Jeetje, ja dan kan ik mij voorstellen dat je hulp nodig hebt.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hier is het een ellende. Man heeft er lang niets aan gedaan en intussen is hij gescheiden, een periode alleen geweest en weer getrouwd met mij. Ik was alleenstaande moeder en ben nu getrouwd. Maar ook als alleenstaande moeder liep alles wat logisch was gruwelijk mis en werd ik aangeslagen als alleenstaande. Heeft me veel geld gekost en uiteindelijk, na heel erg veel moeite werd me op de valreep nog 3000 kwijtgescholden. Maar de rest van wat ik in die jaren betaald heb krijg ik daarmee nog niet terug. Dara moet gewoon allemaal goed naar gekeken worden.
En dan hebben we ook vorig jaar een huis gekocht. En alles wat daarmee samenhangt moet ook nog worden gedaan. Dus we hebben echt hulp nodig.
Dank jequote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:40 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik las 666.
@oh-oh, ik heb die afwas wel gedaan maar dat betekent ook dat iemand anders hier de rest van het huis schoon gaat maken.Hij had het eigenlijk woensdag willen doen maar toen waren we echt heel laat thuis, maar ik vind het gewoon niet zo fijn, afwas zo lang laten staan.
@Taiga, heel veel sterkte!![]()
Dat groepje wat woensdag op me liep te zeiken komt voor de helft niet. Een ervan geeft geen reden op en de ander is misselijk omdat ie uit eten is geweest.
Dat doe ik dus ook echt altijdquote:
Ik was altijd af als ik de bento klaar hebquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:45 schreef Ynske het volgende:
ik spoel alles af na t koken, en morgen voor ik begin met koken was ik af
Dat was gister al op het journaal idd.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:45 schreef Ynske het volgende:
Tractor rijdt vier fietsers doodvreselijk
Mss reden ze zo vet aso met zn vieren naast elkaarquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was gister al op het journaal idd.
Ben je lekker de lente aan het vieren... Hoe krijg je het voor elkaar ook, vier tegelijk dood rijden
gister geen tv aan gehad, was sportenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was gister al op het journaal idd.
zelfs al reden ze met 4 naast elkaar, t lijkt me vreselijk, a dat die mensen dood zijn, maar b ook dat je dat je hele leven meedraagtquote:Ben je lekker de lente aan het vieren... Hoe krijg je het voor elkaar ook, vier tegelijk dood rijden
Oh wat erg zeg...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:45 schreef Ynske het volgende:
Tractor rijdt vier fietsers doodvreselijk
Ik zag van de week bij Oprah ook een jongen die, toen hij 19 was, 2 mensen dood had gereden omdat hij aan het smssen was in de auto en dus niet oplette. Als eerste reactie wordt je boos op die jongen, maar als je hem daar zo zag...zelfs mijn hart brak.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:54 schreef Greys het volgende:
Het was een grote tractor en waarschijnlijk heeft hij door de laaghangende zon heel dat groepje fietsers niet gezien. Echt vreselijk. Niet alleen voor de nabestaanden van die mensen, maar zeker ook voor die man die dat gedaan heeft idd.
Ja dat is wel een rare reactie.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:00 schreef oh-oh het volgende:
Ik ken iemand die twee jaar geleden een jongen heeft doodgereden, ik had altijd met haar te doen, totdat ze haar straf kreeg en daar onwijs over ging jammeren terwijl ik het echt reuze mee vond vallen ( 6 maanden rijontzegging en een taakstraf ).
Ging ze in hoger beroep , kreeg ze van beiden dubbel zo veel![]()
En nu denkt ze serieus dat ze heel erg zielig is![]()
Want wie moet nu haar kinderen naar paardrijden brengen en zo?
Ik snap echt niet dat ze durft te klagen eerlijk gezegd...
Oh ik kreeg echt plaatsvervangende schaamte van hoe ze jammerde over haar straf.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:03 schreef Taiga het volgende:
[..]
Ja dat is wel een rare reactie.![]()
Die jongen bij Oprah had 30 dagen cel en een taakstraf gekregen. Natuurlijk veel te weinig, maar je zag aan die jongen dat zijn grootste straf was dat hij dit veroorzaakt had.
Echt, iedereen is ook helemaal klaar met dr.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:09 schreef Taiga het volgende:
Ja je hebt mensen en fietsbellen zeg ik altijd.
Zulke mensen beseffen niet wat ze een ander aandoen eigenlijk.
Snelle Jelle jijquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:13 schreef Maes het volgende:
Ik geef nog even eenvoor de foto van Karel in het vorige topic.
Poedeltjesquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:13 schreef oh-oh het volgende:
KNP had reclame waar echte kattenbelletjes in zaten bij de post vandaag.
Komt de post weer naar boven, staat dr op de envelop : hang maar aan je poedeltjes!
Echt, Imy boss
Ik werkquote:
Hij noemt ze altijd "de poedels"quote:
Je had heus nog wel gepost na die fotoquote:
Yes, I know. Maar ik ben het niet vergeten (bijna wel dus nog een extraquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je had heus nog wel gepost na die foto
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:18 schreef Maes het volgende:
[..]
Yes, I know. Maar ik ben het niet vergeten (bijna wel dus nog een extra)
Dank je.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:14 schreef nieslief het volgende:
Mogguh.....![]()
Tering zeg wat maakt een MRI een herrie zeg.....
@ Taiga: sterkte ermee.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gekkie, je mag Karel rustig negeren als je dat wil hoor
Ja maar ze kende de oudste twee poedels al hoor.quote:
mocht je geen muziek luisteren?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:14 schreef nieslief het volgende:
Mogguh.....![]()
Tering zeg wat maakt een MRI een herrie zeg.....
@ Taiga: sterkte ermee.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:17 schreef Maes het volgende:
NiesMocht je geen koptelefoon op dan?
Ik stuur de blokjes vanmiddag op voor de jongens (nog niet zeggen want ik weet niet of het lukt naar het postkantoor te gaan). Eerst even boodschappen doen dan hebben we er weer wat meer.
Tuurlijk mocht ik wel radio veronica luisteren (kon kiezen populair of klassiek nou doe mij populair maar) maar dat lawaai kwam er nog leuk boven uit. Net of iemand aan het boren is naast je hoofd soms. Blij dat die koptelefoon nog wat geluid van buiten dempte.quote:
Joh...dat is niet mis. Krijg je snel de uitslag?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:32 schreef nieslief het volgende:
[..]
[..]
Mri is om een nekhernia uit te sluiten. Mocht die er zitten dan heb ik dus een nekhernia overgehouden aan het auto ongeluk en anders is het een whiplash.
Oei da's niet fijn rustig aan doen vandaag dus.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
mocht je geen muziek luisteren?
hier werd mn mp3 speler aangesloten.
geloof dat ik gister wat teveel van t goede gedaan heb met mn nek. heb steeds t gevoel dat mn kop van mn romp afvalt, heb zegmaar geen controle over de spieren
Ik heb een tante van 86, ook nog op hakjes en haar ogen zijn nog prima (volgens haarzelf) Volgens mijn moeder kan ze geen steek meer lezenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar ze kende de oudste twee poedels al hoor.
Ik moet tussen de middag wel es een boodschapje voor haar doen als onze klusjesman verhinderd is.
Of nee, dat moet ik niet, maar dat bied ik aan als ze belt en de klusjesman is er niet en de aardappeltjes zijn op![]()
Ze is zooooo tof, 84 jaar, nog helemaal bij de pinken, altijd tiptop hakjes en mantelpakjes aan , en zo aardig.
Dus dan ga ik ff voor dr naar de slager of groentenboer en dan lopen we ff door het park naar de villa en geven we dat even af. Dan voert zij vervolgens de inhoud van de hele koelkast aan de honden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |