Roepen dat Ruffian aan de mic is, terwijl het toch echt Marc-L is vaan Deepack. Bedoel...dat hoor je toch!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:12 schreef 16meter het volgende:
[..]
Jeff E
EN NU LIVE DE HEADHUNTARSss! DAARNA BRENDAN HART!
hm, vind het niet echt stijlvol om helemaal een account hier aan te maken alleen om je filmpje te promoten.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:33 schreef 3msgrandpa het volgende:
Ik heb net vernomen dat er dus een 3e mededinger aankomt
Succes iig, dit is mijn contest filmpje, gelukkig loop ik dik voor xD
spamquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:33 schreef 3msgrandpa het volgende:
Jij bent die knakker die op PF een topic genaamd IQ Anthem had aangemaakt om vervolgens alleen de link van je marginale contest-filmpje te plaatsen om zo views te scoren.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:33 schreef 3msgrandpa het volgende:
Van dattequote:
Vervelend hequote:Op zondag 21 maart 2010 11:41 schreef NLS04 het volgende:
En ik merk dat het hier weer de hoogste tijd wordt voor het bezoeken van een feestjeGisteren in mn enthousiasme bijna de autoboxxen opgeblazen door reputation game
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en n lekker dikke bassToch tof plaatje.
[ Bericht 14% gewijzigd door Koepert op 21-03-2010 12:59:55 ]It starts with a shiver, an itch, a slow boil
Ik heb alleen de hardcore gehoord en daar werd ik echt niet vrolijk van. De ene popie jopie hit na de andere die allemaal al kapot gedraaid zijn. Schandalig als je ziet hoeveel goeie platen er op dit moment op de markt zijn. Word dat de dj's gevraagd ofzo? Zo commercieel en bekend mogelijk draaien?quote:Op zondag 21 maart 2010 12:31 schreef Sc0tTy het volgende:
hmm als ik de setjes zo zie was black nie zo boeiend
ik zou er wel een stampje op kunnen plaatsenquote:Op zondag 21 maart 2010 13:44 schreef 16meter het volgende:
Het lijkt allemaal op elkaar van Bioweapon, maar dit vind ik toch wel een fijn zomerplaatje hoor.
Titel is wat ongelukkig gekozen.. want echt rauw klinkt het niet.
Lekker nummertje ja, leuk zomersquote:Op zondag 21 maart 2010 13:44 schreef 16meter het volgende:
Het lijkt allemaal op elkaar van Bioweapon, maar dit vind ik toch wel een fijn zomerplaatje hoor.
Titel is wat ongelukkig gekozen.. want echt rauw klinkt het niet.
Vanavond Noisecontrollers @ IQ op goede kwaliteitquote:Op zondag 21 maart 2010 13:37 schreef ReMcOrE het volgende:
moet maar eens mijn IQ 2009 setjes updaten
Dat klopt ja, HELAAS is dit de enige manier om een dergelijke contest te winnen. Als empirisch voorbeeld wil ik terugwijzen naar de winnaars van ''Thunderdome sloopt'' die precies 'tzelfde deden, en daardoor 20.000 views hadden aan 't eind, wat ze anders niet gehad hadden... desondanks dat ze een goed filmpje hadden.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:22 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Jij bent die knakker die op PF een topic genaamd IQ Anthem had aangemaakt om vervolgens alleen de link van je marginale contest-filmpje te plaatsen om zo views te scoren.Stop maar wat meer moeite en energie in je filmpje en wat minder in de laffe technieken om het te promoten
Een kneus die dan dit jaar gratis naar alle Q-feesten mag, schijnbaar.quote:Op zondag 21 maart 2010 15:35 schreef Koepert het volgende:
Vooral ook een beetje treurig als je t daar van moet hebben.. Als in, wat voor kneus ben je dan..
Was een goed feestjequote:Op zondag 21 maart 2010 17:15 schreef Bertje_NL het volgende:
Iemand van hier gisteren nog naar 31 jaar ADHD geweest?
Vond inderdaad Isaac echt een strak setje neer zetten!quote:Op zondag 21 maart 2010 18:18 schreef Koepert het volgende:
[..]
Was een goed feestje![]()
Hele rare avond.. Gaan we wel/niet/wel/niet/wel/niet... uiteindelijk wel.. iets na 1en binnen.. Isaac was een heerlijk setjeAlpha2 idem.. De rest was oké.. maar opeens wilde iedereen, waaronder bob, weg.. k heb ook grote delen beetje remi gestaan terwijl de rest in de 'cocktail-bar' zat
Zeker niet verkeerd.quote:Op zondag 21 maart 2010 17:50 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Was niet al te gecharmeerd van de nieuwe previews van SAIFAM van een tijdje terug maar de Atomic remix lijkt daarentegen onverwachts erg goed uit te pakken.
Technoboy - Atomic (Joshua Horoshy remix)
tering die main ziet er bruut uitquote:Op zondag 21 maart 2010 17:50 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Was niet al te gecharmeerd van de nieuwe previews van SAIFAM van een tijdje terug maar de Atomic remix lijkt daarentegen onverwachts erg goed uit te pakken.
Ook van mij natuurlijkquote:Op zondag 21 maart 2010 20:14 schreef kollie het volgende:
nog gefeliciteerd!
Technoboyquote:Op zondag 21 maart 2010 17:50 schreef em-dee-em-aa het volgende:
quote:
Indeedquote:Op zondag 21 maart 2010 18:49 schreef Bertje_NL het volgende:
[..]
Vond inderdaad Isaac echt een strak setje neer zetten!
Lijkt me een goed plan. PF-account = Fok!usernamequote:Wij moeten denk ik toch maar eens gaan meeten, kan handig zijn op de momenten dat je daar staat met mensen die zo nodig in de cocktailbar of R&B zaal moeten zijn.![]()
Volgens mij zijn we daarmee niet de enigen die dat niet lukt.. Nu moet ik zeggen dat ik sowieso al een slechte platen-plaats-avond had...quote:Weet jij toevallig nog welk nummer A2 draaiden meteen na Gangsta? Kan hem maar niet plaatsen, maar vond het wel een erg vette plaat...
Whoollaa! Die is echt nice! Heerlijk klappend, hopelijk wordt hij op dezelfde snelheid uitgebracht als in dat filmpje.quote:Op zondag 21 maart 2010 17:50 schreef em-dee-em-aa het volgende:
quote:Op maandag 22 maart 2010 10:30 schreef eNGine10 het volgende:
Timetable voor Knock Out is een beetje teleurstellend. Ben bang dat ik Psyko Punkz zowieso het grootste gedeelte mis
Beetje dom om NC en DBSTF op het laatst te plaatsen en Alpha2 zo vroeg.....quote:Time table
22:00 - 23:30 Coone vs. Psyko Punkz
23:30 - 00:30 Alpha² vs. Deepack
00:30 - 01:30 Technoboy vs. Tuneboy [IT]
01:30 - 03:30 Luna vs. Crypsis*
03:30 - 05:00 The Prophet vs. Headhunterz
05:00 - 06:00 Tatanka vs. Zatox[IT]
06:00 - 07:00 Noisecontrollers vs. D-Block & S-te-Fan
Zatox uitgezonderd, de line up tot Crypsis vind ik stukken interessanter dan daarna..quote:Op maandag 22 maart 2010 12:02 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
[..]
Beetje dom om NC en DBSTF op het laatst te plaatsen en Alpha2 zo vroeg.....
Maar blijkbaar heeft het te maken dat die gasten ook nog andere optredens hebben die avond.....
Nou ja, wordt gewoon vet en 22:00 ben ik gewoon binnenen om 6 uur naar huis
Ik blijf het zeggen. Ik hou wel van dit soort remixen. Gewoon de vocal in een lekker nieuw ritme, dus de herkenbaarheid zit erin. Als ik daar stond zou ik die tekst uit mijn longen hebben gezongenquote:Op zondag 21 maart 2010 17:50 schreef em-dee-em-aa het volgende:
En toch baal ik vreselijk dat ik niet heen ga!quote:Op maandag 22 maart 2010 10:30 schreef eNGine10 het volgende:
Timetable voor Knock Out is een beetje teleurstellend. Ben bang dat ik Psyko Punkz zowieso het grootste gedeelte mis
Ik heb er ook nog minstens net zoveel zin in hoorquote:Op maandag 22 maart 2010 12:31 schreef Bertje_NL het volgende:
[..]
En toch baal ik vreselijk dat ik niet heen ga!
quote:Op maandag 22 maart 2010 12:44 schreef eQuaL het volgende:
Noisecontrollers
NC Party, 8-5-2010, Outland Rotterdam!
03-03-2010
Go back
What a honour! We will host a party in Outland, Rotterdam on may 8th! This party will be something really special for us! We are also very very prooud to deliver the line-up wich will promise a ROUGH evenening.
C U All in Outland!!!!!
Gr,
NC
Line Up:Noisecontrollers Noisecontrollers LIVE Tatanka Brennan Heart Live Pavo The Pitcher Kasparov Zany Mc Renegade
http://www.outland.nl/agenda/noisecontrollers-2.html
Kaartjes al besteld
Ook een aardig feestjequote:Op maandag 22 maart 2010 12:44 schreef eQuaL het volgende:
Noisecontrollers
03-03-2010
Go back
What a honour! We will host a party in Outland, Rotterdam on may 8th! This party will be something really special for us! We are also very very prooud to deliver the line-up wich will promise a ROUGH evenening.
C U All in Outland!!!!!
Gr,
NC
Line Up:Noisecontrollers Noisecontrollers LIVE Tatanka Brennan Heart Live Pavo The Pitcher Kasparov Zany Mc Renegade
Kaartjes al besteld
hmh, wel verleidelijk. Is 20 minuutjes naar R'dam.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:44 schreef eQuaL het volgende:
Noisecontrollers
03-03-2010
Go back
C U All in Outland!!!!!
Gr,
NC
Kaartjes al besteld
Tuneboy pulled a Scooter!quote:Op zondag 21 maart 2010 22:00 schreef 16meter het volgende:
melodie komt me heel bekend voor.. maar kan 'm niet plaatsen.
en eetpauze van half 4 tot 5 zeker?quote:Op maandag 22 maart 2010 12:02 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
[..]
Beetje dom om NC en DBSTF op het laatst te plaatsen en Alpha2 zo vroeg.....
Maar blijkbaar heeft het te maken dat die gasten ook nog andere optredens hebben die avond.....
Nou ja, wordt gewoon vet en 22:00 ben ik gewoon binnenen om 6 uur naar huis
Hahah, inderdaad en dan ook echt de 2 nummers waar het me aan deed denken.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:04 schreef LtNoX het volgende:
Late felicitaties voor Da_Ripper![]()
[..]
Tuneboy pulled a Scooter!![]()
Intro van (@0:30)
&
Willen wel... daadwerkelijk gaan.. mmm moeilijkquote:Op maandag 22 maart 2010 17:25 schreef ElDani het volgende:
Ripper gefeliciteerd! HEEL misschien nog naar Knock Out.. Meer mensen die willen gaan?
Dat dus...quote:Op maandag 22 maart 2010 17:41 schreef Koepert het volgende:
[..]
Willen wel... daadwerkelijk gaan.. mmm moeilijk
Same here. Gaat verder niemand. Vind 't wel een leuke locatie en mooie lijn.quote:Op maandag 22 maart 2010 17:41 schreef Koepert het volgende:
[..]
Willen wel... daadwerkelijk gaan.. mmm moeilijk
klinkt niet slecht, wat je zo hoort qua melo etc.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:57 schreef Tha_Bartman het volgende:
Inqontrol anthem 2010 Save.Exit.Planet
VLQ, maar het is een begin
Punt 1: Mensen mee krijgen.. Emmen --> Silverdome is nie relaxed alleenquote:Op maandag 22 maart 2010 19:19 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Luitjes ik ben op Knock Out, kom gewoon. Meeten we daar toch!
Enige reden dat je hieraan kan horen dat het het anthem is komt doordat je in het begin ergens InQontrol hoortquote:Op maandag 22 maart 2010 18:57 schreef Tha_Bartman het volgende:
Dat is waar, maar de speculaties waren er al maanden dat hij het anthem zou maken.. dus met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid is dit het anthem..quote:Op maandag 22 maart 2010 19:55 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Enige reden dat je hieraan kan horen dat het het anthem is komt doordat je in het begin ergens InQontrol hoort
ja genoeg redenen dus om niet te gaan...quote:Op maandag 22 maart 2010 19:22 schreef Koepert het volgende:
[..]
Punt 1: Mensen mee krijgen.. Emmen --> Silverdome is nie relaxed alleen
Punt 2: Financiele Krapte... Zomerbandjes voor de 306 moeten aangeschaft worden.. (belangrijkste punt dus)
Punt(je) 3: vanaf 1 April druk met tentamens..
Als ik niet hoef te tanken kost n avondje Zak me 2 tientjesquote:Op maandag 22 maart 2010 20:05 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
ja genoeg redenen dus om niet te gaan...
Tip: Zak een keertje overslaan![]()
Ik snap nog steeds niet dat mensen filmpjes op youtube posten met een kwaliteit van rukje..quote:Op maandag 22 maart 2010 18:57 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ow,.....quote:Op maandag 22 maart 2010 21:02 schreef Da_Ripper het volgende:
dank allen voor de felicitaties ... ik zal ze doorgeven, aangezien 't mijn vriendin was die jarig was en ik pas volgende week
![]()
Torture doet me denken aan HardBassquote:Op maandag 22 maart 2010 22:39 schreef NLS04 het volgende:
Wat blijft Crypsis - Torture toch een heerlijke plaatHet wordt tijd dat deze man eens een anthem mag maken in plaats van de gevestigde orde..
Goed bezigquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:50 schreef T-Force het volgende:
Knock out gaat toch door voor mijVervoer is gefixt, dus knallen!!! TT is wel raar trouwens, maar ach. Gewoon stampen
Ik ben beetje teleurgesteld in de 1ste cd.. Weer Gangsta, live the moment, after MF, en zulks...quote:CD1 - Mixed By Frontliner (HARDSTYLE)
01. Frontliner - Save.Exit.Planet (Dock45 Mix)
02. DJ Phil Ty - The Winner Is (TNT Remix)
03. D-Block & S-Te-Fan - Alone
04. JDX ft. Sarah Maria - Live The Moment
05. The Prophet - Counterfeit
06. Brennan Heart - Face The Enemy
07. Coone ft. D-Block & S-te-Fan - Crank
08. TNT - Tritolo (Cristalline Mix)
09. Frontliner & B-Front - Godz Powerrr
10. Noisecontrollers - Macabre 2010
11. Psyko Punkz - After MF
12. Frontliner - Save.Exit.Planet (Official In Qontrol Anthem 2010)
13. Tatanka & Zatox - Gangsta
14. Showtek - We Live For The Music (Noisecontrollers Remix)
15. Frontliner - Frozen
16. Noisecontrollers - Venom (Wildstylez Remix)
17. Zatox & Nikkita - Poltergeist![]()
18. Showtek ft. Zany - 2 Devine
19. Headhunterz & Noisecontrollers - The Space We Created
20. Frontliner - On The Rise
21. Brennan Heart & Wildstylez - Reputation Game![]()
22. Alpha Twins - Unleashed
23. B-Front & Frontliner - Magic
CD2 - Mixed By Outblast (HARDCORE)
01. Tymon - Stay
02. Outblast - Masters Symphony![]()
03. Nitrogenetics - Mu-sick
04. Lenny Dee - Forgotten Moments (Ophidian Remix)![]()
05. Ruffneck & Ophidian - Shades Of Desperation
06. Satronica - Life Blood Pain Death (Tymon Remix)
07. Arjuna & Beyonder - Shoot That Motherfuck (Negative A Remix)
08. Korsakoff & Day-mar - Screwdriver
09. Amnesys - Ctrl_d_Future
10. Weapon X - Where My Party People At
11. Angerfist & Predator - The Milition
12. DJ Juanma - King Of The Jungle
13. G-Town Madness - Headbanger
14. Outblast & Angerfist feat. MC Tha Watcher- The Voice Of Mayhem (MOH 2010 Anthem)
15. Brennan Heart - Revelations (Endymion Remix)
16. Kid Morbid - Regrets
17. T-junction & Angerfist - Deadly Volts
18. Negative A - B Positive
19. Tha Playah & Nosferatu - Requiem Of The Fallen
20. Outblast & Angerfist - Delusion
CD3 - Mixed By Panic (EARLY RAVE)
01. DJ Hooligan & DJ Rob - Love Time
02. Old School Terrorists - This Is How It All Started
03. Tschabos - Gib Mir Die Bass (Noch Korrekter!!!)
04. Radical 2 React - Can You Dance?
05. Reyes - Rock With Me
06. Without A Doubt - Scream
07. Nasty Django - Hmf (Django's Ey Fukkas! Remix)
08. DJ Isaac - Bass And Sound
09. Knightvision - Who Is It?
10. Digital Boy - This Is Mutha Fucker (Stunned Guys Remix)
11. Men Of Steel - Pay The Price
12. Baba Nation - My Honbra
13. Lenny Dee - The Dreamer
14. The Stunned Guys - The M.f.m.f. (DJ Isaac Remix)
15. Radical 2 React - The Boogieman
16. Masters Of Ceremony - Mass Hysteria
17. G-Town Madness - Fucked In This Ho' Shit![]()
18. Mzm - 7.238
19. DJ Isaac - Hardcore From The Underland
20. Braindead - Braindead
quote:Op maandag 22 maart 2010 21:02 schreef Da_Ripper het volgende:
dank allen voor de felicitaties ... ik zal ze doorgeven, aangezien 't mijn vriendin was die jarig was en ik pas volgende week
![]()
Deze AVIO edit werkt ook niet helemaal, maar iig leuk geprobeerd.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:11 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Nog steeds niet mijn soort hardstyle wat hun soms uitbrengen, maar toch kudo's voor hun orginele edits en intro's
Welke cd compilatie is dit dan?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:00 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik ben beetje teleurgesteld in de 1ste cd.. Weer Gangsta, live the moment, after MF, en zulks...
Het zijn niet eens allemaal slechte platen, maar ik heb niet het gevoel WOW dat is een brute CD![]()
Of ben ik nu wederom een zeikerd![]()
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:22 schreef LtNoX het volgende:
Deze AVIO edit werkt ook niet helemaal, maar iig leuk geprobeerd.
Vocal van Alone <3
Mogen er alleen best een melo-climax edit van maken.
Ik dacht dat de track Save.Exit,Planet het wel zou weggevenquote:
nr. 12 is het origineelquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:51 schreef InGebruik het volgende:
Dock 45 remix van IQ anthem betekent een house-remix?
Had op een leukere cd gehoopt en misschien ook wel verwacht na de vorige IQ cd.
Eens!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:00 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik ben beetje teleurgesteld in de 1ste cd.. Weer Gangsta, live the moment, after MF, en zulks...
Het zijn niet eens allemaal slechte platen, maar ik heb niet het gevoel WOW dat is een brute CD![]()
Die Frozen/On The Rise zijn ook niet veel dacht ik..quote:01. Frontliner - Save.Exit.Planet (Dock45 Mix)
02. DJ Phil Ty - The Winner Is (TNT Remix)![]()
03. D-Block & S-Te-Fan - Alone![]()
04. JDX ft. Sarah Maria - Live The Moment![]()
05. The Prophet - Counterfeit![]()
06. Brennan Heart - Face The Enemy![]()
07. Coone ft. D-Block & S-te-Fan - Crank
08. TNT - Tritolo (Cristalline Mix)
09. Frontliner & B-Front - Godz Powerrr
10. Noisecontrollers - Macabre 2010
11. Psyko Punkz - After MF
12. Frontliner - Save.Exit.Planet (Official In Qontrol Anthem 2010)
13. Tatanka & Zatox - Gangsta![]()
14. Showtek - We Live For The Music (Noisecontrollers Remix)![]()
15. Frontliner - Frozen
16. Noisecontrollers - Venom (Wildstylez Remix)![]()
17. Zatox & Nikkita - Poltergeist
18. Showtek ft. Zany - 2 Devine
19. Headhunterz & Noisecontrollers - The Space We Created![]()
20. Frontliner - On The Rise
21. Brennan Heart & Wildstylez - Reputation Game
22. Alpha Twins - Unleashed
23. B-Front & Frontliner - Magic
quote:Sector01, het hardstyle evenement dat op 22 mei 2010 in de TT Hall te Assen plaats zou vinden, is door Digital Attack Events geannuleerd.
Reden van de annulering is de weigering van de gemeente Assen een vergunning te verlenen. Alhoewel Digital Attack Events eind juli 2009 de benodigde evenementenvergunning heeft aangevraagd, heeft gemeente Assen deze vergunning eind december, tot grote verbazing van de organisatie, geweigerd. De voornaamste reden voor het weigeren van de vergunning is angst voor geluidsoverlast.
Haha torture doet mij ook aan jou denken. En aan Hardbass. Zal er vast wel mee te maken hebben dat je op Hardbass in een half uur tijd al een stuk of 6x tegen mij en Tim vertelde dat je avond al goed was als crypsis Torture zou gaan draaienquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:16 schreef ReMcOrE het volgende:
Torture doet me denken aan HardBassen aan mezelf
![]()
Is het waar?? dat Boy B2BW vet vindquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:43 schreef NLS04 het volgende:
Ripper met zn Psycho stylez, Bartman met do you want heavy
.. Boy met B2BW
![]()
en T-killer met ready
van Alphaverb..
![]()
Welkom trouwens aan de vele nieuwe gezichten hier
Ik vind Respect echt een wanproduct van Max Enforcer & SAIFAM samen, normaliter zit daar toch wat meer kwaliteit in gezien Rambo Is A Pussy, Light Of The Dark etc. Break is nietszeggend, melodietje is saai en intro is aardig. Totaal gezien niet zo bijzonder vind ik. Snap de mensen die hem bijzonder vinden ook niet zo, maar goed.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:43 schreef NLS04 het volgende:
Hoorde net in de trein Respect van Hardstyle masterz en blijf dat toch een hele vreemde plaat vinden. Het idee/concept vind ik goed, Die typische sounds van de DJ's zijn geniaal en de track op zichzelf is ook niet slecht maar toch vind ik het een net-niet plaat. Alsof wanneer het bij elkaar gevoegd een minder geheel wordt en er meer in had kunnen zitten wat er nu niet uitgehaald is.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |