quote:
Etcie? Hoe heb je het voor elkaar gekregen om die generaal te laten helpen bij jouw 1 april grap?quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:44 schreef Nembrionic het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)derlandse-homos.html
Dan had je één van de twee niet moeten doen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:50 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
![]()
gisteren veel te laat naar bed gegaan en vanmorgen weer te vroeg eruit...![]()
Tja... had een vergadering en ben blijven hangen, dom natuurlijk. Vanmorgen had ik geen keus want ik moet vandaag werken.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan had je één van de twee niet moeten doen.
's avonds een vent, 's ochtends een vent.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tja... had een vergadering en ben blijven hangen, dom natuurlijk. Vanmorgen had ik geen keus want ik moet vandaag werken.
Ik ken 'm als:quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
's nachts een vent, 's morgen een vent
Komt goed!!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
's nachts een vent, 's morgen een vent
We waren een keer in een restaurant waar je een 'full breakfast' en een 'health breakfast' kon krijgen. Het 'full breakfast' was ongeveer dit, het 'health breakfast' hetzelfde met een portie gebakken champignons erbij. Oh, en in beide gevallen zonder de tomaat.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 06:06 schreef Cobra4 het volgende:
Aan tafel! Het is 0600 geweest!
[ afbeelding ]
Het kan nog op een andere manier:quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:03 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
We waren een keer in een restaurant waar je een 'full breakfast' en een 'health breakfast' kon krijgen. Het 'full breakfast' was ongeveer dit, het 'health breakfast' hetzelfde met een portie gebakken champignons erbij. Oh, en in beide gevallen zonder de tomaat.
Connecties met defensie hea, dan krijg je datquote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
[..]
Etcie? Hoe heb je het voor elkaar gekregen om die generaal te laten helpen bij jouw 1 april grap?
Je hebt in ieder geval de hele wereld aan het praten gekregen. Iedereen valt over zijn uitspraken.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Connecties met defensie hea, dan krijg je dat
Gaat niets boven een stevig ontbijt. Het was ook geen klacht verder trouwens, ik was niet degene die dat health breakfast had besteld uiteraardquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het kan nog op een andere manier:
[ afbeelding ]
Gelukkig.....quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:08 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Gaat niets boven een stevig ontbijt. Het was ook geen klacht verder trouwens, ik was niet degene die dat health breakfast had besteld uiteraard
Gaat op het lijstjequote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Echt een heel mooie stad.
Een echte aanrader is de overdekte markt bij de oude haven. Ik krijg trek als ik er aan denk.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat mensen op zo'n positie dat soort dingen durven te zeggen trouwensquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval de hele wereld aan het praten gekregen. Iedereen valt over zijn uitspraken.
De laatste keer dat ik in Helsinki was heb ik ook de nachtboot naar Stockholm gepakt. 's nachts op de boot, dagje Stockholm en 's nachts weer terug naar Helsinki.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:16 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Gaat op het lijstje
Het idee is overigens om per auto een 'rondje oostzee' te maken: door de Baltische staten omhoog, de boot naar Helsinki en via Scandinavie terug.Maar als dat niet gaat lukken wordt het misschien een keer een citytripje een keer.
We willen dan de boot van Turku nemen, nog een klein stukje door Finland tijdenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik in Helsinki was heb ik ook de nachtboot naar Stockholm gepakt. 's nachts op de boot, dagje Stockholm en 's nachts weer terug naar Helsinki.
Ik krijg best wel heimwee als ik nu denk aan die twee steden.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat mensen op zo'n positie dat soort dingen durven te zeggen trouwens
Schrijf een mooi artikel over die Amerikaanse malloot.quote:En ik heb geen ziiiihiiiin blugh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |