Zatox uitgezonderd, de line up tot Crypsis vind ik stukken interessanter dan daarna..quote:Op maandag 22 maart 2010 12:02 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
[..]
Beetje dom om NC en DBSTF op het laatst te plaatsen en Alpha2 zo vroeg.....
Maar blijkbaar heeft het te maken dat die gasten ook nog andere optredens hebben die avond.....
Nou ja, wordt gewoon vet en 22:00 ben ik gewoon binnenen om 6 uur naar huis
Ik blijf het zeggen. Ik hou wel van dit soort remixen. Gewoon de vocal in een lekker nieuw ritme, dus de herkenbaarheid zit erin. Als ik daar stond zou ik die tekst uit mijn longen hebben gezongenquote:Op zondag 21 maart 2010 17:50 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Was niet al te gecharmeerd van de nieuwe previews van SAIFAM van een tijdje terug maar de Atomic remix lijkt daarentegen onverwachts erg goed uit te pakken.
Technoboy - Atomic (Joshua Horoshy remix)
En toch baal ik vreselijk dat ik niet heen ga!quote:Op maandag 22 maart 2010 10:30 schreef eNGine10 het volgende:
Timetable voor Knock Out is een beetje teleurstellend. Ben bang dat ik Psyko Punkz zowieso het grootste gedeelte mis
Ik heb er ook nog minstens net zoveel zin in hoorquote:Op maandag 22 maart 2010 12:31 schreef Bertje_NL het volgende:
[..]
En toch baal ik vreselijk dat ik niet heen ga!
quote:Op maandag 22 maart 2010 12:44 schreef eQuaL het volgende:
Noisecontrollers
NC Party, 8-5-2010, Outland Rotterdam!
03-03-2010
Go back
What a honour! We will host a party in Outland, Rotterdam on may 8th! This party will be something really special for us! We are also very very prooud to deliver the line-up wich will promise a ROUGH evenening.
C U All in Outland!!!!!
Gr,
NC
Line Up:Noisecontrollers Noisecontrollers LIVE Tatanka Brennan Heart Live Pavo The Pitcher Kasparov Zany Mc Renegade
http://www.outland.nl/agenda/noisecontrollers-2.html
Kaartjes al besteld
Ook een aardig feestjequote:Op maandag 22 maart 2010 12:44 schreef eQuaL het volgende:
Noisecontrollers
03-03-2010
Go back
What a honour! We will host a party in Outland, Rotterdam on may 8th! This party will be something really special for us! We are also very very prooud to deliver the line-up wich will promise a ROUGH evenening.
C U All in Outland!!!!!
Gr,
NC
Line Up:Noisecontrollers Noisecontrollers LIVE Tatanka Brennan Heart Live Pavo The Pitcher Kasparov Zany Mc Renegade
Kaartjes al besteld
hmh, wel verleidelijk. Is 20 minuutjes naar R'dam.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:44 schreef eQuaL het volgende:
Noisecontrollers
03-03-2010
Go back
C U All in Outland!!!!!
Gr,
NC
Kaartjes al besteld
Tuneboy pulled a Scooter!quote:Op zondag 21 maart 2010 22:00 schreef 16meter het volgende:
melodie komt me heel bekend voor.. maar kan 'm niet plaatsen.
en eetpauze van half 4 tot 5 zeker?quote:Op maandag 22 maart 2010 12:02 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
[..]
Beetje dom om NC en DBSTF op het laatst te plaatsen en Alpha2 zo vroeg.....
Maar blijkbaar heeft het te maken dat die gasten ook nog andere optredens hebben die avond.....
Nou ja, wordt gewoon vet en 22:00 ben ik gewoon binnenen om 6 uur naar huis
Hahah, inderdaad en dan ook echt de 2 nummers waar het me aan deed denken.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:04 schreef LtNoX het volgende:
Late felicitaties voor Da_Ripper![]()
[..]
Tuneboy pulled a Scooter!![]()
Intro van (@0:30)
&
Willen wel... daadwerkelijk gaan.. mmm moeilijkquote:Op maandag 22 maart 2010 17:25 schreef ElDani het volgende:
Ripper gefeliciteerd! HEEL misschien nog naar Knock Out.. Meer mensen die willen gaan?
Dat dus...quote:Op maandag 22 maart 2010 17:41 schreef Koepert het volgende:
[..]
Willen wel... daadwerkelijk gaan.. mmm moeilijk
Same here. Gaat verder niemand. Vind 't wel een leuke locatie en mooie lijn.quote:Op maandag 22 maart 2010 17:41 schreef Koepert het volgende:
[..]
Willen wel... daadwerkelijk gaan.. mmm moeilijk
klinkt niet slecht, wat je zo hoort qua melo etc.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:57 schreef Tha_Bartman het volgende:
Inqontrol anthem 2010 Save.Exit.Planet
VLQ, maar het is een begin
Punt 1: Mensen mee krijgen.. Emmen --> Silverdome is nie relaxed alleenquote:Op maandag 22 maart 2010 19:19 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Luitjes ik ben op Knock Out, kom gewoon. Meeten we daar toch!
Enige reden dat je hieraan kan horen dat het het anthem is komt doordat je in het begin ergens InQontrol hoortquote:Op maandag 22 maart 2010 18:57 schreef Tha_Bartman het volgende:
Inqontrol anthem 2010 Save.Exit.Planet
VLQ, maar het is een begin
Dat is waar, maar de speculaties waren er al maanden dat hij het anthem zou maken.. dus met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid is dit het anthem..quote:Op maandag 22 maart 2010 19:55 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Enige reden dat je hieraan kan horen dat het het anthem is komt doordat je in het begin ergens InQontrol hoort
ja genoeg redenen dus om niet te gaan...quote:Op maandag 22 maart 2010 19:22 schreef Koepert het volgende:
[..]
Punt 1: Mensen mee krijgen.. Emmen --> Silverdome is nie relaxed alleen
Punt 2: Financiele Krapte... Zomerbandjes voor de 306 moeten aangeschaft worden.. (belangrijkste punt dus)
Punt(je) 3: vanaf 1 April druk met tentamens..
Als ik niet hoef te tanken kost n avondje Zak me 2 tientjesquote:Op maandag 22 maart 2010 20:05 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
ja genoeg redenen dus om niet te gaan...
Tip: Zak een keertje overslaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |