Ja niemand doet het dus offer ik me maar op.quote:
thnxquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja niemand doet het dus offer ik me maar op.
Steeds als ik dat van de week zag trok ik ook zo'n "quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:41 schreef Bellatrix het volgende:
''Ik ruik Heineken, Heineken.''
No shit!
Bij de vorige seizoenen ging er iets mis met de telling, daarom heb ik er "zoveel" van gemaakt.quote:
Hij werd doof, voor een zanger is dat behoorlijk afbrokkelenquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:43 schreef HuubTuub het volgende:
afbrokkelen op 53...
Die gozert moet winnenquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:41 schreef Bellatrix het volgende:
''Ik ruik Heineken, Heineken.''
No shit!
nou het leek wel als ze bedoelde dat ´ie op sterven na dood was...quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:48 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hij werd doof, voor een zanger is dat behoorlijk afbrokkelen
Dat blijft altijd moeilijk met dit soort dingen idd. Je kan het altijd op meerdere manieren uitleggen, maar ik vond het opzich wel logisch klinken. Hazes gaf een paar maanden voor zijn dood bij Villa BvD nog een optreden en daar was wel duidelijk dat zijn muzikale verval was ingezet. Maar hij kampte ook met de nodige gezondheidsproblemen, waardoor dat aftakelen mij niet als iets vreemds in de oren klinkt.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:50 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
nou het leek wel als ze bedoelde dat ´ie op sterven na dood was...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |