Ik twijfel tussen Arnhem en Veenendaal:quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:55 schreef Boy_Snakeye het volgende:
http://partyflock.nl/party/176371heb er zin an!
Zag 'm ook ja. Beide gratis entree. Beide te doen qua afstand voor mij. Hmm. Ik wacht wel even af wat iedereen + het weer doetquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:44 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen Arnhem en Veenendaal:
http://partyflock.nl/party/172425:Evolution_The_Queensday_Outdoor_Edition_2010.html
daar heb je dozer, alphaverb en nog wat talents, zelfde opzet als in Arnhem alleen dan is het een stuk groter opgezet.
Aan de andere kant heb ik me al 2 jaar super goed vermaakt in Arnhem
ik ookquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:55 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Zag 'm ook ja. Beide gratis entree. Beide te doen qua afstand voor mij. Hmm. Ik wacht wel even af wat iedereen + het weer doet
Wel handig om te weten waarvoor ik het invul. Wat is doel van je onderzoek?quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:13 schreef galbrecht het volgende:
Voor mijn afstudeeropdracht voer ik een enquete uit onder (potentiele) bezoekers van dance feesten. Zouden jullie mij willen helpen en hem invullen? Je maakt ook nog kans op 2 kaartjes voor een groot festival in Nederland.
Dit is de link: klik
Heb hem ingevuld, mooi dat Rebirth Festival er ook bij staat :pquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:13 schreef galbrecht het volgende:
Voor mijn afstudeeropdracht voer ik een enquete uit onder (potentiele) bezoekers van dance feesten. Zouden jullie mij willen helpen en hem invullen? Je maakt ook nog kans op 2 kaartjes voor een groot festival in Nederland.
Gedaan, mis wel enkele feesten van formaat zoals bijvoorbeeld Trance Energy, Innercity etcetera.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:13 schreef galbrecht het volgende:
In kaart brengen van de behoeften van de (potentiele) bezoekers van dance-feesten voor een opdracht vanuit mijn opleiding. Om te achterhalen wat de doelgroep beweegtquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:25 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Wel handig om te weten waarvoor ik het invul. Wat is doel van je onderzoek?
Zonder dat ik geluisterd heb: de vocals komen zeker uit de film Pandorum?quote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:02 schreef mstx het volgende:
[..]
Zonder dat ik geluisterd heb: de vocals komen zeker uit de film Pandorum?
quote:
Trance Energy staat er tussen (nu in ieder geval wel)quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:43 schreef ElDani het volgende:
[..]
Gedaan, mis wel enkele feesten van formaat zoals bijvoorbeeld Trance Energy, Innercity etcetera.
Blackgangers:
Bekijk deze YouTube-video
Klopt, stond er ook al wel tussen hoorquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:27 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Trance Energy staat er tussen (nu in ieder geval wel)
Godsamme wat een hoop vragen zeg!quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:13 schreef galbrecht het volgende:
Damn, laat ik nou net ff de tot de zomer rustig aan moeten doen, want krijg net wat onverwachtse rekeningen......quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:14 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Kwam toevallig dit feestje tegen: http://partyflock.nl/party/171258:XXlerator.html Best een nette lineup!
Poe dies dik! Nijmegen is alleen te ver voor mij.quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:14 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Kwam toevallig dit feestje tegen: http://partyflock.nl/party/171258:XXlerator.html Best een nette lineup!
erg vet maar waarom nu weer die kut hcquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:53 schreef ElDani het volgende:
[..]
Poe dies dik! Nijmegen is alleen te ver voor mij.
Lekker nummertjequote:
Ik weet niet hoe laat jij begint? Maar ik kruip meestal rond 12en mijn bed uit van de nacht, trek kleren aan. en sta rond 1400 weer terug in de stad. Dan ben ik om 0.00 altijd wel redelijk afgeschreven hoorquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:30 schreef 16meter het volgende:
[..]
Wel aanwezig denk ik zo.![]()
Is Arnhem net als Utrecht met Koninginnedag binnen een uur uitgestorven na 12en?
Maar 1 hardcore DJ.. en van die allen kan ik de Noize Suppressors best lijdenquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:02 schreef Sethje het volgende:
[..]
erg vet maar waarom nu weer die kut hc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |