ik drink netjes uit een glasquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:44 schreef ArTiC het volgende:
je zet een fles toch aan je mond?
ik dacht echt dat je rose uit de fles dronkquote:
ouders vinden van niet, die steken toch ook altijd de fopspeen in hun eigen smoel wanneer die gevallen is?!quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:44 schreef Inu het volgende:
Ik kan geen vinger in Evi's mond steken, want ik heb haar nog nooit gezien
Maar sowieso zijn vingers in monden van baby's toch niet zo slim ivm heul veul bacteriën?
krijgen ze hypermobiliteit vanquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:44 schreef Inu het volgende:
Ik kan geen vinger in Evi's mond steken, want ik heb haar nog nooit gezien
Maar sowieso zijn vingers in monden van baby's toch niet zo slim ivm heul veul bacteriën?
breng eens terugquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:46 schreef o.us het volgende:
Eindelijk een terrasje kunnen pikken vandaag!
nee, ik steek er een rietje in.quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik dacht echt dat je rose uit de fles dronk
ik ken dat gevoelquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:46 schreef Inu het volgende:
Ik vind smsjes krijgen van Vodafone echt niet leukWord je blijgemaakt met een pingeltje uit je telefoon, is het niet eens iemand leuks
auwquote:
bij jou jaquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:49 schreef -moppie- het volgende:
[..]
jij steekt rietjes in delen waar het pijn doet?
quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:45 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ouders vinden van niet, die steken toch ook altijd de fopspeen in hun eigen smoel wanneer die gevallen is?!
"wist je dat je ook kunt smssen met je telefoon?" dat soort toeliequote:Op donderdag 18 maart 2010 16:46 schreef Inu het volgende:
Ik vind smsjes krijgen van Vodafone echt niet leukWord je blijgemaakt met een pingeltje uit je telefoon, is het niet eens iemand leuks
wanneer is er weer een BBQ?quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:55 schreef -moppie- het volgende:
[..]
moet je toch eerst eens langskomen
Nee, dat is gewoon genetischquote:
Een speen met een beetje speeksel is wel wat anders dan een vinger die de hele dag overal en nergens is geweest lijkt me...quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:45 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ouders vinden van niet, die steken toch ook altijd de fopspeen in hun eigen smoel wanneer die gevallen is?!
Dan steken ze eerst de vinger in eigen mondquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:56 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon genetisch
[..]
Een speen met een beetje speeksel is wel wat anders dan een vinger die de hele dag overal en nergens is geweest lijkt me...
dat zien we dan wel weerquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:57 schreef -moppie- het volgende:
[..]
jij met je grote bakkes durft toch niet te komen
lul je daar maar es uit articquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:57 schreef -moppie- het volgende:
[..]
jij met je grote bakkes durft toch niet te komen
Is vast beter iddquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:57 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dan steken ze eerst de vinger in eigen mond
deze keer is het bij Juup hoorde ikquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:59 schreef -moppie- het volgende:
[..]
aangezien jij zo voorspelbaar bent, weten wij dat nu al.
Maar geen idee wanneer er een bbq is
hoeft niet, ik kom of ik kom niet..de enige die dat bepaald ben ik zelfquote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hoeft niet, ik kom of ik kom niet..de enige die dat bepaald ben ik zelf
quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:00 schreef FUFR het volgende:
[..]
deze keer is het bij Juup hoorde ik![]()
[ afbeelding ]
daar komt het autistje weer om de hoek kijkenquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hoeft niet, ik kom of ik kom niet..de enige die dat bepaald ben ik zelf
Hier willen ze iets van 1000,- rekenen. maar eens goed over nadenken dus.quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:01 schreef FUFR het volgende:
Juup, wat betaal je ongeveer voor de verhuis?
ons vroegen ze iets van 1500 voor 3 km
idd..quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:02 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hier willen ze iets van 1000,- rekenen. maar eens goed over nadenken dus.
tis beschmetterlings!quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:02 schreef -moppie- het volgende:
[..]
daar komt het autistje weer om de hoek kijken
ok dan zeker nietquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:03 schreef Juup© het volgende:
[..]
Anders komen jullie allemaal toch even helpen, ik zet wel bier e.d. klaar?
waarom doe je zo gemeen tegen mij?quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:03 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ga jij nou eerst maar eens proberen om je vloer voor de caravan te leggen he...
ik ben geen autistjequote:Op donderdag 18 maart 2010 17:02 schreef -moppie- het volgende:
[..]
daar komt het autistje weer om de hoek kijken
jaja, eef moet een vies potje en jij haalt shewarmaaquote:
maar lieve schat ik sta er dan toch ook niet om te springen..quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ben geen autistje
en als je op deze manier bezig blijft wordt de kans dat ik ooit kom als er wat te doen is alleen maar kleiner
Precies, we hebben paps wel door!quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:06 schreef FUFR het volgende:
[..]
jaja, eef moet een vies potje en jij haalt shewarmaa
ik bel de fysio alvast, sterktequote:
niet zeiken danquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:06 schreef -moppie- het volgende:
[..]
maar lieve schat ik sta er dan toch ook niet om te springen..
quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:06 schreef FUFR het volgende:
kind.turnen.mee moet
omdat jij het bent danquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:09 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ik zeik niet, ik lach je alleen maar uit toe!
ik moet ook nog naar de supermarkt en heb ook nog geen ideequote:Op donderdag 18 maart 2010 17:15 schreef -moppie- het volgende:
[..]
oh, je wilt![]()
wat ga je eten? ik heb geen zin om naar de winkel te gaan....
friet? maar ja, dat moet ook gehaald worden.quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik moet ook nog naar de supermarkt en heb ook nog geen idee
nee geen friet..quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:18 schreef -moppie- het volgende:
[..]
friet? maar ja, dat moet ook gehaald worden.
pfff Colt moet electra maken en ik moet echt stofzuigen en meer schoonmaken.
daar heb ik geen zin in, heb geen zin in koken, maar heb wel honger!
ik eet alleen 1x in het weekend friet of andere vettigheid/frituur/etcquote:
sterktequote:
wij meestal op woensdag maar gisteren had ik lekker gekookt.quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik eet alleen 1x in het weekend friet of andere vettigheid/frituur/etc
iets blauwsquote:
Dat gebeurd toch alleen als haar angellakpotje erin valt?quote:
Ge kriet de groeten van Smurfin!quote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:28 schreef Blueman het volgende:
[..]
Dat gebeurd toch alleen als haar angellakpotje erin valt?
Dronken?quote:
doe ze de groeten terug!quote:
Neh, moet nog rijden en trainen!quote:
Ze vroeg waarom je der niet terug had gebeld?quote:
Nee, Kwebbel had mij niet gebeld.. smurfin.. wel opletten hequote:
* ik moet nog naar SQ, onthoudenquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:50 schreef Stormqueen het volgende:
Plop
lolquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:11 schreef FUFR het volgende:
[..]
* ik moet nog naar SQ, onthouden
rij aan op zaak
naar de advo op de stratumsedijk
Even langs een klantje
"Hallo? ja met mij"
effe pinnen
recht naar huis rijden vanaf de G'se weg
quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:11 schreef FUFR het volgende:
[..]
rij aan op zaak
naar de advo op de stratumsedijk
Even langs een klantje
"Hallo? ja met mij"
effe pinnen
recht naar huis rijden vanaf de G'se weg
Of hij hem echt krijgt na betaling is een tweedequote:Op donderdag 18 maart 2010 19:15 schreef FUFR het volgende:
[..]
Hi
deze ligt in het pittoreske plaatsje Eindhoven
en idd gewoon nieuw in de doos
Opsturen is geen probleem indien gewenst.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:18 schreef FUFR het volgende:
ik had gewoon teveel prikkels....
interview regelen, rechtbank bellen, schuldenaren bellen, draai afspraak maken, maat gebeld, ondertussen schadevrij rijden.
Dan gebeurt zoiets zelfs mij..
zo ben ik niet, ik verstuur ook met handtekening retoeter enzo.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:17 schreef Juup© het volgende:
[..]
Of hij hem echt krijgt na betaling is een tweede
ja hequote:
ik pak een dropshotjequote:
neen, zit op mobiel en kan daar niet in... Maar. Ik ga morgen met bb weg. Was even vergeten dat hij een vrije dag had.quote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
neen, zit op mobiel en kan daar niet in... Maar. Ik ga morgen met bb weg. Was even vergeten dat hij een vrije dag had.
Tuurlijkquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:25 schreef FUFR het volgende:
your ass has been whooped
je snapt als die man m nu niet meer durft te kopen jij een firewall hebt gekocht he..
want dan heb je me net 350 euro door de neus geboord..
/dramaqueen
quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:11 schreef Levitation het volgende:
Voordeel is wel dat ik dan meer tijd heb om ruzie te maken op het gemeentehuis.
een ambtenaarquote:
Werken die dan wel? als ze al werkenquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
een ambtenaar![]()
dat verwachten ze nooit op vrijdag
klopt, want dan hebben ze allemaal vrijquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
een ambtenaar![]()
dat verwachten ze nooit op vrijdag
net als op donderdag, woensdag, dinsdag en maandagquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
klopt, want dan hebben ze allemaal vrij
Gemeentehuis hier is gewoon open.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
klopt, want dan hebben ze allemaal vrij
Wat een sufkutten daar zegquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:21 schreef Levitation het volgende:
[..]
Gemeentehuis hier is gewoon open.![]()
De gemeente heeft de 4 meter hoge heg die wij huren tot op 1 meter hoog afgesnoeid en helemaal kaal gemaakt. En we hadden die heg juist extra gehuurd zodat ze dat NIET zouden doen. We balen er grondig van, wat een stomme eppo's bij de gemeente.![]()
je hebt er 1 te koop toevallig?quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:23 schreef Juup© het volgende:
Maar een heg huren? Plaats gewoon een schutting.
Die mag geen 4 meter hoog zijn en dat was de heg wel.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:23 schreef Juup© het volgende:
Maar een heg huren? Plaats gewoon een schutting.
We huren natuurlijk de grond.quote:
En dan krijg jij te horen,"sorry maar er is een communicatiefoutje opgetreden".quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:26 schreef Levitation het volgende:
[..]
Die mag geen 4 meter hoog zijn en dat was de heg wel.
Achter hebben we ook een schutting, maar de voortuin is opeens helemaal open van opzij.![]()
En het was een hele mooie heg, die in de winter ook groen bleef. Duurt weer jaaaaren voor die heg weer zo hoog is.
Ze zorgen maar voor een oplossing, desnoods een nieuwe heg aanplanten. Ze hadden gewoon niets te zoeken in dat stuk van het plantsoen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:29 schreef Juup© het volgende:
[..]
En dan krijg jij te horen,"sorry maar er is een communicatiefoutje opgetreden".
Maar dan zitten jullie wel zonder heg.
Dit is wel echt een zaakje voor de rijdende rechter vind ikquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:30 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ze zorgen maar voor een oplossing, desnoods een nieuwe heg aanplanten. Ze hadden gewoon niets te zoeken in dat stuk van het plantsoen.
Ik wens jullie veel wijsheid en sterkte in de strijd met de gemeente.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:30 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ze zorgen maar voor een oplossing, desnoods een nieuwe heg aanplanten. Ze hadden gewoon niets te zoeken in dat stuk van het plantsoen.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dit is wel echt een zaakje voor de rijdende rechter vind ik
Meester Frank Visserquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet met mijn kop op tv.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:47 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zou jij die inschakelen als de gemeente echt lastig doet?
de rijdende hegter?quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
geen probleem hoor, ik heb breedbeeldquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:50 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet met mijn kop op tv.
Er staat niet dat ik niet pas, er staat dat ik het niet doe. Jij bent ook oost-indisch dyslectisch.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:53 schreef FUFR het volgende:
[..]
geen probleem hoor, ik heb breedbeeld
de snoeiende hegterquote:
autlectischquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:54 schreef Levitation het volgende:
[..]
Er staat niet dat ik niet pas, er staat dat ik het niet doe. Jij bent ook oost-indisch dyslectisch.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:54 schreef Levitation het volgende:
[..]
Er staat niet dat ik niet pas, er staat dat ik het niet doe. Jij bent ook oost-indisch dyslectisch.
Ook nog wat foto's gemaakt of had je daar de tijd weer niet voor?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:57 schreef -moppie- het volgende:
Heb vanochtend de toeristische route naar mijn werk gereden ivm file op de A2.
via Oirschot naar Boxtel is leuk rijden.
Was er niet op voorbereid dus camera hing niet om mijn nekquote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:00 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ook nog wat foto's gemaakt of had je daar de tijd weer niet voor?
Helaas !quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:11 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Was er niet op voorbereid dus camera hing niet om mijn nek
Hier ook.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:52 schreef Blueman het volgende:
En daar is onze lieftallige zon weer!
Hmm, als die zo op onze ramen en de vloer schijnt, denk ik dat ik nog wat te poetsen heb
Ik heb nog geen zon gezien vandaag, hij is hier niet!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:45 schreef Juup© het volgende:
[..]
Op dezelfde plek waar hij gisteren was.
Is het donker dan?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:48 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik heb nog geen zon gezien vandaag, hij is hier niet!
ik heb idd spierpijn ja..quote:
misschien heeft hij haar wel 'per ongeluk' tijdens de sex wanneer hij in extase was gewurgd........quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:59 schreef Levitation het volgende:
In de categorie "duh!":
'Sander V. had zware psychische problemen'
oh yeah hurt my vielingsquote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:59 schreef -moppie- het volgende:
[..]
niet zichtbaar maar hij is er wel....
Maar ik ben vandaag extreem gevoeligquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:04 schreef -moppie- het volgende:
[..]
niet zo aanstellen... je weet toch hoe ik ben.
Nee, ik mocht geen sex voordat ik naar mijn werk gingquote:
Oh, je piemul is dus gevoelig, niet jijzelf!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:08 schreef FUFR het volgende:
[..]
Nee, ik mocht geen sex voordat ik naar mijn werk ging
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iets van geen tijd, geen zin en ik moest toch naar de zaak?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:09 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Oh, je piemul is dus gevoelig, niet jijzelf!
waarom mocht het niet
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:10 schreef amaranta het volgende:
Vinden jullie dit ook een rare foto?als je geen kinderen hebt wel ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
ik weet het, vroeger ging dat ook gewoon zo, tackelen, vastbijten in de nek en hoppakee.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:17 schreef -moppie- het volgende:
Je moet het in het vervolg anders aanpakken FUFR. Niet vragen; neuken?
ze ziet me aankomen en duikt weg of beschermt zich met de stofzuiger.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:20 schreef -moppie- het volgende:
en waarom nu dan niet meer?
het ligt dus aan jou!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:21 schreef FUFR het volgende:
[..]
ze ziet me aankomen en duikt weg of beschermt zich met de stofzuiger.
dat moet ze zelf weten, maar ik eerst!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:22 schreef -moppie- het volgende:
[..]
het ligt dus aan jou!
misschien heeft ze een leuk vriendje tijdens kantooruren (R&P)
haaiquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:24 schreef ArTiC het volgende:
hai
ja, maar jullie konden niet, jullie hadden oma geloof ikquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:31 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Even helpen herinneren....
plans voor het weekend?
morgen inderdaad, oma's 91-ste verjaardag.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:32 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja, maar jullie konden niet, jullie hadden oma geloof ik
is oma nog helemaal bij? Anders kun je gewoon zeggen dat je er wel wasquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:33 schreef -moppie- het volgende:
[..]
morgen inderdaad, oma's 91-ste verjaardag.
oma is nog helemaal bij de pinken, komt voor ons speciaal uit Amsterdam hiernaar toe zodat wij niet met z'n allen naar Amsterdam hoevenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:34 schreef FUFR het volgende:
[..]
is oma nog helemaal bij? Anders kun je gewoon zeggen dat je er wel was
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:35 schreef -moppie- het volgende:
[..]
oma is nog helemaal bij de pinken, komt voor ons speciaal uit Amsterdam hiernaar toe zodat wij niet met z'n allen naar Amsterdam hoeven
ja snap ik!quote:
Woont je oma in Amsterdam? De mijne ook.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:35 schreef -moppie- het volgende:
[..]
oma is nog helemaal bij de pinken, komt voor ons speciaal uit Amsterdam hiernaar toe zodat wij niet met z'n allen naar Amsterdam hoeven
ik heb geen oma's meerquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:38 schreef Levitation het volgende:
[..]
Woont je oma in Amsterdam? De mijne ook.
oh don't tempt mequote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:41 schreef -moppie- het volgende:
en je jouwe Levi?
Oh, daar!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:39 schreef -moppie- het volgende:
En de oma van Colt woont ergens in Amsterdam in een hele hoge flat op 15 hoog
Geen idee waar in Amsterdam oma ergens woont, ik weet wel dat het vanuit EIndhoven gezien de hele ra(o)ndweg Amsterdam af is en dan volgens mij de laatste afslag.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:42 schreef Levitation het volgende:
[..]
Oh, daar!![]()
Wij hebben ook samen nog maar 1 oma.![]()
Ze woont is Osdorp. En niet in een flat.
ik ook, moet ook nog een incassobezoek uitbrengen, gesprek met partner enz enz.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:47 schreef -moppie- het volgende:
ik heb zo een bespreking...
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:04 schreef ColtZ40 het volgende:
ik heb om een of andere rede een vakantie gevoel...... Zit in de trein
de audi of de nissan?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:16 schreef amaranta het volgende:
Wil jij/jouw bedrijf onze auto niet overnemen Colt?
dan laat ik dinsdag weten wat ik evt mee kanquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:21 schreef amaranta het volgende:
[..]
de audi
(er komt overigens maandag iemand kijken en als dat niks wordt..dan???)
mooi! je kan er best veel mee, er is namelijk niks mee mis,behalve dan dat wij een auto willen met grotere koffferbakinhoudquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:23 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
dan laat ik dinsdag weten wat ik evt mee kan
inruilen op een Skoda Octavia!?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:25 schreef amaranta het volgende:
[..]
mooi! je kan er best veel mee, er is namelijk niks mee mis,behalve dan dat wij een auto willen met grotere koffferbakinhoud
ja marie das wel wat voor jullie, dikke kofferbak, kun je hendig je kindertoelie in kwijtquote:
mail mijn hubbie maar, maar volgens mij wil hij geen skoda maar een VWquote:
minder ruim en 11000 euro duurderquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
mail mijn hubbie maar, maar volgens mij wil hij geen skoda maar een VW
maar ik weet het niet zeker
zijn mooie auto's hoor!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
mail mijn hubbie maar, maar volgens mij wil hij geen skoda maar een VW
maar ik weet het niet zeker
ik heb nergens gezegd dat wij geen geld willen bijleggenquote:
en wordt je overal vurt voor hoer aangezien.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik heb nergens gezegd dat wij geen geld willen bijleggen
we willen er zo een
[ afbeelding ]
en ik wil eigenlijk wel zo een, hoef ik ook de buggies niet meer in te klappen![]()
[ afbeelding ]
maar dan moet ik denk ik mijn huis verkopen
da boeit me niequote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:50 schreef FUFR het volgende:
[..]
en wordt je overal vurt voor hoer aangezien.
dat wil je niet.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:52 schreef amaranta het volgende:
ik ga misschien ook voor de krant werken, en dat zonder opleiding
# inyourfacefebster
boeken, maar ik laat wel weten als ik het ben gewordenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:06 schreef FUFR het volgende:
wat ga je dan recensureren?
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
boeken, maar ik laat wel weten als ik het ben geworden
Klopt.quote:
langs de heerbaan in veldhovenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:57 schreef Levitation het volgende:
[..]
Klopt.Ik ga straks lekker even zwemmen.
![]()
En vanavond gaan we coniferen zoeken om de heg te vervangen.
Doe Conny de groetenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:57 schreef Levitation het volgende:
[..]
Klopt.Ik ga straks lekker even zwemmen.
![]()
En vanavond gaan we coniferen zoeken om de heg te vervangen.
Nee, de kweker...quote:
oeh... waar zit die ergens?quote:
ergens halverwege zie je ineens een hoop van die zut staan dacht ik.quote:
Ik ga zo toch nog even op pad, ga ik meteen eens wat beter uit mijn doppen kijken. Ik fiets elke dag de hele heerbaan af maar zou niet weten waar die kweker zit.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:27 schreef FUFR het volgende:
[..]
ergens halverwege zie je ineens een hoop van die zut staan dacht ik.
Daar dan he
ik ben aan het denken voor je.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:29 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik ga zo toch nog even op pad, ga ik meteen eens wat beter uit mijn doppen kijken. Ik fiets elke dag de hele heerbaan af maar zou niet weten waar die kweker zit.
oomkwekerij, tofquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:41 schreef FUFR het volgende:
oomkwekerij van Nunen
Halfmijl 3
5507 RB Veldhoven
T. 040 - 205 2994
F. 040 - 205 3528
M. 06 - 23421026
Ja?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:41 schreef ArTiC het volgende:
Heb ik er overheen gelezen of zie ik geen verslag van de ambtenarenrellen?
Metro?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:57 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, als recensent bij het grootste gratis dagblad van Nederland.
En wat moet ik me daarbij voorstellen.... of ja.. wat heb je bezocht?quote:
bonnefantenmuseum en genieten van de oude gebouwen en kerkenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:36 schreef Blueman het volgende:
[..]
En wat moet ik me daarbij voorstellen.... of ja.. wat heb je bezocht?
Nice, bij de S dus?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:52 schreef amaranta het volgende:
ik ga misschien ook voor de krant werken, en dat zonder opleiding
# inyourfacefebster
Nah.. wel een leuk nummer maar dat is denk ik zolang die nog niet grijsgedraaid is!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:45 schreef febster het volgende:
Ik ben zeker de enige die dit een gewelidig nummer en heerlijke clip vind?
Het nummer heb ik nog geen oordeel over, de clip is niet echt leuk neee.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:45 schreef febster het volgende:
Ik ben zeker de enige die dit een gewelidig nummer en heerlijke clip vind?
sjek de site eens..quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:59 schreef Blueman het volgende:
[..]
Nah.. wel een leuk nummer maar dat is denk ik zolang die nog niet grijsgedraaid is!
De clip vindt ik dan weer wel vet...
Ik vind die van de Gorillaz ook vet! Stylo!
gorillaz? new album...quote:
nu pas?quote:
Senks verrie mutsj.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:41 schreef FUFR het volgende:
oomkwekerij van Nunen
Halfmijl 3
5507 RB Veldhoven
T. 040 - 205 2994
F. 040 - 205 3528
M. 06 - 23421026
Wil je een oom kwekenquote:
hee, jij hier?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wil je een oom kweken? Ik wist niet dat je die kunt kweken!
Weet ik nog niet...quote:
Wat een bureaucratie zegquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:26 schreef Levitation het volgende:
[..]
Weet ik nog niet...
Klagen bij de gemeente sucks. Je krijgt niemand te spreken, althans niet face-to-face. Ze hebben een telefoon bij de receptie staan en dan moet je een nr bellen. Aan de andere kant zit een vrouwke dat je klacht noteert.Het voelde zo ontzettend lullig.
![]()
Anyhow, ik krijg een mailtje van ze met de bevestiging van mijn klacht en verder? Geen idee, ik denk dat er van de week maar een aangetekende brief achteraan gaat.
Ja, dat zijn jullie jaquote:
Het papa zijn is zwaar vind ik, en nu is het nog maar een baby. Maar het gaat allemaal goed en de mini DuchessX groeit en ontwikkeld zich perfect.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, dat zijn jullie ja.
Hoe bevalt het papa zijn? Alles goed met de mini?
waar lees jij dat?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:29 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wat een bureaucratie zeg
Maar jullie moeten dus zelf de coniferen gaan betalen en de gemeente betaald niets mee ondanks dat het hun fout is geweest?
Gelukkig maar, en dat het zwaar is geloof ik meteen! Maar dat mag ook best toch, als je er vooral maar ook gelukkig van wordtquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
Het papa zijn is zwaar vind ik, en nu is het nog maar een baby. Maar het gaat allemaal goed en de mini DuchessX groeit en ontwikkeld zich perfect.
Geen idee dus. Even afwachten wat er gaat gebeuren. In ieder geval willen we wel al meteen coniferen voor onze voortuin aanschaffen, misschien morgen al... We schieten het geld wel gewoon voor. Hopelijk zien we nog wat van dat geld terug.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:29 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wat een bureaucratie zeg
Maar jullie moeten dus zelf de coniferen gaan betalen en de gemeente betaalt niets mee ondanks dat het hun fout is geweest?
Dat lukt best goed vind ikquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gelukkig maar, en dat het zwaar is geloof ik meteen! Maar dat mag ook best toch, als je er vooral maar ook gelukkig van wordt.
Suc6. Morgen nog naar Multimate?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:35 schreef Levitation het volgende:
[..]
Geen idee dus. Even afwachten wat er gaat gebeuren. In ieder geval willen we wel al meteen coniferen voor onze voortuin aanschaffen, misschien morgen al... We schieten het geld wel gewoon voor. Hopelijk zien we nog wat van dat geld terug.
Voortuin ziet er nu gewoon echt droevig uit.
Misschien, maar de coniferen gaan even voor.quote:
Kopen jullie grote coniferen?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:38 schreef Levitation het volgende:
[..]
Misschien, maar de coniferen gaan even voor.En... morgenmiddag moeten we naar Z'meer... neefje is jarig.
Ja, metertje of 2, anders scheten we er nog niets mee opquote:
Oké dan.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:41 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ja, metertje of 2, anders scheten we er nog niets mee op
quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:50 schreef Levitation het volgende:
[..]
40 baantjes van 25 meter in 33 minuten.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:50 schreef Levitation het volgende:
[..]
40 baantjes van 25 meter in 33 minuten.
Hoever ben jij gekomen daarmee?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 02:01 schreef ArTiC het volgende:
en weer een poging gedaan om al het bier op deze aarde te consumeren...
jij wilde daar wonen?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:26 schreef Levitation het volgende:
[..]
Weet ik nog niet...
Klagen bij de gemeente sucks. Je krijgt niemand te spreken, althans niet face-to-face. Ze hebben een telefoon bij de receptie staan en dan moet je een nr bellen. Aan de andere kant zit een vrouwke dat je klacht noteert.Het voelde zo ontzettend lullig.
![]()
Hij lijkt me nog niet wakker dus zal hij nog wel in coma liggen dus ik gok een heel eindquote:
inmiddels ben ik een kwartier wakkerquote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:31 schreef Blueman het volgende:
[..]
Hij lijkt me nog niet wakker dus zal hij nog wel in coma liggen dus ik gok een heel eind
Wow!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |