Je hoeft er maar 3. Of minder indien nog meer gegadigden.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:16 schreef LXIV het volgende:
Wat moet ik met 4 mediamarktproducten?
Korting wordt overigens verrekend over de 4 producten, dus als je er dan 3 terug brengt heb je op 1 product 25% korting.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:19 schreef -Datdus- het volgende:
je koopt een pc en nog drie andere dingen, dan breng je de drie andere producten terug..
En de MM is zo slim om dat toe te laten?quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:21 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Korting wordt overigens verrekend over de 4 producten, dus als je er dan 3 terug brengt heb je op 1 product 25% korting.
Als je vier producten koopt met dezelfde prijs wel, ja.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:21 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Korting wordt overigens verrekend over de 4 producten, dus als je er dan 3 terug brengt heb je op 1 product 25% korting.
Klopt. Deze actie is dan waarschijnlijk ook bedacht door een stagiaire op het hoofdkantoor.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:22 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
En de MM is zo slim om dat toe te laten?
Klopt, anders heb je minder korting inderdaadquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:24 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Als je vier producten koopt met dezelfde prijs wel, ja.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:24 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Klopt. Deze actie is dan waarschijnlijk ook bedacht door een stagiaire op het hoofdkantoor.
Ik zou de voorwaarden maar even doorlezen, ze zijn niet gek daarquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:24 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Klopt. Deze actie is dan waarschijnlijk ook bedacht door een stagiaire op het hoofdkantoor.
idd, is altijd zo; het goedkoopste ding gratisquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:33 schreef JustinK het volgende:
Bij aanschaf van 4 producten ontvangt u het goedkoopste product gratis! In onderstaand voorbeeld de digitale camera van ¤ 200,-. De waarde van het goedkoopste artikel zal procentueel als korting verdeeld worden over de vier artikelen*.
Een klant of een 'poule' van klanten kopen samen de volgende artikelen:
• LCD-TV ¤ 800,-
• Notebook ¤ 600,-
• Home-cinema set ¤ 400,-
• Digitale camera ¤ 200,-
Deze actie is alleen geldig bij aanschaf van vier verschillende producten. Geen verkoop aan handelaren. Uitgezonderd van deze actie zijn gameconsoles, diensten, beltegoed en cadeaubonnen.
Tevens zijn uitgezonderd:
KTV: Philips 9000 serie, Samsung 7000/8000/850-serie,
Sharp XS serie, Panasonic NeoPDP modellen, Sony NX/HX-serie
Hifi : Bose Witgoed: Liebherr
Voor Apple producten gelden aparte voorwaarden, vraag hiernaar op de Apple afdeling in de winkel.
* Het bedrag van het goedkoopste artikel wordt procentueel in mindering gebracht op de verkoopprijzen van de vier artikelen. In het rekenvoorbeeld wordt er ¤ 80,- in mindering gebracht op de verkoopprijs van de LCD-TV, ¤ 60,- op de verkoopprijs van het notebook, ¤ 40,- op de verkoopprijs van de home-cinema set en ¤ 20,- op de verkoopprijs van de digitale camera.
Er wordt niets over gezegd op de website (waar ze expliciet hebben vermeld dat het de actievoorwaarden zijn). Zie post hierboven.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:30 schreef Oom_Dagobert het volgende:
[..]
Ik zou de voorwaarden maar even doorlezen, ze zijn niet gek daar
Dat is in dit geval niet zo.....quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:34 schreef Cisk365 het volgende:
[..]
idd, is altijd zo; het goedkoopste ding gratis
Ik weet wel zeker dat het zo gaatquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:30 schreef Oom_Dagobert het volgende:
[..]
Ik zou de voorwaarden maar even doorlezen, ze zijn niet gek daar
iPod doet wel mee (als ik het goed heb) alleen de computers hebben aparte voorwaarden die per winkel verschillen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:38 schreef Racu het volgende:
Ik wil wel een ipod halen
Maar goed, staan die speciale apple product voorwaarden ook ergens op de site in plaats van in de winkel zelf ?
Ze willen je naar de winkel lokken...quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:38 schreef Racu het volgende:
Ik wil wel een ipod halen
Maar goed, staan die speciale apple product voorwaarden ook ergens op de site in plaats van in de winkel zelf ?
Wel bij de kassa op F5 drukkenquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:43 schreef Socios het volgende:
Ja, we moeten hier wel voor naar buiten en elkaar allemaal IRL treffen. Maar goed, kan wel voor een keertje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |