quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:52 schreef bernies het volgende:
ik zag net dat de Shrek OPI collectie vanaf 1 mei bij TD te koop is!
Kleurtjes komen niet overeen met de werkelijke kleuren.. Zie http://www.lushiousbeauty.nl/quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:26 schreef MissJ het volgende:
[ afbeelding ]
Niet bepaald origineel, maar wel leuke kleurtjes
Oeh, daar zien ze er veel leuker uit!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:42 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Kleurtjes komen niet overeen met de werkelijke kleuren.. Zie http://www.lushiousbeauty.nl/
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oeh, daar zien ze er veel leuker uit!
Daar lijkt de geel ook even groen als de andere groenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 @ 12:42 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Kleurtjes komen niet overeen met de werkelijke kleuren.. Zie http://www.lushiousbeauty.nl/
Echt ik weet niet hoor maar ik heb gewoon het idee dat al smeer jij stont op je nagels het er nog geweldig uit zietquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:07 schreef snkr-xxx het volgende:
H&M heeft trouwens weer wat nieuwe kleurtjes, niet heel uniek, maar op zich wel geinig;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[/spam]
Maar ze hebben nu weinig meer met Shrek te maken toch? Eerst was het Shrek-groen en nu Kermit-groen...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oeh, daar zien ze er veel leuker uit!
Het lijkt, nu ik kijk naar het plaatje van de stand, dat ze wel heel erg met kleuren en contrast hebben gespeeld in photoshop, sommige kleuren zijn echt veel te rood. Daarom wacht ik liever even afquote:Op vrijdag 19 maart 2010 @ 13:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar ze hebben nu weinig meer met Shrek te maken toch? Eerst was het Shrek-groen en nu Kermit-groen...
Mooi Loqi! Alvast veel plezier het weekend!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:21 schreef Loqi het volgende:
Mijn nagels voor dit weekend![]()
[ afbeelding ]
Goud met een kanten french voor bij m'n goud met kanten periode jurk
Prachtig!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:21 schreef Loqi het volgende:
Mijn nagels voor dit weekend![]()
[ afbeelding ]
Goud met een kanten french voor bij m'n goud met kanten periode jurk
Rook je? Mijn excuus is altijd "ja maar een *insert kledingstuk wat je heus wel hebt* met een *insert detail wat de rest niet heeft* had ik écht nog niet en daarbij, ik rook niet. dus"quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Prachtig!
Ik heb mijn kleding probleem opgelost...ze noemen het 'shoppen'![]()
Nu nog uitleggen aanIk had 'm eerder aan de telefoon en vertelde dus dat mijn outfit niet leuk was. Hij zo: Dan kies je toch iets anders, je hebt zoveel kleren...
euh......
Ruby pumps met je eigen ruby pumpsquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:58 schreef MissJ het volgende:
Ik heb morgenavond een feest en zit nu al te bedenken wat voor lak ik dan ga opdoen.
Kleding is iig zwart zijden jurkje, zwarte glimmende legging en pumps: of mijn zwarte lakpumps of mijn rode peeptoe lakpumps.
Ik wil qua lak iets met glitter en wil kiezen uit 1 van de volgende 3:
Opi - Alice in Wonderland, Models own - Discomix, en CG - ruby pumps.
De eerste 2 nog untried.
wat is bijv mooi als onderlakje voor die eerste 2?
Of kan je ze ook mooi "puur" opdoen?
Ik rook ook nog es, en hij ookquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:47 schreef princess-a het volgende:
[..]
Rook je? Mijn excuus is altijd "ja maar een *insert kledingstuk wat je heus wel hebt* met een *insert detail wat de rest niet heeft* had ik écht nog niet en daarbij, ik rook niet. dus"![]()
Die gouden nagels zijn echt geweldig
rode pumps met ruby pumpsquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:58 schreef MissJ het volgende:
Ik heb morgenavond een feest en zit nu al te bedenken wat voor lak ik dan ga opdoen.
Kleding is iig zwart zijden jurkje, zwarte glimmende legging en pumps: of mijn zwarte lakpumps of mijn rode peeptoe lakpumps.
Ik wil qua lak iets met glitter en wil kiezen uit 1 van de volgende 3:
Opi - Alice in Wonderland, Models own - Discomix, en CG - ruby pumps.
De eerste 2 nog untried.
wat is bijv mooi als onderlakje voor die eerste 2?
Of kan je ze ook mooi "puur" opdoen?
quote:
quote:
Hihi, dat is dus duidelijkquote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:24 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
OPI Fireflies, lukte me niet om er een goede foto van te maken gister.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |