Goeie op, lekker lang ookquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:51 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ]De slowchat van het ESF-forum!
![]()
Waar we het hebben over de dingen rondom het hoogtepunt van het jaar; het EurovisieSongFestival!!!! [ afbeelding ]
Serieus of grappig, alles is welkom. Uiteraard onder strenge controle van mods Greys en Tha_Erik
Game on!!!![]()
Have fun!!!
![]()
[ afbeelding ]
EEN IEDER DIENT VOOR ZIJN EIGEN ETEN EN DRINKEN TE ZORGEN IN DEZE SC.
HET AANBIEDEN DANWEL VERKOPEN VAN VOEDSEL EN/OF DRINKEN OF ANDERE LEVENSMIDDELEN IS TEN STRENGSTE VERBODEN! Behalve ontbijtjes voor Greys.
Enkele nuttige smilies in dit subforum:
[ afbeelding ] - [ afbeelding ] - [ afbeelding ] - [ afbeelding ] - [ afbeelding ] - [ afbeelding ] - [ afbeelding ] - [ afbeelding ] - [ afbeelding ]
Deze op is hier te vinden
<br>
<br>En uiteraard mag ook Tombola d'r uil niet ontbreken:
[ afbeelding ]Teruggeplaatst van "http://wiki.fok.nl/index.php/OP/esfslowchat"Aspecten/actiesArtikel Overleg Brontekst tonen Geschiedenis Persoonlijke instellingenAanmelden / Inschrijven Navigatie
Hoofdpagina
FOK!Wiki Mededelingen
Culinesse á gogo
Cultuur en Historie
Digital Corner
FOK!Userfoto's
Fotografie
Film, TV en Radio
Gadgets
Games & Consoles
General Chat
Klussen & Wonen
Lifestyle
Muziek
Nieuws en Achtergronden
Onzin voor je leven!
Ouder(s)
Politiek
Soaps, Showbizz & Sterren
Theater, Taal en Kunst
The Truth Is In Here
Travel
Uitgaan & Vrije tijd
Werk, Geldzaken en Recht
Wetenschap, Filosofie en Levensbesch.
Recente wijzigingen
Willekeurige pagina
Hulp
Zoeken
Hulpmiddelen
Links naar deze pagina
Verwante wijzigingen
Speciale pagina's
Printervriendelijke versie
Permanente link
Deze pagina is het laatst bewerkt op 15 mrt 2010 om 21:24. Deze pagina is 79 maal bekeken. Privacybeleid Over FOK!wiki Voorbehoud
Ik zal helaas wel een teleurstellingstoeslag moeten berekenen, maar verder zullen we het er mee moeten doen.quote:
Je hebt gelijk Dirkquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je kan nooit te veel ESF-SC'en, je kan nooit teveel Toffifees eten en je kan nooit genoeg Greysen zien en last but not least, je kan nooit te veel aan Dirkh denken.
Maarrrr geen gebakjesquote:
En bij de namen kan je willekeurige ESF-SC namen neerzetten. Bij Toffifee niet en bij ESF-SC ook niet.quote:
quote:
Welneeee denk na! Hele lekkere gebakjes waar ik een blokje voor om gaquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waar moet ik gebak voor hebben dan? Ik heb toch Toffifee
*Snoetepoetsertje pakt en mondje afveegtquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:09 schreef Dirkh het volgende:
Zoek ik op Toffifee, kom ik dit plaatje tegen. Hier ga ik harten mee stelen. Babemagnet plaatst.
[ afbeelding ]
quote:
Eh, ik weet echt niet waar je het nou over hebtquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Welneeee denk na! Hele lekkere gebakjes waar ik een blokje voor om ga
Napoleon!quote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je kan nooit te veel ESF-SC'en, je kan nooit teveel Toffifees eten en je kan nooit genoeg Greysen zien en last but not least, je kan nooit te veel aan Dirkh denken.
En dát is dan weer een beetje jammerquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En bij de namen kan je willekeurige ESF-SC namen neerzetten. Bij Toffifee niet en bij ESF-SC ook niet.
Dus wijzigen staat vrij. ESF-SC is flexibel zoals je ziet.
