Des te beter gedaan.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:15 schreef -Peppie- het volgende:
Ik had m wel mooier willen krijgen, ik kan helaas maar een klein beetje photoshop
Ja hallo, wat is nou belangrijker ?quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:17 schreef Lysdexie het volgende:
Volgende ronde ben ik weer van de partijwas druk met mijn werk
Dat dat kan in Nederland !quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:19 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Photoshop natuurlijkheb meteen 5 maand verlof aangevraagd om te kunnen photoshoppen
Wie ben jij?quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:24 schreef HaJee het volgende:
[..]
De slang is met een inhaalrace bezigIk moet echt zorgen dat ik vrienden krijg op FOK!
Misschien kan je dan iets posten in een fobo i.p.v. alleen maar te lurken...zou kunnen helpenquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:24 schreef HaJee het volgende:
[..]
De slang is met een inhaalrace bezigIk moet echt zorgen dat ik vrienden krijg op FOK!
quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Misschien kan je dan iets posten in een fobo i.p.v. alleen maar te lurken...zou kunnen helpen
Nee, dat helpt bij mij niet. Bij jou wellicht wel.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Misschien kan je dan iets posten in een fobo i.p.v. alleen maar te lurken...zou kunnen helpen
Ik kan niet posten in jouw foboquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:33 schreef HaJee het volgende:
[..]
Nee, dat helpt bij mij niet. Bij jou wellicht wel.
Ja, er is ook nog zoiets als paint! <- Niet vergeten!quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:35 schreef ToT het volgende:
HaJee, het leven bestaat uit meer als photoshoppen alleen he!
Ik bedoel eigenlijk dat foto's van mij, mij niet zullen helpen maar dat jouw foto's jou wel zouden kunnen helpen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik kan niet posten in jouw fobo
Is dit een poging om mij terug te werpen naar de realiteit ?quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:35 schreef ToT het volgende:
HaJee, het leven bestaat uit meer als photoshoppen alleen he!
Ooooh nee, ik denk dat ik weet welke foto je bedoelt. Als je maar weet dat ik dat NIET ben !quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:40 schreef Lysdexie het volgende:
ToT postte ooit een foto van HaJee geloof ik dat ie voor zijn ambulance stond
quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:41 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ooooh nee, ik denk dat ik weet welke foto je bedoelt. Als je maar weet dat ik dat NIET ben !
quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:42 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
HaJee is de middelste van rechtsboven achteraan
quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:41 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ooooh nee, ik denk dat ik weet welke foto je bedoelt. Als je maar weet dat ik dat NIET ben !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |