Niet lang meer gelukkigquote:
Nette prijs voor de LEquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:14 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Net mijn gamehubs order gecancelled en de LE gepreordered bij FRS voor 48 euro.
Das vetquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:29 schreef HL_Dog43 het volgende:
Nog 1 week!
edit: hij is bijna klaar met eten maar.... http://nl.justin.tv/evaxvidya#r=IrVLlWk~ FULL GAME!
edit: of hier http://www.evaxephon.com/stream/
Ga meteen even hetzelfde doen. Goede prijsquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:14 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Net mijn gamehubs order gecancelled en de LE gepreordered bij FRS voor 48 euro.
Hij heeft em gekocht bij een winkel die geen reet geeft aan de releasedate (dat zegt ie tenminste)quote:Op vrijdag 19 maart 2010 00:54 schreef JK het volgende:
pfff hoe die gast met die full game bezig is om een mercenary te doden... een paar keer headshot met een sniper.. helpt niet eens. Hij is al een tijd bezig met dezelfde missie, elke keer gaat het fout.
Ik snap nu ook waarom hij 'm al fullgame heeft.. hij is al gewoon voor de 360 te downloaden. Vind ik echt jammer, dat je 'm gratis kan downloaden nog VOOR je 'm in de winkel kan kopen... crime DOES pay.
Oftewel hij heeft m gedownload.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 02:07 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Hij heeft em gekocht bij een winkel die geen reet geeft aan de releasedate (dat zegt ie tenminste)
Ik heb tot 2 uur precies gekeken en net om 6 uur weer op gestaan, moet zo naar me werk, was echt dom van mequote:
Dude wtf, ik heb gewoon geslapen ondertussen dat jij doorgekeken hebtquote:Op vrijdag 19 maart 2010 07:11 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik ben net klaar met kijken... dik 7 uur
Ach ik heb toch tijd zat, en ik had al geslapen daarvoor dusssss.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:23 schreef wc-eend het volgende:
Ik heb de pc demo geprobeerd want ik heb geen toegang tot xbox live hierzo.. maar ik vond de controls erg.. overwelmend veel.. Hoe is het op de 360? Controls goed te doen? En die autos zwabberen over de weg man
Ja sorryquote:Op vrijdag 19 maart 2010 07:37 schreef wc-eend het volgende:
Om mijn vraag nog maar eens te herhalen want delano gooide alleen maar het topic dicht...
[..]
Kan je nagaan hoe levenloos ik me voelde na die 7 uur.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:03 schreef Cryothic het volgende:
Jemig, hoe kunnen jullie je in hemels naam vermaken met het kijken naar die streams...
Ok, het is leuk voor even. Maar toch geen uren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |