Ik denk dat ze daar niet alleen zit. Wrs met Joep of Jeremy.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:14 schreef Disana het volgende:
Oh maar die weet toch helemaal niets van de knoppen? Daar heeft ze bij mijn weten nooit de minste interesse voor getoond, mevrouw is louter van het stoelzitten.
Een hernieuwd spiritueel uurtje?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:44 schreef Pearlbitch het volgende:
OMG.. Wie heeft de poort van de kinderboerderij open laten staan??
[ afbeelding ]
Het is toch net vrouwtje Theelepelquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:41 schreef Pearlbitch het volgende:
Spirimuts is er ook weer
[ afbeelding ]
Alles van de nieuwe kledingsponsor vertelde ze netquote:
Die had nog wat onverkoopbare meuk liggen?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:55 schreef pullup het volgende:
Alles van de nieuwe kledingsponsor vertelde ze net
Ook dat en die witte band om haar lovehandles staat ook belachelijk.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:18 schreef Copycat het volgende:
En heeft ze ook zo'n no doubt cheapo Dekkers rip off Zapff (?) beha aan?
Is ze die na het plompzakken vergeten af te doen?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:19 schreef pullup het volgende:
Ook dat en die witte band om haar lovehandles staat ook belachelijk.
Er zit in ieder geval nog iets dwarsquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is ze die na het plompzakken vergeten af te doen?
Wie wil haar nou plompzakken?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is ze die na het plompzakken vergeten af te doen?
van de Kruidvatquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:18 schreef Copycat het volgende:
Oh ja! Ik vond hem altijd heel lief.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:57 schreef Pearlbitch het volgende:
Zanger Wim Rijken van Call TV is vandaag te gast
[ afbeelding ]
Sapph. Bah!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:18 schreef Copycat het volgende:
Oh ja Sapph. Ook al zo'n net niet naam.quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wie wil haar nou plompzakken?
De katten blazen ernaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |