abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79297295
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 15:09 schreef HostiMeister het volgende:
Laatste concert waar ik was hoorde je niets anders dan de muziek, ook al wilde je met elkaar praten kon dat niet. Misschien moet je eens goede muziek gaan luisteren TS
Want alleen harde muziek is goede muziek natuurlijk.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_79297421
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 15:05 schreef Yorrit het volgende:

[..]

zoals jij weet heeft mooie muziek dynamiek, dus harde en zachte stukken.. ik hoor die graag allebei zoals bedoelt, en niet gelaardeerd met geroezemoes
Ik houd ook van dynamiek maar daar bedoel ik niet mee dat het ene moment het geluid op huiskamerniveau staat en het andere moment je trommelvliezen eruit klappen.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_79297766
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 15:03 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Ja, bij kilimanjaro een keertje vroeg ik het ook aan wat mensen, nou die hebben zeker een kwartier met hun ogen gerold naar elkaar. Dat die niet uit hun kassen zijn gedonderd verbaast me nog.
Ik heb Kilimanjaro Darkjazz Ensemble eens gezien in de Helling, en dat was echt diep- en dieptriest.

Weet niet of we het nu over dezelfde nacht hebben, maar dat werd door het publiek gezien als opstapje voor de breakcore die later zou volgen. Met allemaal indrinkende kids die even de complete week moeten doornemen bij de meest introverte muziek denkbaar. Uitgaanspubliek bij een doomjazz-concert, dodelijke combinatie.

Nog erger overigens als het je vrienden zijn, maar dat is een ander verhaal.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_79297781
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 15:24 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Dude check die smilie anders
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_79297785
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 15:35 schreef Nosh het volgende:

[..]

Ik heb Kilimanjaro Darkjazz Ensemble eens gezien in de Helling, en dat was echt diep- en dieptriest.

Weet niet of we het nu over dezelfde nacht hebben, maar dat werd door het publiek gezien als opstapje voor de breakcore die later zou volgen. Met allemaal indrinkende kids die even de complete week moeten doornemen bij de meest introverte muziek denkbaar. Uitgaanspubliek bij een doomjazz-concert, dodelijke combinatie.

Nog erger overigens als het je vrienden zijn, maar dat is een ander verhaal.
haha ja daar moest ik aan denken is dezelfde avond
pi_79297796
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 15:28 schreef teknomist het volgende:

[..]

Ik houd ook van dynamiek maar daar bedoel ik niet mee dat het ene moment het geluid op huiskamerniveau staat en het andere moment je trommelvliezen eruit klappen.
Nou ja, een kilimanjaro bijvoorbeeld, werkt ook met stilte; en dan zo die trombone die van heeeeeel iel naar volle borst gaat, das toch geil, als je niet door die fragiele toon HEEE JAN MOOI HE JOH WIL JIJ NOG EEN BIERTJE EN WIST JE DAT DIE GAST LAATST OP TWITTER EEN NATTE SCHEET LIET NOU DAS TOCH WAT HE JOH WAT WAS HET NOU BIER HE OF BEN JE DE BOB OH NEE JE AUTO WAS STUK HEB JE JAPIE DIE NOG LATEN MAKEN etc. heen hoort.
pi_79297824
ik ga alleen naar metalconcerten, daar hoor je geen fuck van gepraat.
pi_79297849
Het erge is dat je soms ook van die schreeuwers hoort bij live opnamen... één van de redenen waarom ik eigenlijk nooit een live concert op CD luister....
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
pi_79297865
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 15:36 schreef Yorrit het volgende:

[..]

Zelfde avond ja.
pi_79298102
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 15:37 schreef AlphaOmega het volgende:
Het erge is dat je soms ook van die schreeuwers hoort bij live opnamen... één van de redenen waarom ik eigenlijk nooit een live concert op CD luister....
Alleen bij punk en metal mag je schreeuwen. Daarom zijn die liveregistraties wél leuk, slechte grappen, alless.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_79298117
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 15:36 schreef Yorrit het volgende:

[..]

Heeft me twee dagen aan dodelijke blikken gekost. .
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_79298148
múm
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_79298198
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 15:44 schreef Nosh het volgende:

[..]

Heeft me twee dagen aan dodelijke blikken gekost. .
omgekeerde wereld zeg ikje!
pi_79298202
Dat is inderdaad erg irritant.

Nog irritanter zijn mensen die mensen met hun mobiele telefoon het hele concert te filmen en dan vergeten om van het concert te genieten.
pi_79298223
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 15:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dat is inderdaad erg irritant.

Nog irritanter zijn mensen die mensen met hun mobiele telefoon het hele concert te filmen en dan vergeten om van het concert te genieten.
dat is vooral sad.. maar als je ogen dichtdoet heb je daar niet zoveel last van
  donderdag 18 maart 2010 @ 15:48:11 #41
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_79298284
Terechte klacht. Laatst bij OM had ik er ook last van
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_79298322
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 15:43 schreef Nosh het volgende:

[..]

Alleen bij punk en metal mag je schreeuwen. Daarom zijn die liveregistraties wél leuk, slechte grappen, alless.
Bush - Glycerine, en dan hoor je zo'n mongool op een gegeven moment iets in de strekking van 'Nasibal' schreeuwen... en dat is niet een nummer waar je doorheen moet schreeuwen...
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
pi_79298345
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 15:49 schreef AlphaOmega het volgende:

[..]

Bush - Glycerine, en dan hoor je zo'n mongool op een gegeven moment iets in de strekking van 'Nasibal' schreeuwen... en dat is niet een nummer waar je doorheen moet schreeuwen...
whehe
pi_79298353
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 15:24 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Harder (perceived volume) is wel beter volgens de psycho-akoestiek.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_79298458
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 15:49 schreef AlphaOmega het volgende:

[..]

op een opname? zo ja, welke?
pi_79298558
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 15:19 schreef Jape het volgende:

[..]

Beetje flauw natuurlijk Als je de OP en de links van 3voor12 leest, merk je dat dit "probleem" zich vooral voordoet bij rustige, akoestische muziek, die dus bewust niet hard klinkt.
Welnee, is overal
Concerten genoeg gezien, en soms mensen die een hele tijd met hun rug naar het podium staan omdat ze met iemand staan te praten

Wat kom je dan doen
  donderdag 18 maart 2010 @ 15:54:35 #47
272857 shouta
Ondertitel:
pi_79298576
Ook erg zijn mensen die perse drugs moeten gebruiken tijdens een concert. Alsof je zonder drugs niet ervan kan genieten. Het is erg vervelend als er weer zo'n wietwalm in je zicht komt. Of dat ze helemaal waus tegen je aan gaan hangen om te vertellen hoe "ge-ni-aal" het wel niet is. Sad.
Signature:
Maximaal 4 regels
  donderdag 18 maart 2010 @ 16:03:08 #48
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_79298996
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 15:03 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Ja, bij kilimanjaro een keertje vroeg ik het ook aan wat mensen, nou die hebben zeker een kwartier met hun ogen gerold naar elkaar. Dat die niet uit hun kassen zijn gedonderd verbaast me nog.
De Helling toevallig?
Dat was idd een kutpubliek, volgens mij stond de zaal voor 3 kwart vol met lui die alleen maar zaten te wachten op de dj's.
pi_79299127
zelfde klacht geldt overigens ook bij bioscoopbezoek.
  donderdag 18 maart 2010 @ 16:13:48 #50
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_79299487
Och, je moet je er gewoon niet meer aan willen ergeren, bevalt me stukken beter. Ik ga naar 2 a 3 optredens per week, en ik heb tegenwoordig zelden nog het gevoel dat mijn concertbeleving echt minder is door gekakel achterin. Natuurlijk komt het wel eens voor dat het echt te gortig wordt (vooral bij slecht bijpassende voorprogramma's), maar dan ga ik wel gewoon wat verder vooraan staan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')