ik drink netjes uit een glasquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:44 schreef ArTiC het volgende:
je zet een fles toch aan je mond?
ik dacht echt dat je rose uit de fles dronkquote:
ouders vinden van niet, die steken toch ook altijd de fopspeen in hun eigen smoel wanneer die gevallen is?!quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:44 schreef Inu het volgende:
Ik kan geen vinger in Evi's mond steken, want ik heb haar nog nooit gezien
Maar sowieso zijn vingers in monden van baby's toch niet zo slim ivm heul veul bacteriën?
krijgen ze hypermobiliteit vanquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:44 schreef Inu het volgende:
Ik kan geen vinger in Evi's mond steken, want ik heb haar nog nooit gezien
Maar sowieso zijn vingers in monden van baby's toch niet zo slim ivm heul veul bacteriën?
breng eens terugquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:46 schreef o.us het volgende:
Eindelijk een terrasje kunnen pikken vandaag!
nee, ik steek er een rietje in.quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik dacht echt dat je rose uit de fles dronk
ik ken dat gevoelquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:46 schreef Inu het volgende:
Ik vind smsjes krijgen van Vodafone echt niet leukWord je blijgemaakt met een pingeltje uit je telefoon, is het niet eens iemand leuks
auwquote:
bij jou jaquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:49 schreef -moppie- het volgende:
[..]
jij steekt rietjes in delen waar het pijn doet?
quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:45 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ouders vinden van niet, die steken toch ook altijd de fopspeen in hun eigen smoel wanneer die gevallen is?!
"wist je dat je ook kunt smssen met je telefoon?" dat soort toeliequote:Op donderdag 18 maart 2010 16:46 schreef Inu het volgende:
Ik vind smsjes krijgen van Vodafone echt niet leukWord je blijgemaakt met een pingeltje uit je telefoon, is het niet eens iemand leuks
wanneer is er weer een BBQ?quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:55 schreef -moppie- het volgende:
[..]
moet je toch eerst eens langskomen
Nee, dat is gewoon genetischquote:
Een speen met een beetje speeksel is wel wat anders dan een vinger die de hele dag overal en nergens is geweest lijkt me...quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:45 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ouders vinden van niet, die steken toch ook altijd de fopspeen in hun eigen smoel wanneer die gevallen is?!
Dan steken ze eerst de vinger in eigen mondquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:56 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon genetisch
[..]
Een speen met een beetje speeksel is wel wat anders dan een vinger die de hele dag overal en nergens is geweest lijkt me...
dat zien we dan wel weerquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:57 schreef -moppie- het volgende:
[..]
jij met je grote bakkes durft toch niet te komen
lul je daar maar es uit articquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:57 schreef -moppie- het volgende:
[..]
jij met je grote bakkes durft toch niet te komen
Is vast beter iddquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:57 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dan steken ze eerst de vinger in eigen mond
deze keer is het bij Juup hoorde ikquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:59 schreef -moppie- het volgende:
[..]
aangezien jij zo voorspelbaar bent, weten wij dat nu al.
Maar geen idee wanneer er een bbq is
hoeft niet, ik kom of ik kom niet..de enige die dat bepaald ben ik zelfquote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hoeft niet, ik kom of ik kom niet..de enige die dat bepaald ben ik zelf
quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:00 schreef FUFR het volgende:
[..]
deze keer is het bij Juup hoorde ik![]()
[ afbeelding ]
daar komt het autistje weer om de hoek kijkenquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hoeft niet, ik kom of ik kom niet..de enige die dat bepaald ben ik zelf
Hier willen ze iets van 1000,- rekenen. maar eens goed over nadenken dus.quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:01 schreef FUFR het volgende:
Juup, wat betaal je ongeveer voor de verhuis?
ons vroegen ze iets van 1500 voor 3 km
idd..quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:02 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hier willen ze iets van 1000,- rekenen. maar eens goed over nadenken dus.
tis beschmetterlings!quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:02 schreef -moppie- het volgende:
[..]
daar komt het autistje weer om de hoek kijken
ok dan zeker nietquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:03 schreef Juup© het volgende:
[..]
Anders komen jullie allemaal toch even helpen, ik zet wel bier e.d. klaar?
waarom doe je zo gemeen tegen mij?quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:03 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ga jij nou eerst maar eens proberen om je vloer voor de caravan te leggen he...
ik ben geen autistjequote:Op donderdag 18 maart 2010 17:02 schreef -moppie- het volgende:
[..]
daar komt het autistje weer om de hoek kijken
jaja, eef moet een vies potje en jij haalt shewarmaaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |