En hoe koop ik die dan voor de PC-versie? Ik heb geen zin om iets van punten te kopen waardoor ik straks weer met nutteloze restpunten zit, liever tik ik het gewoon af met mijn CC.quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 16:01 schreef Rikketik het volgende:
Heb ook al even gespeeld als Infiltrator en Sentinel. De eerste vond ik geen hout aan, maar ik denk dat mijn volgende Shepard wel weer Sentinel wordt. Tech Armor, Warp, Overload, Throw, Cryo Blast...Infiltrator vond ik wel leuk, maar ik heb ook heel veel sniper-class gespeeld in online-shooters. Lekker Headshots verzamelen. Cryo ammo + rapid fire sniper rifle = ownage.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik verheug me er nu al op.
Sentinel vond ik ook tof. In het begin is het wel lastig en dan moet je echt goed gebruik maken van je tech armor en offensive powers om de vijanden te verslaan. Maar zodra je die assault rifle hebt wordt de class heel erg overpowered.
Moet zelf nog een playthrough doen als Vanguard en Engineer.
[ Bericht 56% gewijzigd door PirE op 22-03-2010 23:30:08 ]“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
Mjah, of ze moeten het zo doen als bij GTA IV. Daar had het wel degelijk meerwaarde.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:52 schreef ice_9 het volgende:
[..]
Vind ik altijd zo jammer van DLC. Als ik een spel uitgespeeld heb ben ik er altijd wel klaar mee. No way dat ik er nog eens aan ga beginnen voor ~1 uur gameplay, dat is niet aan mij besteed.
Een uur gameplay is ook wel wat weinig.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:52 schreef ice_9 het volgende:
[..]
Vind ik altijd zo jammer van DLC. Als ik een spel uitgespeeld heb ben ik er altijd wel klaar mee. No way dat ik er nog eens aan ga beginnen voor ~1 uur gameplay, dat is niet aan mij besteed.
Hij staat bij mij al in de lijst, maar ik krijg een error code als ik hem wil downloaden.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:58 schreef Keesflap het volgende:
De Firewalker missies zouden vandaag, dus over een paar uur, uit moeten komen.
Ik ben benieuwd of het wat is.
Vanguard is (voor zover ik heb ontdekt) vooral chargen als een holbewoner, om daarna iedereen af te knallen met een shotgun. Jammer dat je powers moeten regeneraten, zou mooi zijn om even een Fortification (of was het nou Barrier) aan te zetten en meteen daarna te kunnen chargenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:05 schreef The6thgate het volgende:
Ben nu als Sentinel bijna uitgespeeld. Vind vooral warp en slam/throw wel fijne krachten. Is daarnaast Vanguard de beste optie? Wil wel wat leuke krachten hebben
Zomg spoilerquote:Op woensdag 24 maart 2010 04:04 schreef Fir3fly het volgende:
Bah. Is er geen enkele manier om Kelly te redden?
quote:Op woensdag 24 maart 2010 04:04 schreef Fir3fly het volgende:
Bah. Is er geen enkele manier om Kelly te redden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 04:07 schreef popolon het volgende:
[..]Ik dacht dat ik dat gedaan had... nog maar eens opnieuw proberen dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
quote:Op woensdag 24 maart 2010 04:07 schreef popolon het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op woensdag 24 maart 2010 04:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
Nog steeds jammer dat je haar niet kunt batsen, ze is veel schattiger dan Mirandaquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:50 schreef Rikketik het volgende:
Het leuke aan Kelly is dat ze altijd blij is om je te zien.Dat kun je van de rest van de crew toch niet bepaald zeggen.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 04:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
Hahaquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:52 schreef Morthill het volgende:
[..]
Nog steeds jammer dat je haar niet kunt batsen, ze is veel schattiger dan Miranda(al is Tali nog toffer natuurlijk
![]()
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:57 schreef nikanoru het volgende:
[..]
HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |