nog 16 weken) met zijn cat it:quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik hoorde net van Piep dat ze dit ding ook wil hebbenWat is het, hoe heet het en waar kop je het?
quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:19 schreef PiperMaru het volgende:
Flip-update!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
*zucht* ik wil hem nu!!!
Ziet er goed uit voor een opaquote:Op donderdag 25 maart 2010 08:44 schreef MissBitchy het volgende:
Wat een droppies hier allemaal.![]()
Even spammen met onze opa Goofy, inmiddels 16 en soms een zwaar hoofd![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:19 schreef PiperMaru het volgende:
Flip-update!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
*zucht* ik wil hem nu!!!
Verschillende dierenwinlels hebben die dingen ookquote:Op donderdag 25 maart 2010 08:16 schreef chocoladedrop het volgende:
[..]
Het heet catit design senses speelrail en ik heb het gekocht bij pet's place maar je kan het ook bij zooplus kopen: http://www.zooplus.nl/sho(...)en/speelrails/135818 Het is gewoon een speelrail met een balletje erin
Oooohquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:19 schreef PiperMaru het volgende:
Flip-update!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
*zucht* ik wil hem nu!!!
Wat geweldig om te zien dat die twee altijd zo gek op elkaar zijn!quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:10 schreef zoeperzazke het volgende:
Maandag staat de afspraak om de meisjes te laten steriliseren. Spannend!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh dit zou ik ook zo graag zien in mijn huis.quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:10 schreef zoeperzazke het volgende:
Maandag staat de afspraak om de meisjes te laten steriliseren. Spannend!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Handige site! Ik heb gelijk een aantal speelgoedjes en die rail op het oog. Wij gaan binnenkort een week op vakantie en omdat het vorig jaar zomer niet goed ging toen ze 2 weken bij mijn zwager was, blijft ze nu thuis. Mijn schoonmoeder komt een paar keer per dag kijken, die woont aan de overkant dus dat is wel makkelijk in dit geval. Dat is ook waarom ik Piep graag wat nieuws om mee te spelen wil geven, dan heeft ze wat afleiding.quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:16 schreef chocoladedrop het volgende:
[..]
Het heet catit design senses speelrail en ik heb het gekocht bij pet's place maar je kan het ook bij zooplus kopen: http://www.zooplus.nl/sho(...)en/speelrails/135818 Het is gewoon een speelrail met een balletje erin
Veeg mij maar op, alleen die blik alquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:19 schreef Chanty het volgende:
Gij zult niet internetten
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nog een vervolgvraag, is het aan te raden om dat Feliway systeem aan te schaffen voor de tijd dat we op vakantie zijn? Kan je daar na 1,5 week weer mee stoppen zonder bijwerkingen?
Werkt hier wel.quote:
Wat een prachtig beestje! Hoe veel weegt hij/zij als ik vragen mag?quote:Op zondag 28 maart 2010 00:36 schreef Chanty het volgende:
Crosspost
De knoop is doorgehakt, we krijgen gezinsuitbreiding. Volgende week mogen we hem/ haar (? de eigenaar zegt dat het een vrouwtje is maar wij hebben ernstig onze twijfels daarover) ophalen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat beestje is gewoon een kopie van onze overleden kat Bounty:
[ afbeelding ]
Deze heeft wat meer wit, maar het hoekje bij zijn snuit links loopt hetzelfde, heel maf.
Heb wel de indruk dat daar waar hij nu zit, hij niet de optimale zorg krijgt. Hij is toch wel erg klein en mager voor 8 weken en een andere kitten uit het nest was ziek, maar van een DA hebben ze nooit gehoord.... Hoop dat ze ons advies toch opvolgen en in ieder geval even bellen. Inenten vonden ze niet nodig, maar aangezien ze pas met elf weken weg zouden gaan, wilden zij toch graag dat hij de eerste enting zou krijgen (tegen vergoeding natuurlijk). Toen ineens stelde ze voor dat we de kitten ook volgende week (met 9 weken) konden halen. Ik was er eigenlijk wel blij mee, wil dat beestje daar liever weg hebben. Langs de DA voor een goede check up en dan goed bijvoeren. Maar het is absoluut een schatjeErg speels ook en zag er verder op zich goed uit, de andere katten in huis ook wel. Het is een kruising Ragdoll/ 1/2 pers.
Dat wisten ze niet. De man zei tegen zijn vriendin zo van: we kunnen dr wel even wegen. Maar die vrouw had zoiets van: ja moet dat dan? Er kwam sowieso geen woord uit die vrouw, als je dr wat vroeg. Maar ze zei dat ze twee week geleden ongeveer 350 gram wogen. Dat vind ik niet veel voor een katje van 6 wekenquote:Op zondag 28 maart 2010 12:09 schreef chocoladedrop het volgende:
[..]
Wat een prachtig beestje! Hoe veel weegt hij/zij als ik vragen mag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |