Hellooow,
Weet niet zeker of ik dit hier moet posten, of in het Fotografie gedeelte. Maar goed, als het niet goed is dan merk ik het wel.
Volvo liefhebbers: kijk en lees op eigen risico verder
Ik had samen met me broer en maat van me deze Volvo 440 gekocht voor 75 euro (!!) (25 p.p. We waren opzoek naar een sloopwagen)
De auto zag er goed uit, zoals je dalijk op foto's zult zien. Hij startte alleen niet, zou wel goed moeten lopen (volgens verkoper, jongen van rond de 18). We konden maar niet vinden wat het probleem nou was. Zelfs de ANWB nog laten komen (die maat van me was toch lid). Die heeft er een uur naar gekeken. En kon niet precies vinden wat het nou was. Hij had wel geconstateerd dat het blok helemaal geen spanning kreeg en dat de ECU waarschijnlijk dood zou zijn. Wij balen, maar toch de hoop niet opgegeven. Na een tijd zoeken hadden we het gevonden. Het probleem zat dus idd bij de ECU. We haalden de stekker los, en er loopt gewoon een half glas water uit. Dus goed droog gemaakt, terug gestopt, en ja hoor, hij startte! En het mooie is, hij liep PERFECT! Heel mooi. We hebben er nu 7 dagen veel plezier van gehad, lekker door de bossen gecrossed en alles. Maar nu is het zat geweest. De auto loopt nog heel mooi, maar het gaat nu gewoon teveel benzine kosten voor de lol. Hier zijn dan de foto's

. (van begin tot eind)
![]()
![]()
![]()
![]()
Na 1e keer vuil maken

![]()
In de 1e avond
![]()
![]()
Na 2e avond en verder
![]()
![]()
De laatste dag
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat was ie.
Hier nog een mooi compilatie filmpje (Met natuurlijk gefilmd materiaal, geen foto's dus)
En, wat vinden jullie er van?