Je kat Toffifee noemen! Hoe briljant!quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:09 schreef Dirkh het volgende:
Zoek ik op Toffifee, kom ik dit plaatje tegen. Hier ga ik harten mee stelen. Babemagnet plaatst.
[ afbeelding ]
quote:
Ik heb ooit in een vorig leven katten gehad (confession of the year) en die heette gewoon alle twee Jansen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Napoleon!
[..]
[..]
En dát is dan weer een beetje jammer
[..]
Je kat Toffifee noemen! Hoe briljant!
How very you!quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:16 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb ooit in een vorig leven katten gehad (confession of the year) en die heette gewoon alle twee Jansen.
Lekker makkelijk, ze luisteren toch niet.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eh, ik weet echt niet waar je het nou over hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
En twee dobermannsquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:19 schreef Greys het volgende:
Dat jij katten hebt gehad, dat staat nu wel mooi zwart op wit.
Mwehehe.
Een potlammetjequote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja oke, maar waarom vandaag dan?
M'n hondje is vandaag 6 geworden, maar dat weet jij niet, dus ik denk "huh, hoezo dan"Zat al driftig het topic terug te bladeren of ik iets had gemist.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Die zag ik gister al in dwdd voorbijstuiteren.quote:
Gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja oke, maar waarom vandaag dan?
M'n hondje is vandaag 6 geworden, maar dat weet jij niet, dus ik denk "huh, hoezo dan"Zat al driftig het topic terug te bladeren of ik iets had gemist.
![]()
Hoe lente wil je het hebben?quote:
quote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!
Zo'n gebakje kan altijd
quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:28 schreef Greys het volgende:
EmEl, je bent niet jarig vandaag toch?
Wel bijna geloof ik?
quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat lopen/springen/huppelen van die beestjes ook![]()
quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Greys, koop een agenda
(als je het echt wilt onthouden dan
).
En ook 293x de verkeerde kant op.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat lopen/springen/huppelen van die beestjes ook![]()
Ik ben een ramp. Trek het je ook echt niet persoonlijk aan alsjeblieft.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Greys, koop een agenda
(als je het echt wilt onthouden dan
).
Niet te vergeten, het gevoel van overwinning als ie dan eindelijk ziet waar ie moet zijnquote:
quote:
8 Februari!quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben een ramp. Trek het je ook echt niet persoonlijk aan alsjeblieft.
Geloof dat ik ook ooit zes à zeven keer om het adres van ElisaB heb gevraagd omdat ik het steeds weer per ongeluk uit mijn inbox gooide of vergat op te schrijven![]()
Oh-oh heeft me ooit een adresboekje kado gedaan. Dat hou ik nu aardig bij. Maar verjaardagen schrijf ik dan weer niet in. Misschien moet ik daar toch eens mee beginnen
Jaquote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Geloof dat ik ook ooit zes à zeven keer om het adres van ElisaB heb gevraagd omdat ik het steeds weer per ongeluk uit mijn inbox gooide of vergat op te schrijven![]()
Oh-oh heeft me ooit een adresboekje kado gedaan. Dat hou ik nu aardig bij. Maar verjaardagen schrijf ik dan weer niet in. Misschien moet ik daar toch eens mee beginnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Wij kunnen elkaar de hand schudden.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:31 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Ik was langs de Hema naar huis gereden en daar hadden ze van die pakketten met die broodjes, worstjes en die saus, zodat je zelf hotdogs kon maken thuis. En ze smaken echt precies zo!![]()
PRachtig hè.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet te vergeten, het gevoel van overwinning als ie dan eindelijk ziet waar ie moet zijn(ik deelde dat gevoel van overwinning
).
Ik 10!quote:
Echt lekker zijn ze! Per vier in een pak. Van die broodjes met een gat er in dus, die doe je ff vijf minuutjes in de oven. En dan die worstjes die er precies in passen. En vier zakjes van die mosterdmayo achtige saus.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
huppel er morgen ff binnen, moet ook een boterkoekvorm.
Ga je me dan allemaal enge dingen sturen enzo, en opeens langskomenquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan heb ik wel een adres nodig om het bij te schrijven
PieEm pliez
Nee.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ga je me dan allemaal enge dingen sturen enzo, en opeens langskomen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Boh! Bijna tweelingen!quote:
Hihi geen flurry? Klinkt goedquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt lekker zijn ze! Per vier in een pak. Van die broodjes met een gat er in dus, die doe je ff vijf minuutjes in de oven. En dan die worstjes die er precies in passen. En vier zakjes van die mosterdmayo achtige saus.
Mjam! Doe je verjaardag nog eens zeggen?Dan zet ik het er meteen bij.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee.Wat nou geen garantie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Ik eet geen hotdogs, maar als ik jouw verhalen lees met die beschrijvingen hoe lekker iets is krijg ik altijd bijna trek.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt lekker zijn ze! Per vier in een pak. Van die broodjes met een gat er in dus, die doe je ff vijf minuutjes in de oven. En dan die worstjes die er precies in passen. En vier zakjes van die mosterdmayo achtige saus.
Mjam!
Ben jij getrouwd eigenlijk EmEl?quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi geen flurry? Klinkt goedheb nu meteen trek suf...
2 meinu niet die agenda/adresboekje kwijtraken hé
Karig?! Ik was bijzonder specifiek!quote:
In Mei/Juniquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Tweelingen is in Juni geloof ik.
Waterman.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In Mei/Juni![]()
Hij bedoelt bijna datum-tweeling
Ja dat bedoelde ik ook eigenlijkquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Karig?! Ik was bijzonder specifiek!
quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben jij getrouwd eigenlijk EmEl?
Want ik heb in mijn adresboekje een andere achternaam bij jou staan dan die op de lijst voor de borrel morgen volgens mij. Kan dat?
Oh was dat ook een brutale vraag?quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
zeg dame
![]()
Maar nee ik ben niet getrouwd, al lijkt het soms wel zo omdat mensen me stug met Mr's achternaam aan blijven spreken
De V is van mijquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh was dat ook een brutale vraag?
Ik ben soms onbedoeld brutaalMaar op de lijst staat jouw naam met een V.
En in mijn boekje staat de 'vd....' naam.
Het merk moet toch lukken jaquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:48 schreef Dirkh het volgende:
Collega belt garage:
Mijn radio is stuk.
Wat voor merk radio?
Nou, met die oranje lampjes en twee van die knoppen.
Dat was een kwartier geleden, ze zijn er nu nog niet uit.
DOM WIJF! Je zou gewoon die telefoon van d'r oor af moeten trekken er heel hard mee gaan slaan.
Woedend wordt ik van dat soort mensen.
Jij bent nooit brutaal, nooit.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh was dat ook een brutale vraag?
Ik ben soms onbedoeld brutaalMaar op de lijst staat jouw naam met een V.
En in mijn boekje staat de 'vd....' naam.
Als ze het is volgt er eenquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij bent nooit brutaal, nooit.
Echt heus niet. Serieus.
Nou kan je nagaan dat ik dus echt wel eens iets onthoud dat over jou gaat (ook al is het dan niet je verjaardagquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
De V is van mij![]()
Hihihi nee niet brutaal moest er wel om lachen dat je zit te vergelijken.
Ja iddquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, of schrijf het anders eerst op een papiertje en bel dan pas.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou kan je nagaan dat ik dus echt wel eens iets onthoud dat over jou gaat (ook al is het dan niet je verjaardag) want ik sloeg mijn boekje open om je verjaardag er bij te schrijven en dacht 'Fak! Zou ik dan de verkeerde naam hebben opgeschreven?'
Ik heb dat altijd met mijn nummerbordquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, of schrijf het anders eerst op een papiertje en bel dan pas.
Oh pfieuw.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja iddnu moet ik bekennen dat kenteken soms ook euhh ff kijken was
Als jij van de helpdask zou zijn had ik opgehangen met de mededeling dat ik de helpdesk had moeten hebben.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:54 schreef JJH het volgende:
Als ik van de helpdask zou zijn had ik opgehangen met de mededeling dat ze eerst maar eens een merk en een typenummer op moet zoeken.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb dat altijd met mijn nummerbordDan maak ik een afspraak voor een keuring ofzo en dan vragen ze mijn nummerbord en dan weet ik het weer niet.
Dan begin ik te stamelen: 'Ehm. Wacht even hoor... iets met een P en een N. Of nee. Een R! Maar of het nou NR of NS is of welke volgorde verder...'.
'Mevrouw, wat is uw achternaam en adres? Dan doen we het zo wel even... *zucht*'.
Sorry. Ik ben er zo eentje.
Dat weet je toch!quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb dat altijd met mijn nummerbordDan maak ik een afspraak voor een keuring ofzo en dan vragen ze mijn nummerbord en dan weet ik het weer niet.
Dan begin ik te stamelen: 'Ehm. Wacht even hoor... iets met een P en een N. Of nee. Een R! Maar of het nou NR of NS is of welke volgorde verder...'.
'Mevrouw, wat is uw achternaam en adres? Dan doen we het zo wel even... *zucht*'.
Sorry. Ik ben er zo eentje.
En dan zuchten omdat ze het van de garage niet snappen. Nee serieus, je hebt echt hele domme mensen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:54 schreef JJH het volgende:
Als ik van de helpdask zou zijn had ik opgehangen met de mededeling dat ze eerst maar eens een merk en een typenummer op moet zoeken.
Ja maar, met van die lampjes en knopjes! ALLE radio's hebben lampjes en knopjes. Dan kan ik zo'n mens toch niet helpen?quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Als jij van de helpdask zou zijn had ik opgehangen met de mededeling dat ik de helpdesk had moeten hebben.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Als jij van de helpdask zou zijn had ik opgehangen met de mededeling dat ik de helpdesk had moeten hebben.
GB! Hoihoiquote:
B&H!quote:
Dask.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja maar, met van die lampjes en knopjes! ALLE radio's hebben lampjes en knopjes. Dan kan ik zo'n mens toch niet helpen?
Let op, het wprdt beter. De man van de garage zei dat ze even onder de zonneklep moest kijken, want daar plakten ze vaak het typesticker vand e radio. Pakt ze een mobieltje, belt naar haar man en vraagt: Heb je ook een sticker onder de zonneklep? Nee? (en hangt weer op)quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:59 schreef Greys het volgende:
[..]
B&H!![]()
[..]
Dask.
Desk.
Maar inderdaad, met zo'n radio 'knoppen en lampjes' dat zou IK zelfs snappen dat ze aan zo'n beschrijving weinig hebben
quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:02 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Let op, het wprdt beter. De man van de garage zei dat ze even onder de zonneklep moest kijken, want daar plakten ze vaak het typesticker vand e radio. Pakt ze een mobieltje, belt naar haar man en vraagt: Heb je ook een sticker onder de zonneklep? Nee? (en hangt weer op)
In plaats van dat ze even vraagt of ie even wil kijken wat voor merk het is. Niemand die dit gelooft. We zitten elkaar hier echt zo aan te kijken met een blik van WTF!
Het ging per ongeluk!quote:
Neeeeeeeeee_O-quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:02 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Let op, het wprdt beter. De man van de garage zei dat ze even onder de zonneklep moest kijken, want daar plakten ze vaak het typesticker vand e radio. Pakt ze een mobieltje, belt naar haar man en vraagt: Heb je ook een sticker onder de zonneklep? Nee? (en hangt weer op)
In plaats van dat ze even vraagt of ie even wil kijken wat voor merk het is. Niemand die dit gelooft. We zitten elkaar hier echt zo aan te kijken met een blik van WTF!
quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:11 schreef Greys het volgende:
B&H, heb je vrij dan vandaag?
Ik neem aan dat je niet op je werk per ongeluk hebt liggen knorren?
quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:11 schreef Greys het volgende:
B&H doet me steeds denken aan B&Jquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:11 schreef Greys het volgende:
Nu heb ik zin in B&J, you eeeevil woehmaannnquote:
Tof ondergoed zeg.quote:
Waarom is er de afkorting B&H?quote:
Het is de duurste BH everquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Tof ondergoed zeg.
Al denk ik dat die slingers met stenen er aan nogal gaan irriteren
Hm, ik zou hem niet hoeven. Geloof ik.quote:
Ho ik heb je naam niet verzonnenquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in B&J, you eeeevil woehmaannn
Lamaquote:
Ja net als lintjes die zijn al irritant.quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Hm, ik zou hem niet hoeven. Geloof ik.
Die dingen die er aan hangen zijn alleen maar irritant en gaan in de weg zitten
Ik zie die stenen aan die kettinkjes al tegen tanden aan kletteren enzo.quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja net als lintjes die zijn al irritant.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie die stenen aan die kettinkjes al tegen tanden aan kletteren enzo.
Dat is best wel raar vind je zelf ook niet?quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie die stenen aan die kettinkjes al tegen tanden aan kletteren enzo.
Zeg dat nou niet, dan gooit Ll die lelijke foto van Keira er weer in zometeenquote:
Keira Knightley bijvoorbeeld.quote:
Hoezo?quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:24 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat is best wel raar vind je zelf ook niet?
heul niet volgens mij... die is 5 miljoen...quote:
h nee héquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet, dan gooit Ll die lelijke foto van Keira er weer in zometeen
quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
heul niet volgens mij... die is 5 miljoen...
deze is 6,5 miljoen:
[ afbeelding ]
quote:
Die hangt bij jou in de kast?quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
deze is 6,5 miljoen:
[ afbeelding ]
Oh okay... dat maakt het een stuk minder raar. Leuk voor het winkelend publiek als ze jou tegenkomen.quote:
even maar hoor... zo weer wegquote:
quote:
WIKI !quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
deze is 6,5 miljoen:
[ afbeelding ]
Graag met inhoud [/Dirk&LL-team]quote:
Dat weet iedereen toch al langquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:21 schreef Dirkh het volgende:
Blond en huppelig... tombolafan, noteer je dat ff in de wiki
quote:
Als ze achter mn adres komen zie ik ze wel verschijnenquote:
Ik geef je een kwartier om je te verstoppen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als ze achter mn adres komen zie ik ze wel verschijnen
Neeheeeeequote:Op donderdag 18 maart 2010 15:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh okay... dat maakt het een stuk minder raar. Leuk voor het winkelend publiek als ze jou tegenkomen.
Oh, sorry.. hangend steentje aan mijn bh, u weet wel.
Het is veel langer dan een kwartier om naar mijn huis te rijden vanaf jouquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik geef je een kwartier om je te verstoppen.
Dat is een chinees die ik ooit een keer op internet tegen kwam. Vond hem wel een goeie kop hebben.quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dirk ik kijk steeds naar je avatar, wie is dat nou? Eminem?
*in adresboekje bladert*quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als ze achter mn adres komen zie ik ze wel verschijnen
Oh, het is je vergeven. Schrijf het anders even op je hand ofzo, vergeet je het ook nietquote:
Ik ben ook niet huis, kunnen we elkaar vast wel ergens tegenkomen onderwegquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het is veel langer dan een kwartier om naar mijn huis te rijden vanaf jou
En ik ben nu niet thuis
quote:
En voor mij?quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Neeheeeee![]()
Je snapt heus wel wat ik bedoel. En nee, ik ga het niet voor je painten.
Dat kan vast wel jaquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:31 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ben ook niet huis, kunnen we elkaar vast wel ergens tegenkomen onderweg
tombolafan heeft het voor me genoteerd. Personalwiki heeftquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, het is je vergeven. Schrijf het anders even op je hand ofzo, vergeet je het ook niet
Hij staat ook in mijn boekje!quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
je hebt die van mij minstens 2 keer gekregen...
quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij staat ook in mijn boekje!
En om dat te bewijzen dat ik het nog heb: de eerste letter van je postcode is een B!
Ha, dan weet ik het!quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij staat ook in mijn boekje!
En om dat te bewijzen dat ik het nog heb: de eerste letter van je postcode is een B!
Plannen morgen?quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:42 schreef Greys het volgende:
Ik ga ff kijken in het durp of ze nog iets hebben dat ik aan kan trekken morgenavond
/wijf
Morgenavond is er een (eigenlijk zakelijke) borrel waar ik heen ga, waar Ml-etje ook was de vorige keer (en nu weer zal zijn) en Ll gaat ook. En nee, ik zal de stenen thuis laten.quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Plannen morgen?
Koop iets zonder stenen, is iedereen blij.
Prima, zakenborrels met vrienden.quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Morgenavond is er een (eigenlijk zakelijke) borrel waar ik heen ga, waar Ml-etje ook was de vorige keer (en nu weer zal zijn) en Ll gaat ook. En nee, ik zal de stenen thuis laten.
Dus zonder BH? Ll heeft maar geluk!quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Morgenavond is er een (eigenlijk zakelijke) borrel waar ik heen ga, waar Ml-etje ook was de vorige keer (en nu weer zal zijn) en Ll gaat ook. En nee, ik zal de stenen thuis laten.
Dat zei ik nietquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dus zonder BH? Ll heeft maar geluk!
quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:31 schreef Greys het volgende:
Je eigen haar kan al zo in de weg zitten soms.
Laat staan stenen aan je bh.
Uit welke letters in het woordje personalwiki maakte jij op dat zij in eens jouw personalwiki is?quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:57 schreef Greys het volgende:
Pisces heeft ook lang haar dus
Tombola, noteer je even?
quote:
Zuipschuitquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Greys heb jij al een bijnaam in dat rijtje van Dirk?
Ik stel voor iets wat enigzins verwijst naar een Bourgondiër
quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:58 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Uit welke letters in het woordje personalwiki maakte jij op dat zij in eens jouw personalwiki is?
quote:
Mja, eetschuit klinkt zo binnenvaartschipachtig. Zo'n dikke reet heeft ze nou ook weer niet?quote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mja, eetschuit klinkt zo binnenvaartschipachtig. Zo'n dikke reet heeft ze nou ook weer niet?
Ik zou toch echt gaan voor het veel vriendelijkere zuipschuit. Maar he, het is niet aan mij.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee das geen leuke bijnaam, zo'n direct woord![]()
quote:
Okay, opdracht voor vanavond.quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee niet op die manier, maar dat het direct duidelijk is qua betekenis.
Goodbye heet toch ook niet Blond? Dat is B&H
Wie was ook alweer iets met fluf/wapper?
Beetje crea Dirk![]()
Vanavond hebben we weer de eter en die heeft gekozen voor macaroni. Lekker makkelijk.quote:What's cooking eik?
quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Okay, opdracht voor vanavond.
[..]
Vanavond hebben we weer de eter en die heeft gekozen voor macaroni. Lekker makkelijk.
En jij?
quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
PastaIk weet het nog niet, iets met gekruide aardappels uit de oven en wat roerbakgroenten.
quote:
quote:
Nog niet vulvaquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:59 schreef TheVulture het volgende:
ik las iets over bijnamen... ben ik ook al aan de beurt geweest?
Hoe is Ing aan haar bijnaam gekomen?quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:05 schreef tombolafan het volgende:
bijnamenlijstje
Dirkh - Wappergab
Goodbye - B&H
Loveless85 - Bekkie/Flurry
Ingetje79 - Yolanthe
Pisces - Aamu
Tombolafan - Rammel/Wiki
Ze wilt gratis naar Madeira.quote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:05 schreef tombolafan het volgende:bijnamenlijstje
Dirkh - Wappergab
Goodbye - B&H
Ingetje79 - Yolanthe
Pisces - Aamu
Tombolafan - Rammel/Wiki
Neuh, Grijs heet ze al in B.V., dus dat lijkt me niet echt iets...quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:09 schreef Pisces29 het volgende:
Tombolalalalallalalalalala, denk je mee voor een leuke voor Greys? Of doen we gewoon GRIJS?
Yo had gratis gastendoekjes en gratis lakens, servetten, kandelaars, kaarsen, dekens, doeken, lakens, had ik al kussenslopen genoemd?quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:10 schreef JJH het volgende:
[..]
En dat wil Yo ook?
Kwartje wil niet vallen
!Wiki BV?quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Neuh, Grijs heet ze al in B.V., dus dat lijkt me niet echt iets...
Stroopwafel?
quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Neuh, Grijs heet ze al in B.V., dus dat lijkt me niet echt iets...
Stroopwafel?
Beestachtig Verlangenquote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Beestachtig Verlangen
Waar jij ook ooit in verschijnt
Ik zal vandaag of morgen weer iets schrijvenquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:13 schreef Dirkh het volgende:
[..]Ah, noteert. Dank!
Wanneer verschijnt ie?
Mcstroopwafel?quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:13 schreef Pisces29 het volgende:
Kan Greys niet iets met die rooie uit G.A?
Een mc variant?
Ach so.quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Yo had gratis gastendoekjes en gratis lakens, servetten, kandelaars, kaarsen, dekens, doeken, lakens, had ik al kussenslopen genoemd?
Gratis
Ze is gek op de mcflurry-stroopwafel, op lush stroopwafel etcquote:
Was al uitgelegd.quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:16 schreef Greys het volgende:
Ing heet Yolanthe omdat ze Dirk voor haar tripje Madeira wilde laten betalen.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze is gek op de mcflurry-stroopwafel, op lush stroopwafel etc
Maar McCougar mag ook
Je mag niet beslissen over je eigen naam, ik ben het ook niet met Aamu eens, maar anderen beslissenquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:18 schreef Greys het volgende:
[..]
NEE!
McMossel zit in mijn vijver. Dat ben ik niet
Dat is McArmyquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:18 schreef Pisces29 het volgende:
Of McSteamy (of hoe die rode ook heet)
McArmy is die rode (die zat gisteravond ineens in een film die in Schotland afspeelde, gister heel laat!quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:18 schreef Pisces29 het volgende:
Of McSteamy (of hoe die rode ook heet)
Ja, net of ik het leuk vind om Rammel genoemd te wordenquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je mag niet beslissen over je eigen naam, ik ben het ook niet met Aamu eens, maar anderen beslissen
Hoezo verleden tijd? Zijn er al knopen door gehakt, beslissingen genomen die genomen moeten worden?quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:16 schreef Greys het volgende:
Ing heet Yolanthe omdat ze Dirk voor haar tripje Madeira wilde laten betalen.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:19 schreef Greys het volgende:
[..]
McArmy is die rode (die zat gisteravond ineens in een film die in Schotland afspeelde, gister heel laat!Ik herkende hem amper).
Je hebt McDreamy en McSteamy.
Hebben we niet iets stoms dat daarop rijmt ofzo?
quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:18 schreef tombolafan het volgende:
bijnamenlijstje
Dirkh - Wappergab
Goodbye - B&H
Ingetje79 - Yolanthe
Pisces - Aamu
Tombolafan - Rammel/Wiki
Zwabber - Locks
Greys - McCougar
Bijnamen mag je niet kiezen schatquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:20 schreef Greys het volgende:
Dan verzinnen we voor jou ook wel een andere hoor Pisces.
Ik wil geen McMossel of McCougar heten. Hou het dan maar lekker op Greys
quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:19 schreef Greys het volgende:
[..]
McArmy is die rode (die zat gisteravond ineens in een film die in Schotland afspeelde, gister heel laat!Ik herkende hem amper).
Je hebt McDreamy en McSteamy.
Hebben we niet iets stoms dat daarop rijmt ofzo?
quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, net of ik het leuk vind om Rammel genoemd te worden![]()
Ik heb in elk geval besloten dat ik ga!quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:20 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hoezo verleden tijd? Zijn er al knopen door gehakt, beslissingen genomen die genomen moeten worden?
Juist wel, tegenstelling, tegenstellingquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:21 schreef TheVulture het volgende:
Vulva is niet echt iets voor mij... ik moet iets mannelijks hebben
Eikel?quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:21 schreef TheVulture het volgende:
Vulva is niet echt iets voor mij... ik moet iets mannelijks hebben
Champignonquote:
Een ESC tripje?quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb in elk geval besloten dat ik ga!
Of dat hier nou serieus wordt en we samen gaan, of alleen maakt me niet uit, ik heb ECHT behoefte aan vakantie
McMuurduw?quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik vind stiekem, gezien je nick, dat je dan helemaal iets van die 3 namen moet hebben.![]()
Dat filmpje kunnen we ook dromen
quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:18 schreef tombolafan het volgende:bijnamenlijstje
Ingetje79 - Yolanthe
Pisces - Aamu
quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:24 schreef Greys het volgende:
[..]
McMuurduw?
Ik kom er gewoon sowieso ordinair uit he, hoe we het ook wenden of keren?
Die ken ik gewoon al langerquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je mist m'n getal 29 nogLL en Ing wel, ligt de nadruk daar wel?
McArmy is te simpelquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja die is wel tof, alleen mag je niet zelf beslissen, dus ik zeg McArmy
Dilemma, mcmuurduw is eik wel toffer![]()
Uhuh.quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:24 schreef Greys het volgende:
[..]
McMuurduw?
Ik kom er gewoon sowieso ordinair uit he, hoe we het ook wenden of keren?
quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
McArmy is te simpel![]()
McMuurduw is wel leuk ja...
McMd anders? Is mysterieuzer
Zeg eens Muurduw met de nadruk op de eerste letter van de lettergreep?quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
McMuurduw heeft ze zelf verzonnen, shit![]()
Maar ik kwam met de Mc, dus ik denk dat het wel kan![]()
Waar is Md van
quote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:30 schreef Dirkh het volgende:
Nog geen beslissingen nemen, lees met half oog mee. Wil ook ordi naam verzinnen.
Ha, een telegram van Dirk.quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:30 schreef Dirkh het volgende:
Nog geen beslissingen nemen, lees met half oog mee. Wil ook ordi naam verzinnen.
Sssst.quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We hebben nog JJH en Cat, en wie nog meer?
quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:31 schreef Greys het volgende:
Ik wil geen ordi naam![]()
Ik ben niet ordi![]()
McPillowFight.
Dat wordt de jouwe
Cat - Pfffffrrrrtquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We hebben nog JJH en Cat, en wie nog meer?
quote:
Oke die moet je uitleggen?quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Cat - Pfffffrrrrt
JJH - ...
Ml-etje - ...
McMd is incognito, mysterieus en cool... dus Mond Dichtquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:31 schreef Greys het volgende:
Ik wil geen ordi naam![]()
Ik ben niet ordi![]()
McPillowFight.
Dat wordt de jouwe
quote:
Ik ga zelf toch niet zo in mijn blote kont voor de spiegel mijn lippen zitten stiften?quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij vond die fashionable ordy pics van gister anders wel tof
quote:
zoiets iigquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Cat - Pfffffrrrrt
JJH - ...
Ml-etje - ...
quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga zelf toch niet zo in mijn blote kont onderbroekvoor de spiegel mijn lippen zitten stiften?
quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij vond die fashionable ordy pics van gister anders wel tof
[..]
Ik ga zelf toch niet zo in mijn blote kont voor de spiegel mijn lippen zitten stiften?
quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:34 schreef Pisces29 het volgende:
Die jongen met die flash-tieten in z'n avatar, moet die er nog in, of komt die te weinig?
Maar wel schattig.quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:34 schreef Greys het volgende:
[..]
In die stippelonderbroek.
Nou, zal zal me een klapper worden, die foto
Post maar, kijken wij of het klapperen wordt hierquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:34 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Ik ga zelf toch niet zo in mijn blote kont voor de spiegel mijn lippen zitten stiften?
quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Post maar, kijken wij of het klapperen wordt hier
Zeg... ik ben niet van betonquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ingquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Shit we hadden je McSlip moeten noemen, met die roze polka boxers![]()
En je vindt ordy pics oke, dus...
Wie is hier nou Bibsebaps of zoiets?
Die was er tijdens die vreselijke Belgische SF rondequote:
NOUHOU!quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:36 schreef Pisces29 het volgende:
Klapper je alweer Tombolalalalaalala?
Ik vind Bibsebaps toffer dan Yo, Yo is nog te nieuw, of is Ing altijd op Yo-modus?quote:
Maar die heeft voor de meest elementaire zaken van die stomme woordjes, dat vind ik eigenlijk een betere dan Yolanthe.quote:
Eens!quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind Bibsebaps toffer dan Yo, Yo is nog te nieuw, of is Ing altijd op Yo-modus?
Vooral puber.quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:41 schreef Pisces29 het volgende:
LL had ook wel (puber)uiltje kunnen zijn
quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:41 schreef Pisces29 het volgende:
LL had ook wel (puber)uiltje kunnen zijn
ja, hee, we blijven geen bijnamen geven he... 2 is de maxquote:
GREYS!!!! BIJNA LAPO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
GREYS!!!! BIJNA LAPO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
JJH iets van Cabbergap?quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ga hem sowieso niet pakken, ik had hem net al met mijn tvp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |