Alphabeat misschien, die Noorse band ehm Donkeyboy, nieuwe Kate Nash...quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:43 schreef Bol_Wan het volgende:
Volgens mij is 3fm deze week weinig anders dan een goede plaat MH maken, ze kunnen toch moeilijk iets anders kiezen als Mumford And Sons of The Opposites?
Alphabeat had dan vorige week moeten zijn imo, Donkeyboy en Kate Nash te weinig voorbij horen komen om serieuze kanshebber te zijnquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:47 schreef alors het volgende:
[..]
Alphabeat misschien, die Noorse band ehm Donkeyboy, nieuwe Kate Nash...
Dan blijft 3fm een week uit.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:37 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
En volgende week zou je hem (hopelijk) heel veel moeten kunnen horen
Ajax gaat als een trein. Die zie ik echt niet verliezen van RKCquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:39 schreef Timo20 het volgende:
[..]Zeker. Als RKC dit weekend niet wint dan is Roda veilig van degradatie, een gelijkspel (of verlies uiteraard) is genoeg
![]()
![]()
. Tegen Ajax moet dat wel goed voor ons uitpakken
pas nog Go Backquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:15 schreef alors het volgende:
nou ik geef deze grote kans om MH te worden. Dj's hebben nu eenmaal een zwak voor vrouwlijke artiesten. En Nederlands product wordt bijna nooit megahit, tenzij ze Anouk Kane of Direct heten.
MH van deze week is toch ook al een vrouwquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:15 schreef alors het volgende:
Dj's hebben nu eenmaal een zwak voor vrouwlijke artiesten.
dat bedoel ik!quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:18 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
MH van deze week is toch ook al een vrouw
quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:18 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
MH van deze week is toch ook al een vrouw
Dit is wel verdacht ja.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:16 schreef alors het volgende:
Plus ze staat op Pinkpop die artiesten worden ook altijd extra gehyped.
En wat zegt Eric, 'die gaan we volgende week veel draaien' en toen snel 'we zetten em op de playlist...' ja ik weet al genoeg.
haha, wel passend, ja.. viel me niet eens opquote:
als je het over de duivel hebt...quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:23 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
haha, wel passend, ja.. viel me niet eens op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |