Oh dat soort momenten zijn me niet vreemd. Net als je iets goors of niet voor andere oren bestemde dingen gaat schreeuwen gaat de muziek uit ofzo.. PFFFFFFFquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn vriendin zat een verhaal te vertellen, te smerig voor woorden, en ook steeds harder praten, ineens muziek weg en meteen in dezelfde zin heel adrem zeggen: en waarom zeg ik dit zo hard, nou echt ik heb zo zitten lachen op dat terras
Hahahaha dat was een super leuk moment in die filmquote:
Niemand wilde lapoquote:
In het grote bedank Noek-topic komen ook telkens mensen met: Wie?quote:
Ja zat me rot te zoeken naar net dit plaatje hahahahaquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahahaha dat was een super leuk moment in die film
Wat wiequote:Op donderdag 18 maart 2010 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In het grote bedank Noek-topic komen ook telkens mensen met: Wie?
wie wat en waar?quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:48 schreef Soury het volgende:
Nou ja je kan ook een ijs vibrator winnen hier op fok. Wie wil in godsnaam een ijsklop op haar klit NOU ???
Ik offer me wel opquote:
Ik was ook op mijn hoede. Te veel de lulquote:
maar die trilt niet, is meer een ijsdildo danquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:01 schreef FANN het volgende:
[..]
wie wat en waar?
wat is ijs vibrator ?
ken ik er net zo goed een raketje in douwen
quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:01 schreef FANN het volgende:
[..]
wie wat en waar?
wat is ijs vibrator ?
doe es een linkie dan?quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:02 schreef gomi het volgende:
[..]
maar die trilt niet, is meer een ijsdildo dan
Frontpage van fok en daar staat ie. Of stond.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:01 schreef FANN het volgende:
[..]
wie wat en waar?
wat is ijs vibrator ?
quote:
Blufquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:01 schreef FANN het volgende:
[..]
ow daar kijk ik normaal nooit eigenlijkquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Frontpage van fok en daar staat ie. Of stond.
Dat was een ijsvraagquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:03 schreef gomi het volgende:
[..]
ik weet t tbh ook niet, las in vorig topic iets over een prijsvraag, maar kan er nergens iets over vinden
Ja is pleitequote:Op donderdag 18 maart 2010 22:04 schreef FANN het volgende:
[..]
ow daar kijk ik normaal nooit eigenlijk![]()
maar ik zie niks nu zeker alweer gesmolten
Als ze er een raketje in douwt gaat Fann vanzelf trillen van de kouquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:02 schreef gomi het volgende:
[..]
maar die trilt niet, is meer een ijsdildo dan
nouhou ik zit er inmiddels wel over te denkenquote:
Hoera voor googlequote:
Iets met Ninja-kindjes, maar ik weet niet watquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:03 schreef Marrije het volgende:
Oh ja ik volg het de laatste tijd niet meer allemaal op de voet.
Waarom is Noek gestopt met modden?
IId. Er is waarschijnlijk al een gelukkige winnaar(es)quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:03 schreef gomi het volgende:
[..]
ik weet t tbh ook niet, las in vorig topic iets over een prijsvraag, maar kan er nergens iets over vinden
Ja dat is umquote:
Een fallusvorm in ijs, 't lijkt mij niet? Ik weet het niet.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:05 schreef gomi het volgende:
[..]
maar t ging dus echt over een vibrator van ijs?
wat zijn ninja kindjes?quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Iets met Ninja-kindjes, maar ik weet niet wat
Met beschrijving deze keerquote:
dan word ik toch nieuwsgierig h'equote:
Dat weet ik dus ook nietquote:
Niet in mijn achter/voorkant iigquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Een fallusvorm in ijs, 't lijkt mij niet? Ik weet het niet.
Ik denk dat een magnum meer effect heeftquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:07 schreef FANN het volgende:
[..]
dan word ik toch nieuwsgierig h'e
kan er niks aan doen![]()
nah eerst maar eens met een raketje proberen
Aan de beschrijving te zien niet direct ijs op je klitquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:07 schreef FANN het volgende:
[..]
dan word ik toch nieuwsgierig h'e
kan er niks aan doen![]()
nah eerst maar eens met een raketje proberen
Is ook een stuk lekkerderquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik denk dat een magnum meer effect heeft
Inderdaad. Oraal wel te verstaanquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik denk dat een magnum meer effect heeft
Dat zou te zijnquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Aan de beschrijving te zien niet direct ijs op je klit
Mag ik je zoenen?quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:10 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
ssst, was heel stil binnenkomen sluipen ja![]()
Gaat dus niet meer nu he...
Maar gaat goed
Sneak .. had het nieteens in de holesquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:10 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Maar gaat goed
hmmquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat weet ik dus ook niet![]()
Misschien moeten we het gan vragen of misschien ook niet.
nee gaat nu niet meerquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:10 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Maar gaat goed
quote:
jaquote:
Smaakt iequote:Op donderdag 18 maart 2010 22:12 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
ja![]()
Voelt een beetje onwennig dit hoor! Net alsof ik na 3 jaar niet roken mn eerste sigaretje weer opsteek!
Neuh jij praat er niet over maar stopt er meteen raketjes inquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:12 schreef FANN het volgende:
[..]
nee gaat nu niet meer![]()
ik schrok me kapot
we hebben het weer over sex hoor hier
tenminste ikke niet die andere viespeuken hier![]()
je kent me h'e ik doe daar niet aan mee
quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Sneak .. had het nieteens in de holes
Even doorzetten, het wordt vanzelf weer lekkerquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:12 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
ja![]()
Voelt een beetje onwennig dit hoor! Net alsof ik na 3 jaar niet roken mn eerste sigaretje weer opsteek!
Drie maanden? Augustus 2008quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:12 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
ja![]()
geeft vuurtjequote:Op donderdag 18 maart 2010 22:12 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
ja![]()
B.S. Doe het dan maar goedquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:12 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
ja![]()
quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
Het gaat over seks en meteen weer een halve SC verder
quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar moeten we maar eens heel goed over nadenken.
Hoiquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:14 schreef HoneyBunny het volgende:
Nou, dan maar niet meer stilletjes:
![]()
![]()
![]()
hallo lieve fok- vriendjes & dinnetjes
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben zo weer weg hoor, vind het nog een beetje eng
went vanzelf weer skattiequote:Op donderdag 18 maart 2010 22:14 schreef HoneyBunny het volgende:
Nou, dan maar niet meer stilletjes:
![]()
![]()
![]()
hallo lieve fok- vriendjes & dinnetjes
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben zo weer weg hoor, vind het nog een beetje eng
doe dan meteen een dikke sigaarquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:14 schreef Soury het volgende:
[..]
B.S. Doe het dan maar goed
[ afbeelding ]
quote:
Haar naam zegt genoegquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
HoiKen je niet maar welkom terug, geloof ik
Wat Mera zegtquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
zou best eens kunnenquote:
Hoe komt het dan dat ik nog nóóit van haar gehoord heb?quote:
Eigen schuld, dikke bult.quote:
Jiji was toen net terug of je kwam net terugquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Hoe komt het dan dat ik nog nóóit van haar gehoord heb?
quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:16 schreef FANN het volgende:
[..]
went vanzelf weer skattie
zal ik effe een ploatje voor je draaien
Meertje, ben je er klaar voor?quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:18 schreef HoneyBunny het volgende:
jeus, gaan jullie weer snel!
Ten eerste, welke idioot heeft verzonnen dat NMNSNHDJSN veranderd moet worden in TEUNBZV o.i.d.!!! Was dat nou weer?![]()
Ik vind je een trut maar je auto is wel coolquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:18 schreef HoneyBunny het volgende:
jeus, gaan jullie weer snel!
Ten eerste, welke idioot heeft verzonnen dat NMNSNHDJSN veranderd moet worden in TEUNBZV o.i.d.!!! Was dat nou weer?![]()
Ten tweede, Fann je bent gek![]()
Ten derde, Soury lekker gek wijf, stoned op eerste avond niet echt handig, moet werken enzo morgen![]()
En de rest: Hooooiiiii!!! Leuk leuk leuk!
Wat een ontvangst, voel me net Beatrix(geen smiley met kroon...)
omdat je niet oplet opaquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Hoe komt het dan dat ik nog nóóit van haar gehoord heb?
Waar vandaan?quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jiji was toen net terug of je kwam net terug
Ja, weet ik niet, tijdens DGK was je niet hier in de SC. Althans, pas op het laatst volgens mij.quote:
Dankjequote:Op donderdag 18 maart 2010 22:21 schreef Kally het volgende:
O ja Mera, ik zal aan je denken morgen, suc6komt goed
![]()
Ja maar je had het net over augustus.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, weet ik niet, tijdens DGK was je niet hier in de SC. Althans, pas op het laatst volgens mij.
Tuurlijk welquote:
Nou dan vind je me nu helemaal een doos want auto is wegquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind je een trut maar je auto is wel cool
quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als jullie de hele dag niets van me horen wens ik niet gevraagd te worden of het is gelukt, trouwens. Dan weten jullie dat alvast
Ja Coos, 2008quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:22 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja maar je had het net over augustus.
Komt goed meis en zo niet next time. Tis allemaal niet zo belangrijkquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dankje![]()
Als jullie de hele dag niets van me horen wens ik niet gevraagd te worden of het is gelukt, trouwens. Dan weten jullie dat alvast
Als jij hier niet plaatstquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dankje![]()
Er is alweer een nieuw koppeltje, de derde al van de SCquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:22 schreef HoneyBunny het volgende:
Hi, grappig, want ik ken jullie allemaal wel! (heb zo nu en dan wel meegelezen)
Hondjes woont in Spanje, Coos kwam op visite daar en Mera & Ian zijn in![]()
Goed he, ik ben nog redelijk bij geloof ik
Alleen typen jullie sneller dan ikIk kan toch goffer nooit overal op reageren zo!)
Oh en Marije, bevallen of zwanger?
Ignore HB stand is ingeschakeldquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:22 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Nou dan vind je me nu helemaal een doos want auto is weg
moet je nu fietsenquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:22 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Nou dan vind je me nu helemaal een doos want auto is weg
Oooowww................quote:
Wie????quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Er is alweer een nieuw koppeltje, de derde al van de SC
Ja hahahaquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Er is alweer een nieuw koppeltje, de derde al van de SC
OK ..ik vraag niets,,kan ook niet, want dan ben ik onderwegquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dankje![]()
11:40.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tuurlijk wel![]()
Je kannut, anders was je neit zover gekomen![]()
Hoelaat moet je?
we hebben Juud en Dementorquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:25 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Wie????
En wat voor spannends heb jij morgen? (teruglezen is niet mn sterkste kant)
Kardinaal en Laysa...quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:26 schreef FANN het volgende:
[..]
we hebben Juud en Dementor
Ian en Mera
en de derde heb ik dan gemist![]()
is er nog een koppeltje dan jongens en wie dan?
en waarom weet ik daar niks van ???
quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Ian en Mera
Ga fietsen.. Dan zie je es watquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Ian en Mera
wat een ramp h'equote:Op donderdag 18 maart 2010 22:25 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
![]()
Heb wel mooie fiets!!
(ja fann, een FIETS!! IK FIETS!)
Jawelquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Komt goed meis en zo niet next time. Tis allemaal niet zo belangrijk
quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:25 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
![]()
Heb wel mooie fiets!!
(ja fann, een FIETS!! IK FIETS!)
o jah da's waar ookquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Laysa en D_K, haha belde haar vanaaf had ik ineens een Kardinaal aan de telefoon
Laysa en De_Kardinaalquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:25 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Wie????
En wat voor spannends heb jij morgen? (teruglezen is niet mn sterkste kant)
quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:28 schreef HoneyBunny het volgende:
Het is net de Love Boat hier![]()
Maar leuk leuk
Gert en Noek ook hoor, alleen weten die het nog nietquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:28 schreef FANN het volgende:
[..]
o jah da's waar ook
dus dat zijn er drie
Dankjequote:Op donderdag 18 maart 2010 22:25 schreef hondjes het volgende:
[..]
OK ..ik vraag niets,,kan ook niet, want dan ben ik onderweg![]()
Maar wens je wel succes morgen....
en van mij en Coos weet ook nog niemand hetquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gert en Noek ook hoor, alleen weten die het nog niet
Ja, doe nu maar relaxt, de eerste keer slagen is een mirakel en aan weinig gegeven. Alles wat je krijgt is dus gewoon meegenomen. Als je er zo in gaat zitten, dan heb je de meeste kans denk ikquote:
Dan is de stres lat hoog. Dat moet je niet doen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
JawelIn mijn geval: De zaak verhuist volgend jaar, dus tegen die tijd moet ik rijbewijs en auto hebben om naar mijn werk te kunnen gaan want geen collega's uit het dorp en geen OV naar de plaats. Bovendien heb ik geen cént meer voor de rijlessen, en heb ik de tussentijd naar de verhuizing héél hard nodig om voor een autootje te sparen. Dusja.
Oe, spannend! Had daar zelf destijds een bloedhekel aan zeg, was 3x gezakt en 4e keer maar 5 minuten gereden en toen papiertje gekregen. Volgens mij was die vent zo lam als een konijn want was net de straat uit en toen mocht ik alweer terug. Maar goed, zal vast niet de eerste zijn die met zijn ervaringen aan komt zetten haha.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Laysa en De_Kardinaal![]()
En rij examen
edit, spuit elluuuuf.
en dan zak je omdat je aan de verkeerde versnellingspook zat?quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan is de stres lat hoog. Dat moet je niet doen.Gewoon denken aan een ritje richting Ian .. en fluitend wegrijden en die sjaggie (als je pech heb) gast naast je naakt voorstellen .. En gassen !!!!!!!!!!!!!!
da's niksquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:33 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Oe, spannend! Had daar zelf destijds een bloedhekel aan zeg, was 3x gezakt en 4e keer maar 5 minuten gereden en toen papiertje gekregen. Volgens mij was die vent zo lam als een konijn want was net de straat uit en toen mocht ik alweer terug. Maar goed, zal vast niet de eerste zijn die met zijn ervaringen aan komt zetten haha.
Succes in ieder geval!!
Kan er niets aan doen, gaat vanzelfquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, doe nu maar relaxt, de eerste keer slagen is een mirakel en aan weinig gegeven. Alles wat je krijgt is dus gewoon meegenomen. Als je er zo in gaat zitten, dan heb je de meeste kans denk ik
Of je slaagt juist!quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:34 schreef gomi het volgende:
[..]
en dan zak je omdat je aan de verkeerde versnellingspook zat?
quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:33 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Oe, spannend! Had daar zelf destijds een bloedhekel aan zeg, was 3x gezakt en 4e keer maar 5 minuten gereden en toen papiertje gekregen. Volgens mij was die vent zo lam als een konijn want was net de straat uit en toen mocht ik alweer terug. Maar goed, zal vast niet de eerste zijn die met zijn ervaringen aan komt zetten haha.
Succes in ieder geval!!
Ik heb het wel gehaaldquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:34 schreef gomi het volgende:
[..]
en dan zak je omdat je aan de verkeerde versnellingspook zat?
Dankje, en keep 'em coming, ik kan wel wat anekdotes gebruikenquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:33 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Succes in ieder geval!!
ik zit nou aan de grote poeterquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:35 schreef HoneyBunny het volgende:
En Fannie, koop nou eens een normale PC! Jij bent altijd punten, komma's, toetsen of hele beeldschermen kwijt
Zie me al zitten met mn SuperSoaker: " en nou laat je me slagen klootzak"quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:35 schreef gomi het volgende:
[..]
je hebt hem niet toevallig een pistool op zijn hoofd gezet ofzo?
En tegenwoordig ook raketjes, maar we weten sinds vanavond waar ze die dan gelaten heeftquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:35 schreef HoneyBunny het volgende:
En Fannie, koop nou eens een normale PC! Jij bent altijd punten, komma's, toetsen of hele beeldschermen kwijt
We zijn al zeker 15 minuten van de vibrator dingen enz. afquote:
echt? bekijk die post boven je dan eensquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:37 schreef Soury het volgende:
[..]
We zijn al zeker 15 minuten van de vibrator dingen enz. af
Ik ben de 3e keer geslaagd, met 2 examinatoren, die naast me moest ook examen afleggenquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dankje, en keep 'em coming, ik kan wel wat anekdotes gebruiken
Rij ff langs mijn straat dat zet ik mijn kat op de wegquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:37 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Zie me al zitten met mn SuperSoaker: " en nou laat je me slagen klootzak"
Neuh, die kerel zat alleen maar in het handschoenenkastje te frummelen op zoek naar snoep. Al had ik 6 kippen doodgereden, hij zou het niet eens gemerkt hebben
Ja, probeerde weer wat on topic te komenquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:38 schreef gomi het volgende:
[..]
echt? bekijk die post boven je dan eens
ik waagde ook een poging, maar werd me niet in dank afgenomenquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, probeerde weer wat on topic te komen
Venus - Mars dingquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:40 schreef gomi het volgende:
[..]
ik waagde ook een poging, maar werd me niet in dank afgenomen
Ik heb per ongeluk zo'n sweatshirt gekocht met hello kittyquote:
quote:
dat weet ik toch allemaal nietquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:41 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Nee, Hello Kitty niet goed?
Wat nou
Dat geeft weer een veel leukere betekenis aan 'Hello Kitty'.quote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb per ongeluk zo'n sweatshirt gekocht met hello kitty
zal je best schattig staanquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb per ongeluk zo'n sweatshirt gekocht met hello kitty
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:46 schreef HoneyBunny het volgende:
Ik ga ook even in lurkstand, laters of alvast truste!![]()
quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat geeft weer een veel leukere betekenis aan 'Hello Kitty'.
IK HAAT JEquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:42 schreef FANN het volgende:
[..]
zal je best schattig staan![]()
past ook echt bij je
laat die ouwe koeien nou maar in die sloot Teunquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
Dit was de laatste destijds, dat even, laters en lurkstand was wel een understatement
[..]
quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:42 schreef FANN het volgende:
[..]
zal je best schattig staan![]()
past ook echt bij je
't Was toen een leuke tijd gek. Dat zijn mooie ouwe koeienquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:44 schreef FANN het volgende:
[..]
laat die ouwe koeien nou maar in die sloot Teun
tis nu lente
met lammetjes enso
Nu nog je posts zien te ignoren.. Verdullemequote:Op donderdag 18 maart 2010 22:45 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nou, ik vind het leuk! Hello Kitty is cute....
Zou best een Hello Kitty fietsbel willen hebben!
Vond je al zo stil, maar je was dus aan het zoeken, haha. Gek!quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
Dit was de laatste destijds, dat even, laters en lurkstand was wel een understatement
[..]
DAN DOE JE DAT TOCH GEWOON !!!quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:45 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
![]()
![]()
kutvingerhoedjes... kutvingerhoedjes...quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:45 schreef FANN het volgende:
[..]
ik jou ook, ik gaat strakkies weer het hele huis doorzoeken naar die kutvingerhoedjes
Mogen ze ver in de krochten van je huis verstopt zijnquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:45 schreef FANN het volgende:
[..]
ik jou ook, ik gaat strakkies weer het hele huis doorzoeken naar die kutvingerhoedjes
Lammetjes stinkenquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:44 schreef FANN het volgende:
[..]
laat die ouwe koeien nou maar in die sloot Teun
tis nu lente
met lammetjes enso
Nee, daarom was ik niet stil. Ik vind het erg leuk dat je terug bent en daar ben ik wat stil van. Ik lees evenquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:46 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Vond je al zo stil, maar je was dus aan het zoeken, haha. Gek!
Ach, zolang het gezellie is blijf ik nog effies
Tis voor mijn knoflook ding. Daar gaan mijn nagels van stuk enz..quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
kutvingerhoedjes... kutvingerhoedjes...![]()
Hmm. Ik zie het punt niet zo van een hoedje opzetten als je kutvingert, is dat een soort van fashion statement ofzo waar ik niet van op de hoogte ben?
Stijve hark, je kunt er niet bij hèquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:48 schreef FANN het volgende:
[..]
is dat so![]()
tis al een tijdje geleden dat ik aan een lammetje heb geroken
Blijft zoiets niet hangen? Weet niet, nooit geprobeerd, maar hoe stevig zit zo'n ding aan je vinger vast? Of moet je dat dan lijmen ofzo? En als je die dan lijmt, hoe leg je dat dan op je werk uit de volgende dag als je heel hard " Pok" hoort terwijl je aan het typen bent?quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
kutvingerhoedjes... kutvingerhoedjes...![]()
Hmm. Ik zie het punt niet zo van een hoedje opzetten als je kutvingert, is dat een soort van fashion statement ofzo waar ik niet van op de hoogte ben?
OHH OMA OMA OMAquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:49 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Blijft zoiets niet hangen? Weet niet, nooit geprobeerd, maar hoe stevig zit zo'n ding aan je vinger vast? Of moet je dat dan lijmen ofzo? En als je die dan lijmt, hoe leg je dat dan op je werk uit de volgende dag als je heel hard " Pok" hoort terwijl je aan het typen bent?![]()
Wil het eigenlijk niet weten ook
Hello Clitty bel op m'n brommert.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:45 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:49 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Blijft zoiets niet hangen? Weet niet, nooit geprobeerd, maar hoe stevig zit zo'n ding aan je vinger vast? Of moet je dat dan lijmen ofzo? En als je die dan lijmt, hoe leg je dat dan op je werk uit de volgende dag als je heel hard " Pok" hoort terwijl je aan het typen bent?![]()
Das lam/schaap smaakjequote:
Dan hebbie schaap gekregen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:49 schreef FANN het volgende:
lamsvlees vin ik trouwens vies smaken
Oh sorry je kwam te laatquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:51 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Wat?![]()
Ik heb geen vingerhoedjes!
Schapen stinken ook.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:51 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan hebbie schaap gekregen.Dat smaakt wat ranzig.
Hey Hondjes morgen weer naar de berg?quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:25 schreef hondjes het volgende:
[..]
OK ..ik vraag niets,,kan ook niet, want dan ben ik onderweg![]()
Maar wens je wel succes morgen....
dus dat lag niet aan mij?quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:51 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan hebbie schaap gekregen.Dat smaakt wat ranzig.
wehehehequote:Op donderdag 18 maart 2010 22:49 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Slaap lekker Kallyquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:53 schreef Kally het volgende:
Ik ga mijn bed weer eens opzoeken, laters allemaal
truste Kalquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:53 schreef Kally het volgende:
trusten kallyquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:53 schreef Kally het volgende:
Jezus, dit is ook maar net hoe je het leest hoor,quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis voor mijn knoflook ding. Daar gaan mijn nagels van stuk enz..
Die Turk bij mij durft echt geen schaap aan me te verkopen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:53 schreef FANN het volgende:
[..]
dus dat lag niet aan mij?
zie je wel..
was echt ranzig
quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:54 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Jezus, dit is ook maar net hoe je het leest hoor,![]()
Dacht dat jij je " ding" dus je " knoflookding" noemde, vond het al zo raarEn dat je nagels ervan stuk gingen enzo.
Laat maar... moet nog effe wennen denk ik
Trustequote:Op donderdag 18 maart 2010 22:53 schreef Kally het volgende:
Slaap zequote:Op donderdag 18 maart 2010 22:53 schreef Kally het volgende:
Voila.. Nogmaals. Klik op de spoilerquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:51 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Wat?![]()
Ik heb geen vingerhoedjes!
Heb pas op TV gezien dat dat allemaal voor 90% gelogen is! Je krijgt dan gewoon een combi van rund, varken, kip en god mag weten wat nog meer! Hebben ze getest, echt waar! Zelf bij de turk zat er varkensvlees in lamsshoarma!quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Die Turk bij mij durft echt geen schaap aan me te verkopen.
Toevallig vandaag lamskoteletjes voor morgen gekocht.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:56 schreef FANN het volgende:
[..]
wat een raaaaaaaare muzieksmaak heb jij![]()
nee dan ik![]()
quote:
Ja mot je maar bijblijvenquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:54 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Jezus, dit is ook maar net hoe je het leest hoor,![]()
Dacht dat jij je " ding" dus je " knoflookding" noemde, vond het al zo raarEn dat je nagels ervan stuk gingen enzo.
Laat maar... moet nog effe wennen denk ik
quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Voila.. Nogmaals. Klik op de spoiler![]()
Beschamende redenen om op iemand af te knappen. Part II.
yeah bij keuringsdienst van waardequote:Op donderdag 18 maart 2010 22:56 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Heb pas op TV gezien dat dat allemaal voor 90% gelogen is! Je krijgt dan gewoon een combi van rund, varken, kip en god mag weten wat nog meer! Hebben ze getest, echt waar! Zelf bij de turk zat er varkensvlees in lamsshoarma!
Ik heb er hier eentje liggen. Reparatiesetje voor zeilen, daar zit hij inquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:58 schreef FANN het volgende:
even voor de duidelijkheid![]()
ik ben al 3 dagen aan het zoeken
En een kop ookquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:59 schreef Coos het volgende:
Ik ga vast wat vette watten in mijn oren stoppen wan Carrie Jansen komt bij P&W en die heeft een stem als een kraai.![]()
[ afbeelding ]
ZO ZIET Ze er ook uitquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:59 schreef Coos het volgende:
Ik ga vast wat vette watten in mijn oren stoppen wan Carrie Jansen komt bij P&W en die heeft een stem als een kraai.![]()
[ afbeelding ]
Evengoed vind ik 't wel een leuk wijfquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:59 schreef Coos het volgende:
[ afbeelding ]
Ah joh ECHT. Zo belangrijk is het niet hoor ..quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:58 schreef FANN het volgende:
even voor de duidelijkheid![]()
Muis heeft vingerhoedjes nodig om knoflook te raspen enzo
dus jullie moeten er niet van die smerige dingen achter zoeken![]()
en ik heb er ergens 2 liggen maar ik weet u effe niet meer waar![]()
ik ben al 3 dagen aan het zoeken
Maar met koteletjes kunnen ze niet klooien hè!quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:56 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Heb pas op TV gezien dat dat allemaal voor 90% gelogen is! Je krijgt dan gewoon een combi van rund, varken, kip en god mag weten wat nog meer! Hebben ze getest, echt waar! Zelf bij de turk zat er varkensvlees in lamsshoarma!
jah....DK kan nu draadloos alleen ikke nietquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Ga jij nu komen
![]()
Truste skattie, ik wil zaterdag uitgerust zijn o en morgen natuurlijk
Ja vast! Volgens mij heb jij gewoon stiekem een heel naai atelier op zolder waar je op zondag de meest prachtige creaties in elkaar zit te stikken en zomen!quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb er hier eentje liggen. Reparatiesetje voor zeilen, daar zit hij in
Huh?? Dat is dezelfde.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Voila.. Nogmaals. Klik op de spoiler![]()
Beschamende redenen om op iemand af te knappen. Part II.
Die heb ik maar tis echt niet het zelfde als mijn raspschotel.quote:
Ze kan bij mij ook niet draadloos, zit iets niet goed in der laptop denk ikquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik zit op het draadloos internet van Laysa, maar die kan zelf alleen met een draadje internetten!
Je klapt uit de schoolquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:01 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ja vast! Volgens mij heb jij gewoon stiekem een heel naai atelier op zolder waar je op zondag de meest prachtige creaties in elkaar zit te stikken en zomen!
wellusquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ah joh ECHT. Zo belangrijk is het niet hoor ..
Doe'k ookquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
jah....DK kan nu draadloos alleen ikke niet....doe maar lekkers slapen
In mn harses...maar daar doe je niks meer aanquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze kan bij mij ook niet draadloos, zit iets niet goed in der laptop denk ik
yups, doet hij idd. en ik heb de 1e keus uit de mooie jurkjesquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:01 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ja vast! Volgens mij heb jij gewoon stiekem een heel naai atelier op zolder waar je op zondag de meest prachtige creaties in elkaar zit te stikken en zomen!
Als het maar 37 graden is hè Teun!quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Evengoed vind ik 't wel een leuk wijf
Anders waren we geen BFFquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
In mn harses...maar daar doe je niks meer aan
Yep, ze komt tot de router (alleen lokaal netwerk) maar niet op internet!quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze kan bij mij ook niet draadloos, zit iets niet goed in der laptop denk ik
Nee, nou ja, nee, toch niet. Ze is wat alternatief, vind ik altijd en sowieso wel grappig. En wat dwars ook, dat is leuk!quote:
Internet via usb stick?quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Yep, ze komt tot de router (alleen lokaal netwerk) maar niet op internet!
Een bruinequote:Op donderdag 18 maart 2010 23:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Uiteindelijk lijkt ze mij dan ook weer zo'n typje dat het liefst een trui zit breien
vind dr maar een takketrolquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, nou ja, nee, toch niet. Ze is wat alternatief, vind ik altijd en sowieso wel grappig. En wat dwars ook, dat is leuk!
Uiteindelijk lijkt ze mij dan ook weer zo'n typje dat het liefst een trui zit breien
TIP !!! Doe het in je mondquote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Oh God, daar gaat je vloerbedekking
Dongelquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
datzei ik ook al in al mijn BlonTheid
Ze heeft een netwerkkaart voor draadloos internet in de laptop. Ik heb dat ook, maar ik kan zonder problemen op internet, die van Laysa alleen op lokaal internet.quote:
Nee, maar serieus, heb je een usb stick in je notebook voor internet?quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
datzei ik ook al in al mijn BlonTheid
Slaap lekker meisquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:08 schreef HoneyBunny het volgende:
Truste Hondjes![]()
En truste iedereen, ik ga ook mn bedje in!
En als je de beveiliging eraf haalt, van die router, dus geen wep of wpa, kijk eens of het dan lukt?quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ze heeft een netwerkkaart voor draadloos internet in de laptop. Ik heb dat ook, maar ik kan zonder problemen op internet, die van Laysa alleen op lokaal internet.
Trusten Hunnyquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:08 schreef HoneyBunny het volgende:
Truste Hondjes![]()
En truste iedereen, ik ga ook mn bedje in!
BCC ?? Wat een clowns lopen daar rond.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:09 schreef Laysa het volgende:
Nee ook geen dongel...en geen usb stick...dus dat wordt weer een ritje naar bcc
Truste mop, tot gauw.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Trusten Hunnyand don't be a stranger
tot snel
veels te leuk hier joh
quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:10 schreef Soury het volgende:
[..]
BCC ?? Wat een clowns lopen daar rond.
De laptop komt wel tot de router, maar verder niet. Klinkt mij meer als een firewall iets.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En als je de beveiliging eraf haalt, van die router, dus geen wep of wpa, kijk eens of het dan lukt?
Ja, en als je nu van die router die WPA beveiliging af gaat halen, dan heb je vermoedelijk wel internet. Het probleem zit vermoedelijk weer in het feit dat die netwerkkaart niet om kan gaan met die versleutelingquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De laptop komt wel tot de router, maar verder niet. Klinkt mij meer als een firewall iets.
Ik moet vragen welke beveiliging dan? en thanx voor de tip....quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, en als je nu van die router die WPA beveiliging af gaat halen, dan heb je vermoedelijk wel internet. Het probleem zit vermoedelijk weer in het feit dat die netwerkkaart niet om kan gaan met die versleuteling
Dezequote:Op donderdag 18 maart 2010 23:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik moet vragen welke beveiliging dan? en thanx voor de tip....
tot morgen![]()
Slaap lekker muis, ik duik achter je aan, ook m'n nest inquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:28 schreef Soury het volgende:
Oh en voor dat ik me bed in duik. Vond het ouderwets gezellig en leuk hier in d SC
Twee bedoel je?quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Godver tering, bijna een hele SC gemist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |