Oke, ik heb er zelf niet naar gekeken. Maar jullie weten zelf ook dat de MM uit is op winst, pure winst. Ze verzinnen zo een actie niet in 1 uurtje. Meestal zit er aan zulke leuke actie's een grote ''maar''..quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:36 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat het zo gaatIk dacht alleen dat de prijs van het goedkoopste product evenredig over de andere producten verdeeld zou worden, maar dat gaat dus procentueel.
Ik werk erquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:04 schreef Oom_Dagobert het volgende:
[..]
Oke, ik heb er zelf niet naar gekeken. Maar jullie weten zelf ook dat de MM uit is op winst, pure winst. Ze verzinnen zo een actie niet in 1 uurtje. Meestal zit er aan zulke leuke actie's een grote ''maar''..
Maar jullie kunnen gelijk hebben
Daar gaat het niet om, het gaat er om dat ik met zekerheid kan vertellen dat je die producten gewoon terug kan brengen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:00 schreef Oom_Dagobert het volgende:
[..]
voor jou maakt het dan ook niet veel uit, je krijgt normaal toch al 20% korting
oke, maar voor jou maakt het in principe dus weinig uit qua geld dat je uitgeeft, dat wilde ik even zeggenquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:02 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, het gaat er om dat ik met zekerheid kan vertellen dat je die producten gewoon terug kan brengen.
Nou ja, ik kan natuurlijk mijn personeelskorting bovenop deze korting krijgenquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:03 schreef Oom_Dagobert het volgende:
[..]
oke, maar voor jou maakt het in principe dus weinig uit qua geld dat je uitgeeft, dat wilde ik even zeggen
Je zou haast gaan denken dat dat het hele idee erachter is.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:03 schreef Arcee het volgende:
Mensen die allerlei shit gaan kopen die ze niet nodig hebben voor een beetje korting.:')
Maximaal 25% korting, meestal minder dus.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:09 schreef Socios het volgende:
Een beetje? Een geheel gratis product erbij!
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:10 schreef Frollo het volgende:
Je zou haast gaan denken dat dat het hele idee erachter is.
Probeer maar eens 4 producten te kopen die je nodig hebt en die precies even duur zijn.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:13 schreef Socios het volgende:
Het beste is om 4 producten te kopen die even duur zijn.
45 euro, er vanuit gaande dat ze allemaal 20 euro zijn.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:50 schreef Jor_Dii het volgende:
Stel je koopt 4 Blu-rays à 20 euro voor 60 euro (4=3). Wat krijg je dan terug als je er 3 terugbrengt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |