Nog ff wachten, mama eend zit nog te broeden, over paar weken hopelijk kleintjesquote:
Dat zeiden wij ook toen ze net geboren warenquote:Op woensdag 14 april 2010 23:02 schreef Shark.Bait het volgende:
lekker, al die wandelende shoarma hapjes
Dit was niet om een stukje brood, dit waren 3 mannen die allemaal eitjes wilden maken met dit ene vrouwtje, die dat niet echt zag zittenquote:Op maandag 12 april 2010 17:39 schreef dE_Danoontjepower het volgende:
[..]
dit is ook de reden waarom ik ben gestopt met het voeren van eenden bij mij achter, ze maken elkaar gewoon af voor een stukkie brood... eenden zijn hele wrede beesten...
met wat voor lens heb je die foto gemaakt?quote:Op donderdag 15 april 2010 15:37 schreef Texas2step het volgende:
Een koppeltje Song Sparrows nestelt in onze Berberis.
[ afbeelding ]
Wowquote:
Niiiiiicequote:Op zaterdag 17 april 2010 15:01 schreef Frano het volgende:
Texas2step, erg mooie foto!
[ afbeelding ]
Hele fijne foto, chapeauquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:44 schreef Borelius het volgende:
Een enorme diversiteit aan lentemateriaal in dit topic. Lente inspireert mij ook altijd en soms moet je een beetje geluk hebben, want ook al lijkt deze foto in scene gezet, dat is toch echt niet zo:
[ link | afbeelding ]
Ik heb de foto zo uitgesneden dat het effect van achter elkaar aan lopen nog versterkt wordt.
Deze is echt zo ontzettend cool.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:44 schreef Borelius het volgende:
Een enorme diversiteit aan lentemateriaal in dit topic. Lente inspireert mij ook altijd en soms moet je een beetje geluk hebben, want ook al lijkt deze foto in scene gezet, dat is toch echt niet zo:
[ link | afbeelding ]
Ik heb de foto zo uitgesneden dat het effect van achter elkaar aan lopen nog versterkt wordt.
Ik moest gelijk aan dat spel met die lemmingen denkenquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:44 schreef Borelius het volgende:
[ link | afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |